Citat:
Ursprungligen postat av
Leibach
Njae, rätta mig om jag har fel. På Kurfürstenstraße är mer vanlig gatuprostution typ Bülowstraße, öststatsbrudar och biltrafik. De typiska ”turistfällorna” jag varnade för (riktigt snygga brudar i korsett som ska ha med en upp för massage) är på Kurfürstendamm bland cafeér och butiker, fast kvällstid. Ska reservera för att jag varit lindrigt nykter alla gånger där, aldrig gått med dessa ”lyx-damer”, samt nog inte fattat riktigt var gränsen går geografiskt för ...damm och ...straße. Nånstans vid den bombade kyrkan?
Säkert inte mycket nykter.
Jag har aldrig sett några arbetande tjejer i större omfattning på Ku`damm, som slutar efter kyrkan. Sedan måste du runda Europacenter för att komma till Kurfürstenstraße. Men första biten (känns som väldigt lång bit) går det inga tjejer på. Men längre ner..
Kurfürstenstraße och Bülowstraße ligger ju i samma område där även Lützowstrasse ingår. Och där det kryllar av gatutjejer och killar. Dock dåligt med korsetter vad jag sett.
Men korsett tjejer har jag stött på uppe vid Oranienburgerßtrasse. Men det är en helt annan del av stan..