2018-08-16, 22:00
Medlem
gamblingmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av neret
Så där säger ju alla på Flashback för att pump-and-dumpa. Finns nog inte en ärlig jävel på hela det här forumet.

Kan du förklara varför du tycker Vechain har potential med vettiga argument så kanske man kan ta ditt inlägg på allvar?
Ja din lilla pajas, läs på om den själv. Googla! Tänker ej förklara mig själv till ett rövhål som du.

En idiot är vad du är.
Citera
2018-08-17, 03:06
Medlem
Citat:
Så där säger ju alla på Flashback för att pump-and-dumpa. Finns nog inte en ärlig jävel på hela det här forumet.

Kan du förklara varför du tycker Vechain har potential med vettiga argument så kanske man kan ta ditt inlägg på allvar?

https://www.reddit.com/r/Vechain/wiki/index

Läs på och avgör själv vad du tycker, speciellt partnership listan.
Citera
2018-08-17, 08:46
Medlem
gamblingmans avatar
69% på 24hr har Vechain gått upp. Du som trodde att Vechain var en pump en dump Scam har mycket att lära dig.

Gå och köp Sickans ICO Scams och htmlcoin och Nano så kommer du bli rik garanterat. 😂
Citera
2018-08-17, 11:38
Medlem
Sados avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gamblingman
Gå och köp Sickans ICO Scams och htmlcoin och Nano så kommer du bli rik garanterat. 😂

Men dom gick ju upp tusentals procent. Gäller bara att sälja i tid.
Citera
2018-08-17, 12:47
Medlem
Blir förvånad över hur många nybörjare här inne som bara gormar. Tror man inte att Vechain kommer bli stort så kanske man ska läsa på lite innan man yttrar sig.

Dock så har den en marketcap på 800 000 000 redan.
Citera
2018-08-17, 13:08
Medlem
Citat:

Sjukt kul hur man kan tro att nån ska kunna pump and dumpa ett coin med 8 miljarder sek market cap här på flashback forumet
Citera
2018-08-17, 20:48
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
69% på 24hr har Vechain gått upp. Du som trodde att Vechain var en pump en dump Scam har mycket att lära dig.

Har aldrig promotat en enda ICO.

Att html gick från 2-4 sat (när jag skrev om dom) till 37 sat gick dig helt förbi eller?

Och nano köpte jag för 1 kr styck och ett tag gick dom för 16 dollar styck.

Du vet att när man tipsar här sitter man inte med spåkulan och ser in i framtiden utan man tipsar för att man TROR på ett projekt.

Projekt kan gå antingen upp eller ner och det är väl inget nytt?

Menmen.. tur att du har koll på allt då.. eller? 😂😂👍
Citera
2018-08-18, 09:22
Medlem
gamblingmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sikkan
Har aldrig promotat en enda ICO.

Att html gick från 2-4 sat (när jag skrev om dom) till 37 sat gick dig helt förbi eller?

Och nano köpte jag för 1 kr styck och ett tag gick dom för 16 dollar styck.

Du vet att när man tipsar här sitter man inte med spåkulan och ser in i framtiden utan man tipsar för att man TROR på ett projekt.

Projekt kan gå antingen upp eller ner och det är väl inget nytt?

Menmen.. tur att du har koll på allt då.. eller? 😂😂👍
Har aldrig påstått att jag har koll på något. Kanske har blandat ihop dig med andra aliases som lurade på HTMLCOIN och Nano en massa noobs att köpa skräpet.
Citera
2018-08-18, 23:03
Medlem
Sikkans avatar
Citat:
Har aldrig påstått att jag har koll på något. Kanske har blandat ihop dig med andra aliases som lurade på HTMLCOIN och Nano en massa noobs att köpa skräpet.

jag har promotat html(om du läser min post igen så ser du att det gick rätt ok för dom, tills teamet fuckade upp det iallafall).. just nano vet jag inte..skrev nog bara att det hade gått förjävla bra med dom och att jag hade gjort löjligt bra profit.

Och att lura på... kom igen.. alla är väl ansvarig för sin egna portfölj och man får väl göra sin egen research innan man hoppar på nåt.

jag tycker fortfarande att elix är en bra investering trots att priset har gått åt helvete då det just nu iaf finns en fungerande app. Men oavsett hur bra man tycker nåt är så gör crypto precis som det vill ändå
Citera
2018-08-19, 17:45
Medlem
Kika på Enjin coin.

Sen kan ni latja runt lite här https://www.crypto-games.net?i=Q44nhHcrsL
Citera
2018-08-21, 19:36
Medlem
Citat:
Ja din lilla pajas, läs på om den själv. Googla! Tänker ej förklara mig själv till ett rövhål som du.

En idiot är vad du är.

Att du ens som förmodat vuxen person skriver ordet "rövhål" likt en 8-årig pojke avslöjar ju allt om din intelligens. Eller snarare bristen på den. Jävla pucko

Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Blir förvånad över hur många nybörjare här inne som bara gormar. Tror man inte att Vechain kommer bli stort så kanske man ska läsa på lite innan man yttrar sig.

Hur länge har du sysslat med krypto? Hur mycket vet du egentligen? Exakt lika jävla lite som någon annan. Du är lika mycket nybörjare som killen som började förra veckan.
Citera
2018-08-23, 05:08
Medlem
Citat:
Vechain verkar ha sjukt grym potential. Nog dags att slå till innan de tåget har gått.
Vad säger ni?

Citat:

Citat:
Ursprungligen postat av Cryptosvenne
Sjukt kul hur man kan tro att nån ska kunna pump and dumpa ett coin med 8 miljarder sek market cap här på flashback forumet

Haha, jag reagerade på samma sätt

Kanske här dom svenska miljardärerna hämtar sin info för att göra sig pengar, och nöjer sig med den infon att ett projekt "verkar ha sjukt grym potential" för att slänga in ett par miljoner
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in