2018-08-16, 23:30
Medlem
Så pinsamt låg nivå med okunskapen angående Odriozola. Det är en spansk landslagsman, inte någon okänd dussinspelare. Wilbacher kan fortsättningsvis hålla sig till sitt Italien och Gusten kanske då till sitt Roma, så slipper de skämma ut sig genom att leverera en undermålig podcast.
Citera
2018-08-16, 23:33
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Två stycken, Stayhard och Grand Frank.
Vad kan de tänkas få i sponsring? Kläder eller para? Hur mycket para isåfall?
Citera
2018-08-27, 17:22
Medlem
Bagdadkingens avatar
Nu börjar jag tröttna på denna podd.
Det börjar närma sig 50% reklam och istället för att bara snabbt beta av ska det sugas ur allting. Det är som om dom får betalt för att dra ut på skiten så mycket som möjligt.

Det är duktiga killar men helvete vad grabbigt det blir stundtals.

Om inte reklamen avtar en aning kommer jag sluta lyssna.
Citera
2018-08-28, 13:22
Medlem
frantiks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bagdadkingen
Nu börjar jag tröttna på denna podd.
Det börjar närma sig 50% reklam och istället för att bara snabbt beta av ska det sugas ur allting. Det är som om dom får betalt för att dra ut på skiten så mycket som möjligt.

Det är duktiga killar men helvete vad grabbigt det blir stundtals.

Om inte reklamen avtar en aning kommer jag sluta lyssna.
Dom pratar överlägset längst om sina sponsorer av alla poddar jag har hört. Tar lång tid att spola fram liksom.
Citera
2018-08-28, 22:55
Medlem
simonvps avatar
Man blir jävligt bortskämd ändå när de går igenom samtliga fyra stora ligor. Imponerande bred kunskap de besitter ändå.

Är det bara jag, eller störde sig någon mer på sättet Pöhler talade på i Tysklandsdelen? Han lät väldigt gapig och gökig. Har dock inte läst hans blogg för att kunna dra några ytterligare slutsatser om hans personlighet.
Citera
2018-08-30, 13:27
Medlem
Glantons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av frantik
Dom pratar överlägset längst om sina sponsorer av alla poddar jag har hört. Tar lång tid att spola fram liksom.

Mmm, det tar säkert 6-8 sekunder att skippa fram för att slippa reklamen. Våra liv är i princip raserade pga det.
Sen stör jag mig också på att dom tjatar om sina sponsorer länge och väl. Men spola bort skiten och låt dom göra det. Tycker ändå att deras fotbollsdiskussioner och personkemi väger upp reklamdelen. Jag har än så länge inte tröttnat på Tutto.....
Citera
2018-08-30, 14:35
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Vad kan de tänkas få i sponsring? Kläder eller para? Hur mycket para isåfall?
Någon? Det känns som podden numera är en reklampelare och inte en podd.
Citera
2018-08-30, 17:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Någon? Det känns som podden numera är en reklampelare och inte en podd.

Mellan 50 öre och en krona per lyssnare och avsnitt är marknadsvärde. Sedan kan vi omöjligt veta hur bra eller usla dem är på att förhandla.

Dock släpper de avsnitt lite hipp som happ och inte kontinuerligt så deras "deal" ser säkerligen annorlunda ut.
Citera
2018-09-16, 15:32
Medlem
snillet_1s avatar
Det blir snabbt för mycket av det goda med Bojan Djordjic. Roligt till en början men sen börjar man undra varför han ser sig som så jagad av allt och alla.
Citera
2018-09-22, 16:42
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av snillet_1
Det blir snabbt för mycket av det goda med Bojan Djordjic. Roligt till en början men sen börjar man undra varför han ser sig som så jagad av allt och alla.

Också kluven till Bojan. Historien om hans morfar i början gjorde mig något gråtmild, och han har ju karisma och patos så att det räcker och blir över. Dessvärre gör han en del logiska hopp och blir rätt rörig när han ska svara på rätt enkla frågor, och det blir som du säger rätt jobbigt att lyssna på till slut.

Älskar annars att de vågar vara kritiska till ”Gulo Gulo”, trots sommarens succé i VM. Om Robin Olsen bojkottar media pga det Wilbacher skrivit är han ju inget annat än en tönt.
Citera
2018-09-22, 17:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Också kluven till Bojan. Historien om hans morfar i början gjorde mig något gråtmild, och han har ju karisma och patos så att det räcker och blir över. Dessvärre gör han en del logiska hopp och blir rätt rörig när han ska svara på rätt enkla frågor, och det blir som du säger rätt jobbigt att lyssna på till slut.

Älskar annars att de vågar vara kritiska till ”Gulo Gulo”, trots sommarens succé i VM. Om Robin Olsen bojkottar media pga det Wilbacher skrivit är han ju inget annat än en tönt.

Om något är det media som är såna jävla töntar som gråter till höger och vänster om någon inte vill prata med de. Herregud, journalister måste verkligen hoppa av sina höga hästar och tro att de är guds gåvor till mänskligheten.

Alla är individer, individen behöver inte prata med någon om inte individen vill det. Uppskatta det och se det högt och inse att journalister inte längre har all makt i samhället. Idag finns sociala medier och andra plattformar som gör att individer kan nå ut till massan ändå. Konsumerar du bara Tutto Balutto som nyhetskälla till fotboll?.....

FAN vad jag älskar alla människor som vägrar prata med media.

Och du är en jävla tönt som tycker det är "stort" att de "vågar" vara kritiska när ALLA är kritiska till landslaget efter dessa två plattmatcher.
Citera
2018-09-22, 17:37
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Om något är det media som är såna jävla töntar som gråter till höger och vänster om någon inte vill prata med de. Herregud, journalister måste verkligen hoppa av sina höga hästar och tro att de är guds gåvor till mänskligheten.

Alla är individer, individen behöver inte prata med någon om inte individen vill det. Uppskatta det och se det högt och inse att journalister inte längre har all makt i samhället. Idag finns sociala medier och andra plattformar som gör att individer kan nå ut till massan ändå. Konsumerar du bara Tutto Balutto som nyhetskälla till fotboll?.....

FAN vad jag älskar alla människor som vägrar prata med media.

Och du är en jävla tönt som tycker det är "stort" att de "vågar" vara kritiska när ALLA är kritiska till landslaget efter dessa två plattmatcher.

Va men jösses vad du verkar ha tagit illa vid dig...

Tycker du bojkotten är rimlig om den är baserad endast på det Wilbacher skrev?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in