2018-08-03, 12:54
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adde1234
Är Gusten gnagare? Hörde i det senaste avsnittet att han anser att Granqvist inte når upp till samma fack i landslaget som spelare som Johan Mjällby bland annat.

Granen har gjort 30 fler landskamper, åtta fler mål och lett Sverige till en kvartsfinal i VM.

Ser inte riktigt hur Mjällby platsar in bland stora mittbackar som Andersson eller Mellberg heller.

Mjällby verkar vara extremt överskattad hos en viss typ av fotbollstittare. Gjorde väl dessutom en hel del landskamper som defensiv mittfältare.
Citera
2018-08-03, 15:01
Medlem
Ambivalens_s avatar
Gusten är väl bajare men ännu mer Romanista. Jag tror han sagt att hans supporterskap avtagit i takt med att han jobbat med (svensk) fotboll. Dock ej säker.
Citera
2018-08-03, 23:16
Medlem
Shuyins avatar
Har konstigt nog missat tråden men har lyssnat mycket på podden. Generellt tycker jag att den är bra, men Gusten kan verkligen bli långrandig ibland. Börjar dock störa mig nu på slutet mycket av reklamen det är väl tre-fyra grejer i varje avsnitt? Alex och Sigge nivå på det. Tur att man kan skippa förbi det.
Citera
2018-08-07, 22:50
Medlem
Hirvis avatar
Vill bara säga att det är den sämsta podden någonsin. Alltså dom är så jävla självgoda, att jag kräks. Jag försöker tycka om det för att få något mer att lyssna på än offside. Som är hundra gånger bättre. Men det går inte.

Studio allsvenskan som inte ens har klippare är tamefan märkbart bättre.

Så snubbigt på fel sätt.
Citera
2018-08-08, 19:34
Medlem
Oj vad Wilbacher pratar och skriker i mun på Hofmann under det senaste avsnittet. Tycker synd om honom ärligt talat. Hade gått därifrån om jag var i hans skor. Svårt att försöka hålla en saklig nivå med ett skrikande barn i rummet.
Citera
2018-08-09, 14:37
Medlem
Frejssons avatar
Tänkte på det med sponsorer. Hur många klädbutiker har dom haft som sponsorer? Känns inte seriöst när den ena är böttre än den andra osv. Grand Frank har ändå varit med länge. Sponsrat 100 års avsnittet. Sen slänger man in lite andra klädbutiker ibland och dom är också lika bra. Känns sådär tycker jag. Men cashen skall ju in...
Citera
2018-08-10, 19:55
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Oj vad Wilbacher pratar och skriker i mun på Hofmann under det senaste avsnittet. Tycker synd om honom ärligt talat. Hade gått därifrån om jag var i hans skor. Svårt att försöka hålla en saklig nivå med ett skrikande barn i rummet.

Varför ljuger du, har du någon tidpunkt när detta sker? Dom pratar ock diskuterar som man gör med andra människor vilket du aldrig verkar ha gjort. När får Jesper inte sagt det han vill, när skriker Thomas?
Citera
2018-08-10, 19:56
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frejsson
Tänkte på det med sponsorer. Hur många klädbutiker har dom haft som sponsorer? Känns inte seriöst när den ena är böttre än den andra osv. Grand Frank har ändå varit med länge. Sponsrat 100 års avsnittet. Sen slänger man in lite andra klädbutiker ibland och dom är också lika bra. Känns sådär tycker jag. Men cashen skall ju in...

Två stycken, Stayhard och Grand Frank.
Senast redigerad av TheDarkKniggit 2018-08-10 kl. 20:21.
Citera
2018-08-10, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit
Varför ljuger du, har du någon tidpunkt när detta sker? Dom pratar ock diskuterar som man gör med andra människor vilket du aldrig verkar ha gjort. När får Jesper inte sagt det han vill, när skriker Thomas?

Man ska väl förfan inte behöva ange en tidkod bara för att man framför en åsikt.

Du framstår som en liten flicka som försvarar sin största idol i P3 Nyheters kommentarsfält på Instagram.
Citera
2018-08-10, 20:24
Medlem
TheDarkKniggits avatar
Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Man ska väl förfan inte behöva ange en tidkod bara för att man framför en åsikt.

Du framstår som en liten flicka som försvarar sin största idol i P3 Nyheters kommentarsfält på Instagram.

Skit i tidkod då, under vilket ämne avbröt Thomas, Jesper genom att skrika som ett barn, du borde ju iaf minnas ämnet med tanke på hur traumatiskt det var för dig?
Citera
2018-08-11, 00:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheDarkKniggit

Jag ljuger inte, men vi kanske uppfattade programmet olika. Mer en allmän känsla jag hade, kan titta upp vissa tidpunkter imorgon. Har rätt dåligt internet där jag är just nu.

Känns som att Thomas kvävde Hofmann rätt ofta med sitt lite för bröliga beteende, likt han gjorde även med Svanemar minns jag i Tutski Balutski.

Må hända att jag överdrev lite i mitt tidigare inlägg men tycker att han tog alldeles för mycket plats. Gillar hofmann också så ville höra mer av honom, Wilbacher hör man så mycket av ändå.
Citera
2018-08-11, 10:50
Medlem
Citat:
Jag ljuger inte, men vi kanske uppfattade programmet olika. Mer en allmän känsla jag hade, kan titta upp vissa tidpunkter imorgon. Har rätt dåligt internet där jag är just nu.

Känns som att Thomas kvävde Hofmann rätt ofta med sitt lite för bröliga beteende, likt han gjorde även med Svanemar minns jag i Tutski Balutski.

Må hända att jag överdrev lite i mitt tidigare inlägg men tycker att han tog alldeles för mycket plats. Gillar hofmann också så ville höra mer av honom, Wilbacher hör man så mycket av ändå.
Annars är väl Hofmann rätt duktig på att med högt tonläge avbryta andra så det är väl inte hela världen om han får smaka lite på sin egen medicin.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in