2018-08-16, 21:47
Medlem
prominentens avatar
Tycker polisen verkar stadig men invaggad i PK-träsket:

"Killarna...eller tjejerna som har begått de här handlingarna".

Saknas "hen" där......
Citera
2018-08-16, 21:50
Medlem
Engelitzs avatar
Se där ja. . Nu kommer kravet på fritidsgårdar och sportanläggningar. . .blattarna verkar helt oförmögna att öppna en bok eller ta en lugn promenad i skogen. . Till och med babbarna i Tynnered ska rösta på SD . . . Jag är målös. . . De traditionella partiernas tid är över
Citera
2018-08-16, 21:54
Medlem
prominentens avatar
I Opinion Live just nu verkar programledaren förvånansvärt icke-PK.

Hittills.
Citera
2018-08-16, 21:58
Medlem
prominentens avatar
https://www.svtplay.se/video/18949610/opinion-live/opinion-live-sasong-6-16-aug-21-35?start=auto&tab=2017

Bawan Said bra kille 12.40---->
Citera
2018-08-16, 22:01
Medlem
Hursomhelstings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LiteKetaTack
Vad menar du är så svårt att genomföra? Något de gjorde fel var ju att alla grupper inte ens fick igång sina eldar vid 21.00, om man antar att det var planen.

Det är svårt för en liten gängledare att ensamt styra upp sin grupp av homeys till att utföra strikt i ett team typ halvmilitärt, det är vad jag menar.
Det är klart är dom en bunt självplågare som vill få pisk inne på fängelset och stå i skuld för sitt bileldande då kan jag tänka att dom gillade iden och utförde.
Citera
Medlem
Kemiske Alis avatar
Inför dödsstraff för alla brott som begås av icke etniska svenskar så är problemet löst.
Citera
Medlem
prominentens avatar
https://www.svtplay.se/video/1894961...=auto&tab=2017

No go zones: 14.10

"Nothing happened in Sweden"
Citera
2018-08-16, 22:02
Medlem
Mjuka åtgärder måste till också i vissa områden, det förstår jag... integrationen måste bli bättre etc... utbildning etc ja...

MEN... det gäller att skilja på det onda och goda... ta hand om de kriminella element som finns, hårt mot hårt.

Först och främst måste polisen ges alla nödvändiga förutsättningar att vinna kampen mot buset och betydligt hårdare straff måste till...

Så sjukt det här, otroligt tragiskt med naiviteten i Sverige, jag blir ledsen.

Till varje jävla pris måste ligisterna bakom bilbränderna straffas, hårt.
Citera
2018-08-16, 22:03
Medlem
SituationReports avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kemiske Ali
Inför dödsstraff för alla brott som begås av icke etniska svenskar så är problemet löst.

Eller analysera deras DNA och placera ut dem där de hör hemma rent biologiskt.

Kombinera med analys av deras psyke och placera dem i miljöer med likasinnade.
Citera
2018-08-16, 22:03
Medlem
FFL88s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Engelitz
Se där ja. . Nu kommer kravet på fritidsgårdar och sportanläggningar. . .blattarna verkar helt oförmögna att öppna en bok eller ta en lugn promenad i skogen. . Till och med babbarna i Tynnered ska rösta på SD . . . Jag är målös. . . De traditionella partiernas tid är över
Jepp, helst ska de väl ha minst två personliga assistenter per adidas bralla som kan sysselsätta och roa krakarna så att de inte känner sig tvingade att bränna, stena, misshandla, råna och gruppvåldta allt och alla som råkar hamna i deras väg, fanimig ynkedom.
Citera
2018-08-16, 22:13
Medlem
Stockmokks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Självklart menade jag det, att det behöver förtydligas för dig betyder att du är korkad.
Korkad är, att svamla på utan att veta det minsta vad man snackar om, du vet inte ens vad det heter. De som har helförsäkring kommer få ersättning av sina bolag, de kommer inte behöva driva in nåt utan det är deras försäkringsbolag som regressar mot förövarna. Sen ifall gärningsmännen faktist kommer betala för skadan i slutändan är en annan historia men skulle de försöka ändra livsstil så kommer detta spöka i några decennier.
Citera
2018-08-16, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hursomhelsting
Det är svårt för en liten gängledare att ensamt styra upp sin grupp av homeys till att utföra strikt i ett team typ halvmilitärt, det är vad jag menar.
Det är klart är dom en bunt självplågare som vill få pisk inne på fängelset och stå i skuld för sitt bileldande då kan jag tänka att dom gillade iden och utförde.
Hur vet du att det bara var en som var ledare? Om det är två eller tre ledare, köper du det då eller?

De äldre kriminella är avgudade av en viss grupp människor i dessa orter. De förvarar knark och vapen åt dom utan att tveka. Tror du inte att ledarna kan få dom att slå sönder en ruta och tända eld? De som var framme och eldade gör det nog inte för första gången direkt.
Senast redigerad av LiteKetaTack 2018-08-16 kl. 22:19.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in