+++ På nisses inlägg
Nyss hemkommen ifrån ett besök på Artemis. Hade inte tömt på ca 7 dagar, satt och laddade mentalt i taxin och psyket kändes stadigare än dagens första stånd. Kliver in genom spegeldörrarna och satan vad hjärtat dunkade. Betalar, byter om och går ner och duschar eftersom någon form av renovering görs i duschen vid omklädningsrummet.
Tar en cola och sätter mig vid baren vid relaxen för att samla tankarna igen. Ganska snabbt kommer en tjej jag hejade på tidigare och vi pratar en stund om standard grejerna. Rätt söt, liten och smal. Klockan var bara 12:00 så det var fortfarande rätt lugnt på bygget. Efter en stunds pratande går vi upp på rummet, kör en standard session och kommer snabbt. Nu känner jag mig normal igen. Helt ok session.
Går ner och sätter mig i bastun en stund, perkele vad skönt. Tar en cola och lägger mig i en av stolarna där nere och njuter av lugnet. Efter 10 minuter kommer en rätt kurvig tjej med glasögon, sexig som fan. Lägger sig tvärs över mig och tycker att jag ska prova en tjej med riktiga tuttar. Får smeka hennes bröst lite och säger att jag behöver vila, men tänker att hon ska jag ha. Hon förstår och försvinner iväg.
Ser henne igen och vi sätter oss i en soffa med varsin vatten. Min åder Åke är redo. Skitbra kemi med denna tjejen. Inte pushig alls! Vi går till ett rum och jag får en enkel snabb massage medans jag säger vad jag vill ha. Fan vilka lökar, dom var äkta. Tuttknullar henne vilket var bra mycket skönare än jag trodde. Hon suger av mig senare, jävligt bra. Knullar henne en stund. Avslutar med att hon runkar av mig och jag kommer på hennes bröst. Pratar en stund och pussas lite, går till skåpet och pussas lite till. Ger henne bra betalt.
Sätter mig i bastun efter en snabb dusch, min rygg gör sig påmind varför jag inte gör detta oftare. Väntar en stund för att se om smärtan släpper men nej. Fick tyvärr avbryta besöket men är nöjd med vad jag fick uppleva under dagen.