2018-07-24, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av NissePee
hyrde skåpbil, Började inse att jag är en ganska ensam människa, jag är en kung, äldre kvinna med tysk mentalitet, Det är jävligt bra, jag är så jävla ball.
"okeyyyy"
haha Nisse....vilken jäkla rolig, självutlämnande, ärlig berättelse. Jag känner igen mig i många av de känslolägen som du beskriver.: Att åka på FKK resor är lite en sån weird rollercoaster ride som du beskriver.
Citera
2018-07-25, 00:26
Medlem
Hermann666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wiild
haha Nisse....vilken jäkla rolig, självutlämnande, ärlig berättelse. Jag känner igen mig i många av de känslolägen som du beskriver.: Att åka på FKK resor är lite en sån weird rollercoaster ride som du beskriver.

Håller med. Underbar recension men mycket humor.
Citera
2018-07-26, 14:31
Medlem
+++ På nisses inlägg

Nyss hemkommen ifrån ett besök på Artemis. Hade inte tömt på ca 7 dagar, satt och laddade mentalt i taxin och psyket kändes stadigare än dagens första stånd. Kliver in genom spegeldörrarna och satan vad hjärtat dunkade. Betalar, byter om och går ner och duschar eftersom någon form av renovering görs i duschen vid omklädningsrummet.

Tar en cola och sätter mig vid baren vid relaxen för att samla tankarna igen. Ganska snabbt kommer en tjej jag hejade på tidigare och vi pratar en stund om standard grejerna. Rätt söt, liten och smal. Klockan var bara 12:00 så det var fortfarande rätt lugnt på bygget. Efter en stunds pratande går vi upp på rummet, kör en standard session och kommer snabbt. Nu känner jag mig normal igen. Helt ok session.

Går ner och sätter mig i bastun en stund, perkele vad skönt. Tar en cola och lägger mig i en av stolarna där nere och njuter av lugnet. Efter 10 minuter kommer en rätt kurvig tjej med glasögon, sexig som fan. Lägger sig tvärs över mig och tycker att jag ska prova en tjej med riktiga tuttar. Får smeka hennes bröst lite och säger att jag behöver vila, men tänker att hon ska jag ha. Hon förstår och försvinner iväg.

Ser henne igen och vi sätter oss i en soffa med varsin vatten. Min åder Åke är redo. Skitbra kemi med denna tjejen. Inte pushig alls! Vi går till ett rum och jag får en enkel snabb massage medans jag säger vad jag vill ha. Fan vilka lökar, dom var äkta. Tuttknullar henne vilket var bra mycket skönare än jag trodde. Hon suger av mig senare, jävligt bra. Knullar henne en stund. Avslutar med att hon runkar av mig och jag kommer på hennes bröst. Pratar en stund och pussas lite, går till skåpet och pussas lite till. Ger henne bra betalt.

Sätter mig i bastun efter en snabb dusch, min rygg gör sig påmind varför jag inte gör detta oftare. Väntar en stund för att se om smärtan släpper men nej. Fick tyvärr avbryta besöket men är nöjd med vad jag fick uppleva under dagen.
Citera
2018-07-26, 14:59
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av NissePee
..............

hon ser lättad ut, och säger att nu måste jag fan ge henne 20 euro extra för detta då jag var så jobbig. Jag förstår vad hon menar och säger att det är självklart. Då blir det god stämning. Väl vid själva bankomatområdet nära receptionen verkar hon tycka att jag är ganska skön ändå som inser att man är besvärlig och skrattar lite. Men jag måste säga att hon sög. Ser ni en halvblond hora med skol-glasögon som är liten men snygg - hon är trist. Tjatar om att man ska köpa massor extra tjänster för hutlösa priser. Om det kostar 60 euro att knulla och avsugen, hur fan blir det då rimligt med 100 euro extra för avsugning utan kondom? Plötsligt är det 180% eller liknande extra.

Tack för ordet!

Grattis till FKK-premiären Nisse.

Din recension är en riktigt bra sammanfattning om tjejernas attityd och stämningen på Artemis.
Därför undviker jag denna klubb och satsar på GFE-brudar i Düsseldorf.
Senast redigerad av Arnold15 2018-07-26 kl. 15:44.
Citera
2018-07-29, 19:47
Medlem
Hade vägarna förbi Berlin i sommar och passade på att göra ett besök på Artemis. Överlag rätt besviken
med besöket. Har inget intresse av en att skriva en längre recension men jag kan inte låta bli att
nämna Lilia. Hon är värd hela besöket på Artemis men hade hon inte varit där hade det varit rejält bortkastat med tid och pengar. Tror jag kör förbi Berlin i fortsättningen.

De av er som besökt många gånger och investerat tid och pengar och känner tjejer som ni säkert får bra service av ska ju såklart fortsätta med det. Jag har den situationen på Sharks vilket gör att jag föredrar den klubben.
Men; de av er som läser här och funderar på ett FKK-besök i Tyskland för första gången skall göra det i annan stad än Berlin. Välj någon av Frankfurt, Dusseldorf eller Köln.
Citera
2018-08-01, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Milfner
Hade vägarna förbi Berlin i sommar och passade på att göra ett besök på Artemis. Överlag rätt besviken med besöket. Har inget intresse av en att skriva en längre recension men jag kan inte låta bli att nämna Lilia. Hon är värd hela besöket på Artemis men hade hon inte varit där hade det varit rejält bortkastat med tid och pengar. Tror jag kör förbi Berlin i fortsättningen.

Vore intressant att få veta varför besök på Artemis är bortkastat?

Dålig service?
Uppselling?
Dålig line-up?
Citera
2018-08-02, 04:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Vore intressant att få veta varför besök på Artemis är bortkastat?

Dålig service?
Uppselling?
Dålig line-up?

Smaken är som baken. Allt handlar om utbud och efterfrågan. Vissa dagar är mer folktätt än andra, och då finns det givetvis fler horor som vill ha våra pengar.

Den nya lagen går dessutom att komma förbi, så att påstå att Artemis är skräp håller inte jag med om. Jag kommer skriva en recension inom kort.
Citera
2018-08-02, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina
Smaken är som baken. Allt handlar om utbud och efterfrågan. Vissa dagar är mer folktätt än andra, och då finns det givetvis fler horor som vill ha våra pengar.

Den nya lagen går dessutom att komma förbi, så att påstå att Artemis är skräp håller inte jag med om. Jag kommer skriva en recension inom kort.

Nu var det inte jag som skrev att Artemis var bortkastade pengar, utan Milfner.
Och jag bad honom förklara.

Du svarade på fel inlägg.
Citera
2018-08-02, 19:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vitalio
Nu var det inte jag som skrev att Artemis var bortkastade pengar, utan Milfner.
Och jag bad honom förklara.

Du svarade på fel inlägg.

Handlade i allra högsta grad om svar till dig. Jag håller inte med Milfner och svarade utifrån egen erfarenhet till dig.
Citera
2018-08-05, 02:01
Medlem
IaveAfstrCARthenUs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VivaVagina

Ser fram emot rec! Besök inom kort!
Citera
2018-08-16, 17:26
Medlem
Jag som har dålig koll på Berlin överlag har egentligen bara en undran nu nör vi är ett gäng grabbar som drar i november. Ligger Artemis i öst eller väst berlin? Samt är det fullt drag året runt eller brukar det gå ner på vintern?

// xxlual
Citera
2018-08-16, 18:49
Medlem
Antexs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Xxlual
Jag som har dålig koll på Berlin överlag har egentligen bara en undran nu nör vi är ett gäng grabbar som drar i november. Ligger Artemis i öst eller väst berlin? Samt är det fullt drag året runt eller brukar det gå ner på vintern?

// xxlual

Berlin är återförenat !
Men Artemis ligger i gamla västberlin.

Det är upp and going året runt. Men utomhusdelen är det inte lika mycket drag på i november.
Trots det har det tidigare varit angenäma besök under vinterhalvåret.

Lycka till
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in