Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 20:30
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Milton-E
Många SD-väljare ogillar Åkessons och SD-ledningens krypande för media så det finns säkert en hel del som uppskattar att Kasselstrand står upp mot media och inte kryper och låter sig styras.

Krypande för den ljugmedia som förstört Sverige är inget jag vill se hos AfS. En sak har jag lärt mig sent i livet. Snällhet och följsamhet utnyttjas ofta och ger sällan respekt.
Citera
2018-08-15, 20:34
Medlem
-Mystics avatar
Borde inte nästa YouGov undersökning bli tillgänglig snart? Oerhört spännande!
Citera
2018-08-15, 20:34
Medlem
RealMcGoys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Jag uttryckte mig också positivt om AfS i början. Men det var ju långt innan allt detta kom fram.

... Så med andra ord föredrar du en sämre politik, så länge ingen sätter upp en "ljug"näsa på en tunnelbana?
Då kanske du inte bryr dig så mycket om Sverige och svenskarna i första hand.
Citera
2018-08-15, 20:35
Medlem
Citat:
Jag uttryckte mig också positivt om AfS i början. Men det var ju långt innan allt detta kom fram.
Är det inte bättre att ni som lider av judetourettes och allvarliga hallucinationer håller er till era Jimmie-boy trådarna istället?
Citera
2018-08-15, 20:35
Medlem
Tjyvass avatar
Något säger mig att Hagwall kommer få flest personkryss av alla AfS företrädare, och dessa kryss kommer främst att komma från missnöjda SD:are som är trötta på SD-ledningens krypande för lögnmedia.
Citera
2018-08-15, 20:36
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HVU
Är det inte bättre att ni som lider av judetourettes och allvarliga hallucinationer håller er till era Jimmie-boy trådarna istället?

Är det vi som lider av detta? Är du på riktigt?

Citera
2018-08-15, 20:38
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas
Något säger mig att Hagwall kommer få flest personkryss av alla AfS företrädare, och dessa kryss kommer främst att komma från missnöjda SD:are som är trötta på SD-ledningens krypande för lögnmedia.

Jag tror också att SD kan få en rejäl kalldusch i september. AfS kan skrälla och ta sig in. Det vore bra om det hände så sionistdemokraterna fick lära sig ett och annat.
Citera
2018-08-15, 20:38
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RealMcGoy
... Så med andra ord föredrar du en sämre politik, så länge ingen sätter upp en "ljug"näsa på en tunnelbana?
Då kanske du inte bryr dig så mycket om Sverige och svenskarna i första hand.

Jag tycker att Sverigedemokraterna har en bättre politik, och att reducera allt detta vansinne till att bara handla om en "ljugnäsa" (låter väldigt likt "judenäsa" när man uttalar det) är att kraftigt underdriva situationen. Detta är betydligt mer allvarligt än många av er verkar förstå.
Citera
2018-08-15, 20:39
Medlem
Tjyvass avatar
Ingen i AfS bryr sig om judar. De enda som är totalt fixerade vid judenheten är programmatiska SD-hjon, det har vi fått bevis på två dar i sträck.
Citera
2018-08-15, 20:41
Medlem
pinger99s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosiko
Läs tråden.

Vad har du för frågor? "Kontroversen" har avhandlats i flera dagar i denna tråd, trots att incidenten i princip inte säger något annat än att Herr Hagwall har dåligt omdöme.

Citat:
När DN kontaktar Gustav Kasselstrand i dag svarar han inte i telefon, utan kommenterar händelsen skriftligt.

– Sverige står i lågor – upplopp och kaos råder – och du vill prata om ett klistermärke? Jag är ute på återvandringsturné för att rädda vårt land och har inte tid med Dagens Dumheter.

Är det din enda kommentar till att en riksdagskandidat för AFS sprider antisemitiska budskap i kollektivtrafiken?

– Det inträffade hanterar jag direkt med (riksdagskandidaten), inte med DN, skriver Kasselstrand.

Citat:
DN söker riksdagskandidaten.

Detta är inte den fingertoppskänsla som jag hade räknat med hos AfS.
Det blir nog SD trots allt för min del.
Citera
2018-08-15, 20:42
Medlem
Citat:
Är det vi som lider av detta? Är du på riktigt?

Det vet väl alla som har jobbat med Sverigedemokraterna på nära håll att det är där alla nassar och rasister håller till?
Citera
2018-08-15, 20:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tjyvas

Personligen gillar jag inte hur Hagwall förde sig och hanterade den där situationen, men det är nästan så att jag funderar på att personkryssa honom för att skicka ett långfinger till alla som hetsar, och skicka en viktig signal till Kasselstrand att detta klistermärke inte berör mig ett jävla skit som AfS-väljare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in