Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2018-08-15, 17:38
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
En hel folkgrupp. Typ som att hata muslimer eller svartskallar? För det har du inte gjort tidigare...

Shalom, min bror.

Jag säger ju här och nu att jag inte hatar alla muslimer. Så är det. Dessutom är inte muslimer en "ras". Muslimer är anhängare och utövare av religionen och ideologin islam.

Ni angriper judar på rasmässiga grunder.
Citera
2018-08-15, 17:42
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av deadset
Det är ingen strategi. Jag pekar bara på det ni själva skriver.

Är du blind? Ser du inte vad som skrivs här inne?

Det är du som ständigt tar upp det. Sedan pekar du på svaren på dina egna påståenden.
Kolla din egen posthistorik. Du började tjata om judar direkt, på den vägen är det.
Citera
2018-08-15, 17:43
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StillaHavet
Det är du som ständigt tar upp det. Sedan pekar du på svaren på dina egna påståenden.
Kolla din egen posthistorik. Du började tjata om judar direkt, på den vägen är det.

Det är väl bra att jag gjorde det, för annars kanske allt det här aldrig hade kommit fram.
Citera
2018-08-15, 17:45
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Det är väl bra att jag gjorde det, för annars allt det här aldrig hade kommit fram.

Jag säger som andra här shalom och goodbye! Vi vet var din lojalitet ligger och den är inte hos svenska folket. Kommer inte svara mer på dina löjliga konspirationsteorier.
Citera
2018-08-15, 17:50
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Jag säger ju här och nu att jag inte hatar alla muslimer. Så är det. Dessutom är inte muslimer en "ras". Muslimer är anhängare och utövare av religionen och ideologin islam.

Ni angriper judar på rasmässiga grunder.

Du har skrivit att "muslimer som folkgrupp förtjänar tillmälen" och att du inte vill ha Islam eller muslimer i Sverige. Så nog hatar du muslimer alltid och det kan få dig utesluten ur SD oavsett om muslimer är en ras eller en religiös grupp.
Citera
2018-08-15, 17:51
Medlem
För egen del får man gärna utvisa Martin Hagwall och hans stolpskott till mor.

Antisemiter har inget här att göra.
Citera
2018-08-15, 17:54
Medlem
deadsets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Du har skrivit att "muslimer som folkgrupp förtjänar tillmälen" och att du inte vill ha Islam eller muslimer i Sverige. Så nog hatar du muslimer alltid och det kan få dig utesluten ur SD oavsett om muslimer är en ras eller en religiös grupp.

Jag är ganska säker på att jag inte har skrivit så, men även om jag skulle ha gjort det (sätt det gärna i kontext i sådana fall) så är muslimer fortfarande inte en ras, utan anhängare och utövare av religionen och ideologin islam. Och ja, det stämmer att jag inte vill att islam praktiseras i Sverige, då denna ideologi har flera berörelsepunkter med t.ex. nazism och kommunism. Jag vill inte se den typen av förtryck i mitt hemland. Om man vill leva under sharialagar så finns det andra länder att välja på. Muslimer som respekterar Sverige och svensk kultur är välkomna att stanna för mig. Det har ingenting med ras eller hat mot en hel folkgrupp att göra.
Citera
2018-08-15, 17:54
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bra.att.veta
Åh med glädje.

Jag ångrade mig. Det är ingen idé, ta bort det här inlägget.
Citera
2018-08-15, 17:55
Medlem
wwrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nostradumbass
Det är tydligt att SD är sönderinfiltrerat. Ska vi gissa på Israel-flaggor på valvakan i år också?
Fast förra gången var det väl en iranier med kippa som inte godkänts för konvertering till den rätta läran, som viftade med den.
Har inte den incidenten blivit en höna av en fjäder? False flag? (ordagrant )

Vad gäller infiltration så tror jag AfS kastar sten i glashus.
Senast redigerad av wwr 2018-08-15 kl. 18:00.
Citera
2018-08-15, 17:56
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Åter igen, det var varken mannen, näsan eller hela händelsen som ligger för intresse, utan snarare reaktionerna från AfS supportar. Istället för irritation och fördömande så kom istället försvar och beröm. Nu skulle juden exponeras och man ska inte vika sig.

När vettiga människor börjar påpeka detta sjukliga beteende så avfärdas det som PK. Ni försöker på allvar försöka normalisera judesnacket och tro att vi "sionistdemokraterna" är de enda som kommer reagera irrationellt?

Nej det märks att AfS kommer att få en enorm identitetskris snart. Ska Kasselstrand bara vifta bort anklagelser framöver likt han gjort med denna? Är detta en strategi att gå på under 4 års tid? Han vet nog att hans parti liknar rena Jugoslavien rent internt.

I Sverige åtalas vanligt folk för hetska kommentarer på nätet. Ska de också kopplas till det parti de sympatiserar med?
Citera
2018-08-15, 18:01
Medlem
Nostradumbasss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Fast förra gången var det ju en iranier med kippa som inte godkänts för konvertering till den rätta läran, som viftade med den. Har inte den incidenten blivit en höna av en fjäder? False flag?

SD har missat tåget när det gäller sionism. Den "liberala demokratin" som vi haft sedan 2001 har varit sionistiskt driven. Folk har ledsnat på sionismdriven "liberal demokrati"; det har inte SD fattat än och dom tror att det går att köra på som vanligt, minus muslimsk invandring. Vilket inläggen i den här tråden bevisar.

Jag tror att SD kommer få exakt en mandatperiod på sig att åstadkomma något, sen kommer AfS att växa till sig. Svenskar i gemen skiter i mellanösternkonflikten, men det är typ Siewert Öholm och Adaktusson och SD-toppen som är Israelvurmare. Inte svenskar i gemen.

Där misstar sig SD å det grövsta. AfS har bättre koll på hur det egentligen ligger till.
Citera
2018-08-15, 18:01
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av wwr
Fast förra gången var det väl en iranier med kippa som inte godkänts för konvertering till den rätta läran, som viftade med den.
Har inte den incidenten blivit en höna av en fjäder? False flag? (ordagrant )

Fast det hade SD ingen aning om. De gick villigt med på att posera. Pinsamt. Något säger mig att vi slipper detta med AfS. Det är svenska flaggan som gäller, inget annat.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in