Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
???
Det finns fall där dom håller mordplatsen intakt till dom. Men det jag säger nu är att det inte är konstigt att hennes bostad är fortfarande avspärrad. Det har TROLIGEN inget med att polisen tror sig ha mer att hämta där, dom är helt klara där. Men dom släpper inte bara avspärrningen i dags läget, för det finns ingen att släppa bostaden till.
Skulle ett mord skett på Essingeleden, tror du att dom avspärrar Sveriges viktigaste led till dom vunnit laga kraft?
Citat:
Ursprungligen postat av
Banannn
Det Fetande: Är det som du hört tror eller gissar?
Du kan väl inte jämföra en motorväg med ett brutalt mord av en tre barns mamma
Är du sann? Va f-n håller du på med??? Läs 4:e ordet som står med stora bokstäver innan din fetning.
Ska du ställa den frågan igen nu eller be om ursäkt? Jag kommer inte svara på din fråga....
Jag jämför inte en motorväg, jag skrev att om ett mord skulle begåtts där, kanske på en 11 barns mor, eller ett trippelmord... Spelar väl ingen roll. Polisen håller avspärrningarna tills dom är klara och släpper dom sen, som vid planket i LW:s fall.
Hennes lägenhet är inte för allmänhetens tillträde, utan dödsboet, och dom har SANNOLIKT inte åberopat något behov för tillträde än. Jag vet inte ens om det är en bostadsrätt, kanske en hyresradhus eller av en uthyrd lägenhet av en förening.
Säg en enda anledning till att polisen skulle vilja ha kvar avspärrningarna av utredningstekniska orsaker. Tror ni mordet begicks där fortfarande?