2018-08-15, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flu
Ikväll på Malmöfestivalen stod Silvana Imam på scen och anklagade SD och NMR för att ligga bakom gårdagens bilbränder i Västsverige, där 150 bilar brann upp eller skadades. Härligt.

”En ung man misstänkt för bilbränderna i Göteborg har gripits på en flygplats i Turkiet – och ska nu flygas tillbaka till Sverige.” Expressen

Ja det är mycket SD NMR folk i Turkiet 😀
Citera
2018-08-15, 10:53
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ikväll på Malmöfestivalen stod Silvana Imam på scen och anklagade SD och NMR för att ligga bakom gårdagens bilbränder i Västsverige, där 150 bilar brann upp eller skadades. Härligt.
Herregud vad pinsamt. Hoppas någon filmade det hela.
Citera
2018-08-15, 11:02
Medlem
Pressbyragubbens avatar
Instant karma. SI är polisanmäld för att ha uppmanat publiken att rusa upp på scenen under hennes framträdande.

Citat:
En person skadades och enligt polisen var det bara turen att inte fler råkade illa ut.

– Vi ska vara glada att inte scenen rasade, säger Nils Norling på Malmöpolisen.

Silvana Imam misstänks nu för framkallande av fara för annan.

http://www.skd.se/2018/08/15/silvana-imam-polisanmald-efter-konserten/
Citera
2018-08-15, 11:10
Medlem
6ix9iines avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pressbyragubben
Instant karma. SI är polisanmäld för att ha uppmanat publiken att rusa upp på scenen under hennes framträdande.

http://www.skd.se/2018/08/15/silvana-imam-polisanmald-efter-konserten/
Hoppas det var de sista vi fick se av Imamen.
Citera
2018-08-15, 15:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 6ix9iine
Hoppas det var de sista vi fick se av Imamen.

Tyvärr verkar det inte så:
Citat:
Nu är det klart att Silvana Imam återvänder till Malmö i vinter för en konsert på Malmö Live.

https://www.sydsvenskan.se/2018-08-15/dagen-efter-konsertkaoset-silvana-imam-klar-for-ny
Citera
2018-08-15, 16:06
Medlem
Dofternas avatar
Citat:

Ber om ursäkt eftersom det jag tänkt berätta inte är något skvaller alls, men...Silvana Imam är helt jävla dum i huvet.
Ett spektakulärt fall av seriöst dum i huvet och på gränsen till farlig. Men framförallt så kan hon inte rappa.

Finns hennes teorier om bränderna dokumenterade?
Senast redigerad av Dofterna 2018-08-15 kl. 16:10. Anledning: -Jag kommer över din vackra röv, min lydiga pojkslyna...åh.. du är så trång.. åh..ååååh!!
Citera
2018-08-15, 16:16
Medlem
Nordanvindarnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Hon ser ut som Gollum

Ingen aning om vem denna henvänster-person är men din kommentar gjorde mig lite nyfiken så jag Googlade och tittade på några bilder.

Tycker det finns vissa likheter med Gollum, absolut, men främst tycker jag hon ser ut som troll-rockaren Mortiis: https://www.google.com/search?q=mortiis&client=safari&rls=en&source=lnms& tbm=isch&sa=X&ved=0ahUKEwiJzfDxne_cAhWwyKYKHd8FB3g Q_AUICigB&biw=1227&bih=683

Den viktiga skillnaden mellan dessa personers utseende är dock detta:

Mortiis använder smink för att modellera fram sitt vederstyggliga ansikte medan Silviana Imam ser ut så i verkligheten.
Citera
2018-08-15, 17:11
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Black.Lips
Den verkar flyta på bra, och hon är fortfarande populär. Bara för att du ogillar henne behöver du inte förneka att hon har en musikkarriär. Hon gjorde en till exempel en omtyckt spelning bara häromdagen, och flera av hennes låtar har flera miljoner lyssningar. Men fortsätt låtsas du.

Nope

just över 400k på den med mest visningar, sen sjunker det snabbt ner under 100k

Satan va kritvit denna äckelfitta var, skelögd, zlatansnok och fyller 33 år! what.

Känns som att dagens svenska hip hop är sämre än någonsin, nä nu blev jag motiverad att gå och slå på mitt sjätte sinne...good shit.
Senast redigerad av SkinnieWithRPG 2018-08-15 kl. 17:17.
Citera
2018-08-15, 17:17
Medlem
Flus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Ber om ursäkt eftersom det jag tänkt berätta inte är något skvaller alls, men...Silvana Imam är helt jävla dum i huvet.
Ett spektakulärt fall av seriöst dum i huvet och på gränsen till farlig. Men framförallt så kan hon inte rappa.

Finns hennes teorier om bränderna dokumenterade?
Alternativmedia har skrivit om det, inga andra vad jag sett

Nyheter idag (bakom betalvägg):
https://nyheteridag.se/plus/silvana-imam-om-branderna-sd-eller-sd-sympatisorer-ligger-bakom/

Stefan Bergmark på twitter:
https://twitter.com/Bergmark/status/1029456143188414464
Citat:
Ursprungligen postat av @bergmark
JUST NU: Tusentals på Silvana Imams konsert. Hon säger att vi alla vet att bilbränderna i Västsverige var organiserad och alla vet att SD ligger bakom dem 😁#malmöfestivalen #fb
Silvana själv har svarat på twitter:
Citat:
Ursprungligen postat av @silvanaimam
Replying to @Bergmark
SD eller SD sympatisörer glömde jag inflika ✌🏻

Silvana uppträder i det brandhärjade Göteborg imorgon under pridefestivalen. Då kanske hon utvecklar sina konspirationsteorier?
Senast redigerad av Flu 2018-08-15 kl. 17:24.
Citera
2018-08-15, 20:54
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lambrusco
Hon ser ut som Gollum

Jag googlade henne och du har faktiskt rätt.
Karolina Klüft och Gollum brukar ju annars anses vara lika som bär men Imam är nog mer lik.
Inte för att Silvana är direkt ful. Hon kanske får anses vara fulsnygg. På vissa bilder är hon nästan lite söt men hon har nog för trötta ögon. Hon ser ju ofta helt likgiltig ut och det är ju definitivt osexigt.
Citera
2018-08-15, 21:31
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:

En etablissemangets gulleflicka sprider Politiskt Korrekta budskapet.

Smygislamisering o Sverigehat.
Citera
2018-08-16, 05:25
Medlem
nyblivetsocfalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SkinnieWithRPG
Nope

just över 400k på den med mest visningar, sen sjunker det snabbt ner under 100k

Satan va kritvit denna äckelfitta var, skelögd, zlatansnok och fyller 33 år! what.

Känns som att dagens svenska hip hop är sämre än någonsin, nä nu blev jag motiverad att gå och slå på mitt sjätte sinne...good shit.

Du har faktiskt fel, Youtube är sedan länge inte alla artisters huvudinkomstkälla, om du kollar hennes lyssningar på Spotify så ser du att hon för det första har 160 216 lyssnare i månaden (!) och en låt på 5,5 miljoner plays, sedan en på 3,4 miljoner och sedan 700k, 474k och 375k. Det kommer inte ta lång tid innan 4h också korsar miljonen eftersom den har 474k på typ 2 månader

Silvana gör jävligt fina pengar på sin musik, jag håller inte med henne politiskt alls men hon har några jävligt bra och djupa låtar som är sköna att röka till. Rekommenderar Framsätet, Bältet av (Soundcloudversionen, inte Spotify)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in