2018-08-15, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ok. Du är alltså faktaresistent. De fakta jag berättar stöds av all forskning men ha det så trevligt på den planet där du lever.

Det sista du skriver har jag aldrig skrivit. Dags att skingra pipröken eller?

När du pratar om din oomtvistade fakta. Är det när du hävdar att gångstilen på förövarna tydligt visar att de fått betalt för detta du hänvisar till då?

Det finns två saker som sällan slår fel:

1. Pessimister kallar sig alltid realister.

2. Folk som hela tiden hävdar att deras ord är fakta vet i själva verket inte ett skit.
Citera
2018-08-15, 10:14
Medlem
scoremaxs avatar
Först är det ryssarna, sedan är det SD:s "våta jobb/black ops-styrka", sedan är det Socionomiska faktorer, sedan är det relativisering till att det minsann brunnit bilar förut..

Ja, i alla fall.

Det är rätt länge sedan det var slagsmål på Visbys ringmur också, och se på fan, en jävla massa Svenskar Kaozade då.

För dom som lever på 2000-talet är allt detta ganska orelevant.
Situationen är ungdjävlar som kaozar och lever rövare.
DET är problemet.

Jävla apologet(t)er.
Citera
2018-08-15, 10:17
Medlem
Biyu800s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sonicguide
Ok. Du är alltså faktaresistent. De fakta jag berättar stöds av all forskning men ha det så trevligt på den planet där du lever.

Det sista du skriver har jag aldrig skrivit. Dags att skingra pipröken eller?
Tack för ett gott skratt

Mindre folk var det väl?
Så få att "alla känner alla"?
Då är det väl mindre vittnen eller?

Då behöver ju pojkarna oavsett om alla känner alla helt enkelt inte.. prata?
Förstår du?

Eftersom det är så lite folk som bor i dessa norrliggande faktiskt extremt mindre väl-beställda områdena.
Mindre chanser att någon ser att brott begås, sätter eld på en säg hundratalet bilar
Citera
2018-08-15, 10:20
Medlem
sonicguides avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus101
När du pratar om din oomtvistade fakta. Är det när du hävdar att gångstilen på förövarna tydligt visar att de fått betalt för detta du hänvisar till då?
Ok. Jag noterar att du redan i ditt 11:e inlägg måste försöka ljuga dig till vad jag skrivit. Hur ska det sluta för dig på flashback där det finns folk som kan det här med fakta?
Citera
2018-08-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av utforskaren
Man hör också mannen i lägenheten säga, "jag hade ta'tt bilen och kört över de jävlarna asså". Ungefär samma jargong som i alla forum på nätet, med den skillnaden att han är där, typ 30 meter ifrån, och faktiskt skulle kunnat agera.

Massor av folk som tittar ut genom fönstren, vissa som ropar, andra joggar snällt ner till parkeringen bara för att flytta sin egen bil. Men inte en enda person går till motattack. Kunde inte nån ha kastat en sten, eller nåt, åtminstone? Om de nu inte vågar gå fram personligen, menar jag...

Jävla fegisar.

Sant, de borde ha varit lika hårda som du som sitter och spelar tuff bakom tangentbordet. Finns inte en chans att du gått ut och konfronterat dem, och det vet du.
Citera
2018-08-15, 10:43
Medlem
fskers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufus101
Sant, de borde ha varit lika hårda som du som sitter och spelar tuff bakom tangentbordet. Finns inte en chans att du gått ut och konfronterat dem, och det vet du.

Det värsta är ju också att man själv skulle få skaka galler i all evighet om man gjorde något medans polisen nöjer sig med FÖRÄLDRASAMTAL för förortskrigarna.
Citera
2018-08-15, 10:47
Medlem
CougheeBrothas avatar
Så mycket snack om att detta är "nyanlända" som är skyldiga, jag skulle lova att detta är 2/3/4 generationens invandrare. Hur ska SD lösa detta, dem ska ju inte skicka hem någon eller?
Citera
2018-08-15, 10:51
Medlem
Krickedixans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Var så god. Hör du inte vad det är för några typer så är du fan i mig döv.

https://twitter.com/MickeK69/status/1029357911678406656

Var är polisen någonstans? De fick ju hålla på rätt länge utan att någon polis dök upp.
Folk hann ju ner och flytta bilar om jag förstod det hela rätt.
Senast redigerad av Krickedixan 2018-08-15 kl. 10:53.
Citera
2018-08-15, 10:55
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Krickedixan
Var är polisen någonstans? De fick ju hålla på rätt länge utan att någon polis dök upp.
Folk hann ju ner och flytta bilar om jag förstod det hela rätt.
Polisen valde att inte ingripa. Man ville inte riskera kravaller.
Citera
2018-08-15, 10:57
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Men jaha nu när röken skingrats något och dessa ortens hjältar har sovit ut kan vi ställa oss frågan:

Vilka var det som eldade Skodas och annat? Namn, gäng, smeknamn?
Citera
2018-08-15, 10:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Polisen valde att inte ingripa. Man ville inte riskera kravaller.
nej de vill inte ha stryk av gängen.Det är säkrast att inte ingripa för de behärskar inte situationen..Hela världen hånar svenskarna.
Citera
2018-08-15, 11:03
Medlem
plasttygs avatar
Titta på Brasilien. Hur jävla stökigt som helst i Rio de Janeiro tex. Men när BOPE rullar in i staden, då jävlar är det ingen som kastar sten på dem för då vet avskummen att det inte är ett sms till deras morsa eller en Coca cola-flaska som flyger tillbaka utan en salva ifrån ett automatvapen eller att de får inkassera ett 30-tal batongslag och sparkar vid lämpligt tillfälle.

Kommer Poliskonstapel Lasse och Stefan incyklande i orten mitt under pågående upplopp och gör sig redo att dela ut varm blåbärssoppa och refreshments så är det ingen som kommer att skärpa sig.

Så otroligt töntigt att staten fortsätter dra ner brallorna och böja sig framåt KONSTANT. Det måste ju börja svida lite i kanalen snart tycker man. Dessa jävla hycklare till politiker är livrädda för att kränka en invandrare eller vilsen wannabe-2pac slyngel men att dagligen kränka hela jävla urbefolkningen genom att inte försvara oss, det går tydligen bra.

Det äcklar mig att man inte bryr sig mer om den svenska befolkningen utan mer om andra nationaliteter.

Vore fruktansvärt fint om 3-4 nya Baseball-ligor med lite nya (vettiga) direktiv, bättre ekonomisk backning och friare tyglar tillsattes för att städa upp lite. Det finns garanterat många inom kåren som är redo när politikerna spottat ut vänsterkuken ur käften och kammar till sig.

Hårt mot hårt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in