Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne.Clown.
Nu är jag sist på bollen med mina spekulationer, men jag har dåligt bollsinne så ni får leva med det!
Ja det är invandrarkillar som har bränt bilarna, det kan väl knappast råda något tvivel om det! Jag tror inte någon utomsocknes kan vandra in i muselmanernas områden obemärkta och börja elda bilar.
Det märkliga, för mig, är att polisen gör uttalanden som: ”Det är i grunden bra killar som gjort detta, men som har hamnat snett” No shit, frågan är väl när de var bra killar? När de var 0-36 månader?
Förmodligen har det varit någorlunda skötsamma och kanske bra på nån sport men sedan under högstadietiden eller tidigt gymnasium har någon knarkkung fått upp ögonen för dem därför att de varit lite förebild för andra och så småningom har en värvningskampanj lyckats.
Den kille som blev nedstucken på Stora Torg i Halmstad för ca tio år sedan var en väldigt hygglig kille och dessutom hade han vunnit Skol-DM för Halland i kula.
Vi har ju även en del exempel på folk i svenska friidrottslandslaget som hamnat i knarkträsket. Dessutom finns ju exemplet från Göteborg, Vårväderstorgsmorden där den ene killen var P/J-landslagsman i fotboll av de som blev dömda.