Citat:
Ursprungligen postat av
Svarigrad
Ibland funderar jag verkligen hur det står till med IQn när det kommer till "Sverigevänner".
Lyssna, jag gillar afs politik jag också, men vi har för fan inte tid med att bygga upp dom just nu, det är BRÅTTOM och de som faktiskt har en stor stor chans att påverka nu är SD som kan bli Sveriges störst parti.
.. Vad gör då vissa dumskallar, jo, röstar på ett jävla parti som knappt har 1%
Rena idioter, Afs kan man lägga energi på sen, men nu gäller det att göra SD så stora som möjligt då dom är de ENDA som inte är fullständigt galna i huvudet.
"Muuh muuh kontrollera opposition jude teorier!"
Hör du vad du låter som? Jag har sett det beteendet från många SDare här. Ni beter er som etablissemangs-dinosaurier. Inga argument, inga anledning, bara "ni är dumma i huvudet". AfS kommer att komma in. Du vet att du inte har koll, så ta och kolla upp det istället för att sitta här och spy galla.
Du är vad alla sett hända med SD. Det har blivit ett etablissemangsparti som inte bedriver politik, utan ska ha makt, men har inte tänkt igenom något alls (eftersom de inte kommer få ett uns makt mer än nu). Det bekräftar att AfS är rätt val.
Nu är det SD som sitter och skriker "Öööh, ni är dumma i huvudet och rasister". Precis som andra gjort. Den förändringen ser MÅNGA, och många ar gått över till ett nytt parti med fräscht blod, ny genomtänkt politik, och utan makttörstande.