2018-08-06, 23:16
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av HejDumbo
Fan vad kul att hittat en sådan enthusiast för ketamin IM som mig själv! Själv brukar jag köra öronproppar + hörselkåpor/hörlurar + sovmask. Helst på kvällen.
Brukar då komma in i "fosterstadiet" som jag kallar det. Oj vad härligt och upplysande.

P.s kan du pma mig? Generell fråga som jag är osäker på om jag kan ställa här.

Samma här.

Dock körde jag bara IM en gång, resterande gånger gäller IV.

Satte 200mg IM och det var preciis att man hamnade i khole men han knappt komma in innan jag är ute. Så började exprimentera med IV. Väldigt smidigt.

Började med 100mg och sen blev 200mg standard. Sitter i mycket längre än IM och är betydligt hårdarare. I love it

Men.. är det någon mer här som har svårt att hitta bra kvalite? min kran har haft vansinnigt bra keta.. eller ah jag trodde att det var standard. Fram tills att han försvann och jag fick köpa vanligt keta från FS. Både kranens och fs var I-isomer keta.

Satte 200mg och det kändes som en helt skev verision av ketamin, ingen deep psykadelisk känsla alls, var bara en fattig känsla av att man åkte iväg och wops så vaknade man upp några min senare. Kontakta säljaren och tyckte att det var så dåligt att jag ville spola ner det i toan, trots 0.8an som var kvar... men lät det gå någon vecka, sen en dag bestämde jag mig för att gå all out och se vad skiten har att erbjuda, om det är bankat så höjer jag dosen ist.

Så blandade upp två skedar, fick ut 700mg på 4ml vatten. Satte allt IV och poof..

Sure det funkade, minst sagt. Men hela den sköna psykadeliska effekten keta ger är borta. Ren skit !! så pratade med säljaren varav han menade att ketat jag har kört innan är racemix, kan inte det här men min kran är väldigt kunnig samt kör det själv, inte en chans att han skulle sälja fel grejer.

Så vad tror ni whats up? är såå sugen på keta men vågar inte chansa på fs igen och bli blåst på 700kr, vafan alltså.
Citera
2018-08-07, 21:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Samma här.

Satte 200mg IM och det var preciis att man hamnade i khole men han knappt komma in innan jag är ute. Så började exprimentera med IV. Väldigt smidigt.

Började med 100mg och sen blev 200mg standard. Sitter i mycket längre än IM och är betydligt hårdarare. I love it

Men.. är det någon mer här som har svårt att hitta bra kvalite? min kran har haft vansinnigt bra keta.. eller ah jag trodde att det var standard. Fram tills att han försvann och jag fick köpa vanligt keta från FS. Både kranens och fs var I-isomer keta.

Satte 200mg och det kändes som en helt skev verision av ketamin, ingen deep psykadelisk känsla alls, var bara en fattig känsla av att man åkte iväg och wops så vaknade man upp några min senare. Kontakta säljaren och tyckte att det var så dåligt att jag ville spola ner det i toan, trots 0.8an som var kvar... men lät det gå någon vecka, sen en dag bestämde jag mig för att gå all out och se vad skiten har att erbjuda, om det är bankat så höjer jag dosen ist.

Så blandade upp två skedar, fick ut 700mg på 4ml vatten. Satte allt IV och poof..

Sure det funkade, minst sagt. Men hela den sköna psykadeliska effekten keta ger är borta. Ren skit !! så pratade med säljaren varav han menade att ketat jag har kört innan är racemix, kan inte det här men min kran är väldigt kunnig samt kör det själv, inte en chans att han skulle sälja fel grejer.

Så vad tror ni whats up? är såå sugen på keta men vågar inte chansa på fs igen och bli blåst på 700kr, vafan alltså.

Jag är inte så insatt i Ketamin. Men när jag handlar droger och inte har en och samma säljare är det lite svårt att garantera kvalitén på produkten. Om du nu inte vill vänta på din säljare att få in en produkt som han tycker är samma som du testa första gången finns det inte mycket man kan göra än o testa sig fram.
Jag förstår att 700kr kan svida i plånboken och vara rätt så surt när man inte är nöjd med produkten.
Vem vet? Det kanske var Race? Eller så var det bara ren skit.
När jag handlar och inte är nöjd med produkten går jag vidare och testar en annan. Som tur är det jag handlar inte allt för dyrt.

Mvh
Citera
2018-08-09, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kratom1o1
Samma här.

Precis som han sa, racemic var det.
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/54icqj/sisomer_ketamine_vs_racemic/

Har råkat ut för det också, man blir så snopen när det inte blir lika mäktigt på s-isomer vs r.

Hur skjuter du? Blandar du pulvret med vatten? Inte orolig för föroreningar? Själv har jag bara IM vialer.
Citera
2018-08-09, 18:27
Medlem
justinsane420s avatar
Tjo.
Orkar inte läsa hela tråden så jag frågar rakt ut som dwn luffare jag är.

Är det någon här som använt/använder ketamin mot depression?
Alltså inte doser man trippar på eller vad det kallas i keta världen...

Isf...vilka doser tar ni och hur fungerar det? Skillnaden i mående innan och efter och all sådan info uppskattas något oerhört.

Mvh
Justin
Citera
2018-08-09, 23:47
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Neatwax
Jag är inte så insatt i Ketamin. Men när jag handlar droger och inte har en och samma säljare är det lite svårt att garantera kvalitén på produkten. Om du nu inte vill vänta på din säljare att få in en produkt som han tycker är samma som du testa första gången finns det inte mycket man kan göra än o testa sig fram.
Jag förstår att 700kr kan svida i plånboken och vara rätt så surt när man inte är nöjd med produkten.
Vem vet? Det kanske var Race? Eller så var det bara ren skit.
När jag handlar och inte är nöjd med produkten går jag vidare och testar en annan. Som tur är det jag handlar inte allt för dyrt.

Mvh

Tjena,

Hade aldrig köpt på fs om det inte vore för att kranen förmodligen har torskat. Så fick bita i det sura äpplet helt enkelt. Ska ta och kika vidare !

Mvh

Citat:
Ursprungligen postat av HejDumbo
Precis som han sa, racemic var det.
https://www.reddit.com/r/Drugs/comments/54icqj/sisomer_ketamine_vs_racemic/

Har råkat ut för det också, man blir så snopen när det inte blir lika mäktigt på s-isomer vs r.

Hur skjuter du? Blandar du pulvret med vatten? Inte orolig för föroreningar? Själv har jag bara IM vialer.

Har EXTREMT svårt och tänka mig att en ketamin van brukare, som dessutom självmedicinerar sig med sin vara, samt säljer den. Skulle missta racemix mot isomer keta.. känns som det är störst chans att FS kranen banka ur det. Fick även märken efter inject, vilket jag inte får av det rena från kranen.

Allt kändes bara smutsigt.. ingen eufori, och själva khole känslan var heelt anolunda. På ett sätt så svingades jag runt hårdare (viket jag inte bort gjort om detta var isomer o det är racemix jag kört innan) men själva åkandet kändes ihåligt, fattigt. Som att det övervälmande fattades.

Kan jämföra det med att vara van bra tjack (inget jag rör), för att du sen köper av en ny kille och du känner smaken av tvättmedel o ritalin vs den vanliga lukten av blomster tjack.

Kanske inte den bästa jämförelsen men du fattar vad jag menar.

Sen tyckte jag även att keta kristallerna från kranen, dom luktade unikt. Ingen speciell lukt men man känner att det LUKTAR.

Ketat som jag köpte på FS luktade nästan ingenting, även vid inject och själva dommnandet i munnen som alltid kommer upplevdes knappt trots 200mg IV, medans i vanliga fall domnar hela kroppen o munnen bort bra tid post inject. Kunde gå runt efter 30 min.

Därav jag trodde direkt, 10 min post, fan jag har köpt en skitig rc analog..

Angående inject.

Blandar 200mg med 1ml AA vatten (acetic acid) och 1ml bac eller ögondroppar.
Filtrerar det med micron filter (noll chans för smuts). Så det är safe.

Skulle starkt rekommendera dig att försöka. Jag brukar ha en hörlur o örat och mobilen jämte mig, kuddarna bakom och lite toapapper vid knäna. Trycker play på musiken - sätter injecten - tar till mig pappret o trycker snabbt bort blodet på armen - trycker in andra hörluren och lutar mig tillbaka och försvinner. Det går snabbt, men du har abosolut tid och inget att oroa dig över !

Lycka till
Citera
2018-08-09, 23:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av justinsane420
Tjo.
Orkar inte läsa hela tråden så jag frågar rakt ut som dwn luffare jag är.

Är det någon här som använt/använder ketamin mot depression?
Alltså inte doser man trippar på eller vad det kallas i keta världen...

Isf...vilka doser tar ni och hur fungerar det? Skillnaden i mående innan och efter och all sådan info uppskattas något oerhört.

Mvh
Justin
Tjena,

Jag gör detta. Främst för att generera nya neuroner som har blivit förstörda/dödats av ett 7 årigt benzomissbruk. Kom över hur ämnet funkar och dess kapacitet för hjänrfunktion samt depression. Så jag har pushat gränsen rätt bra.

Upplever att ju högre jag doserar ju bättre funkar det. Lågdos / normaldos gör inget för mig. Då är det bättre man röker DMT.. det där hade läkt din själ, det lovar jag dig.

Vet inte riktigt vad den nasala dosen är med gissar 100-150mg iallafall. Har enbart kört im och iv. Är ingen missbrukare eller liknande men är van nålar efter aas bruk. Så att sätta im eller även iv (diverse mediciner som glutathione) var inget nytt, så körde im en gång, men upplevde att jag behövde alldeles för hög dos för att det ska bli värt pengarna (kom preciiis i khole på 200mg, hade behövt dubbla). Så testade 150mg iv och gick upp till 200-220 och där landar jag perfekt.

Du känner dig återhämtad efter en resa. Blir endel tid att bara ligga och slappna av/rensa huvudet till musiken i bakgruden, få ny energi till att orka med en dag till.

Men jag tar förgivet att nålar inte är ett altenativ. Så testa 100mg nasalt, är det för svagt så kör 200. Är omöjligt att det blir "för mycket" har jag märkt, och ditt hjärta kommer inte sluta slå hur hårt du än doserar, då ketamin stimulerar hjärtat att "andas"

Men som sagt, skulle STARKT rekommendera dig DMT istället. Extremt... EXTREMT mycket mer effektivt för det du söker. Har själv lyckats bli imun så jag får leta vidare på psykadeliska.
Citera
2018-08-13, 18:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Phailure
Jag har testat lite med IM senaste veckorna, 2-400mg doser. Då blev det flyga av! Fast det var inget vidare ketamin jag hade...

Tänkte mest att 100mg till K-hole kräver riktigt bra grejer.

hej jag är en ung kille som lider av depression och social fobi läst på mycket senaste tiden om ketamin och att det har en möjlighet att hjälpa mig terapeutiskt , jag beställde 1 gram för 10 dagar sedan från NL men inget har dykt upp här hemma och har sett att du har använt keta och undrar om du har ngt ställe att rekommendera med bra ketamin läste några inlägg där du skrev om indiskt ketamin och undrar verkligen hur jag kan få tag i det eller bara något bra ketamin skulle verkligen behöva det då det könns som att mitt huvud håller på att sprängas..
Citera
2018-08-13, 20:39
Medlem
Ranndalls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av emkadinho
hej jag är en ung kille som lider av depression och social fobi läst på mycket senaste tiden om ketamin och att det har en möjlighet att hjälpa mig terapeutiskt , jag beställde 1 gram för 10 dagar sedan från NL men inget har dykt upp här hemma och har sett att du har använt keta och undrar om du har ngt ställe att rekommendera med bra ketamin läste några inlägg där du skrev om indiskt ketamin och undrar verkligen hur jag kan få tag i det eller bara något bra ketamin skulle verkligen behöva det då det könns som att mitt huvud håller på att sprängas..
Kolla in svenska darknet. Brukar finnas ketamin där till och från.

Ska du självmedicinera med ketamin gäller det att vara påläst och medveten om riskerna, kolla t.ex. denna länk.

Sen brukar ju inte självmedicineing hålla i längden men kanske kan vara bra att ha något eget säkerhetsnät, om det nu skulle funka för dig, i väntan på hjälp från vården.
Senast redigerad av Ranndall 2018-08-13 kl. 20:42.
Citera
2018-08-14, 10:47
Medlem
Citat:

Beställ inte från NL, det är bortkastade pengar då risken är stor att tullen tar det.

Bäst att beställa från exempelvis UK, finns flera säljare på Wall Street Market.
Citera
2018-08-14, 12:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
Beställ inte från NL, det är bortkastade pengar då risken är stor att tullen tar det.

Bäst att beställa från exempelvis UK, finns flera säljare på Wall Street Market.
okej ska kolla in det har du någon specifik vendor att rekommendera då jag inte har råd att bli scammad eller något sådant..
Citera
2018-08-14, 12:50
Medlem
Citat:
okej ska kolla in det har du någon specifik vendor att rekommendera då jag inte har råd att bli scammad eller något sådant..

HiddenHands eller RainbowUnicorn2. Räkna med att det tar 7-10 arbetsdagar.
Citera
2018-08-14, 14:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Centitri
HiddenHands eller RainbowUnicorn2. Räkna med att det tar 7-10 arbetsdagar.
Okej tack så jättemycket , jag är dock lite orolig över att mitt paket från NL blev beslagtaget av tullen eftersom att det inte dykt upp efter 12 dagar och oroar mig över attt mitt namn och adress har blivit rödlistat hos tullen eller ngt sådant så att även om jag beställer från uk så blir mitt paket beslagataget. vad tror du?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in