Citat:
Fan vad kul att hittat en sådan enthusiast för ketamin IM som mig själv! Själv brukar jag köra öronproppar + hörselkåpor/hörlurar + sovmask. Helst på kvällen.
Brukar då komma in i "fosterstadiet" som jag kallar det. Oj vad härligt och upplysande.
P.s kan du pma mig? Generell fråga som jag är osäker på om jag kan ställa här.
Brukar då komma in i "fosterstadiet" som jag kallar det. Oj vad härligt och upplysande.
P.s kan du pma mig? Generell fråga som jag är osäker på om jag kan ställa här.
Samma här.
Dock körde jag bara IM en gång, resterande gånger gäller IV.
Satte 200mg IM och det var preciis att man hamnade i khole men han knappt komma in innan jag är ute. Så började exprimentera med IV. Väldigt smidigt.
Började med 100mg och sen blev 200mg standard. Sitter i mycket längre än IM och är betydligt hårdarare. I love it
Men.. är det någon mer här som har svårt att hitta bra kvalite? min kran har haft vansinnigt bra keta.. eller ah jag trodde att det var standard. Fram tills att han försvann och jag fick köpa vanligt keta från FS. Både kranens och fs var I-isomer keta.
Satte 200mg och det kändes som en helt skev verision av ketamin, ingen deep psykadelisk känsla alls, var bara en fattig känsla av att man åkte iväg och wops så vaknade man upp några min senare. Kontakta säljaren och tyckte att det var så dåligt att jag ville spola ner det i toan, trots 0.8an som var kvar... men lät det gå någon vecka, sen en dag bestämde jag mig för att gå all out och se vad skiten har att erbjuda, om det är bankat så höjer jag dosen ist.
Så blandade upp två skedar, fick ut 700mg på 4ml vatten. Satte allt IV och poof..
Sure det funkade, minst sagt. Men hela den sköna psykadeliska effekten keta ger är borta. Ren skit !! så pratade med säljaren varav han menade att ketat jag har kört innan är racemix, kan inte det här men min kran är väldigt kunnig samt kör det själv, inte en chans att han skulle sälja fel grejer.
Så vad tror ni whats up? är såå sugen på keta men vågar inte chansa på fs igen och bli blåst på 700kr, vafan alltså.