2018-08-14, 10:38
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TasteMyGlock
Ja, egentligen borde ju polisen aldrig ingripa utan bara filma.
Lägg ner tjänstepistolen och utrusta alla med en bra kamera istället.

Vad tror du händer med den polisman som skjuter verkanseld mot blattar som eldar bilar? Fattar du ens vad du skriver?

Du klarar inte av att förstå fördelen med att 100% dokumentera Ahmed, Muhammad etc när dom eldar?

Du är ju helt dum i huvudet som klagar för klagandets skull.

Eller är du så jävla dum att du inte fattar?

Skall vi ha automatiska vapen i stället för övervakningskameror i butiker också?
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decodeme
dDET ÄR INTE INVANDRARE SOM GJORT DETTA, UTAN DIN ÄCKEL-RAS, VITA ETNISKA
NAZI-SVENNEBANANER, EFTERSOM DET SNART VAL, VILL DESSA ÄCKEL NAZI-SVENNAR MANIPULERA VALET

Du har uppenbarligen fel.

Varför får jag en bild av en skrikande desperat mellanchef på SVT som börjar inse att sanningen om invandringskaoset inte längre går att förljuga?
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BeatriceCenci
Exakt, och Ryssarna har inget att vinna på att stödja partier i Europa som vill återskapa ordningen i det nya mångkulturella kaos-Europa. Om Ryssland ville försvaga Sverige, så skulle de stödja massinvandringsförespråkare som Reinfeldt, Löfvén och Annie Lööf eftersom mångkulturen skyndar på förfallet och upplösningen av Sverige. Alla som hävdar inblandning av Ryssland är troll alternativt eller svagbegåvade.
Om någon främmande makt verkligen ville förstöra Sverige (mer än vad vi förstör Sverige själv), så hade man knappast satt eld på några bilar i förorterna. Det brinner bilar där varje kväll redan.

Vill man verkligen förstöra Sverige ytterligare så lägger man istället all sin kraft på att rädda kvar MP i Riksdagen.
Citera
2018-08-14, 10:39
Medlem
fliermans avatar
Hoppas parasiterna blir skuldsatta resten av sina redan miserabla misslyckade förortsliv. Oavsett om det är några bittra socialbidragstagande vänstermuppar eller om det är religiöst efterblivna grottmänniskor från något skitland. De förtjänar inget bättre än skiten de själva sitter i.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av decodeme
JAH JAG MÅSTE SKRIVA MED STORA BOKSTÄVER FÖR NI NAZZE-SVENNAR ÄR SÅ OERHÖRT TRÖGA, JAG BOR I HÖGSBO, SKULLE TILL HEMKÖP I FRÖLUNDA TORG FÖR HANDLA MAT OCH JAG SER DESSA IDIOTER TA AV SIG SINA RÅNARLUVOR, SAMTALIGA VAR ETNISKA VITA SVENSKAR, DETTA ÄR MANIPULATION AV VALET SOM NÄRMAR SIG, INGET ANNAT

så bra då, där runt Hemköp finns flera kamror, bara att tipsa polisen så blir du hjälte!
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av skn88
Nä vanlig Aftonbladet/expressen/stasi censur, alla som är kritiska mot invandringen tystas. Därför kunde inläggen mot SD bli så populära.

Nja, det finns inga vinnare i detta.

Faktum nr 1. SD har tyvärr redan vuxit sig bisarrt stora i Sverige. Vi har alltså en situation där ett före detta nynazistiskt parti nu i nästa val mycket väl kan bli Sveriges största parti, en oerhört allvarlig situation.

Faktum nr 2. SD har redan förlorat, räknar man första, andra och tredje-generations invandrare i Sverige så har vi redan hur många som helst, ca 25-30% av den totala befolkningen och uppblandningen fortsätter så klart (dvs svenskar som blir kära i invandrare och får barn). SD kan inte göra någonting, massutvisningar kommer vi med allra största sannolikhet aldrig få se, då lär Sverige få problem med FN etc.

Slutsats: Vi lever nu i ett mångkulturellt samhälle med människor från hela världen och det är bättre vi gör det bästa av situationen, dessutom är utan den minsta tvekan detta jättebra för Sverige på sikt (massvis med positiva effekter som jag inte tar upp i denna tråd).
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeVaLaGott88
Varför kopplar du de till valet?
Jag säger bara att man ska tänka kritiskt och inte låta känslorna styra just nu i denna stund.
Citera
2018-08-14, 10:40
Medlem
526s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CypherX
Du förstår väl att det är ett retarderat troll som skriver.
Det såg väldigt strukturerat och ordnat ut. Varför skulle invandare göra så strax innan valet?
Lite skeptisk bör man vara.
Citera
Medlem
SatansLackeys avatar
Cornucopia Har en bra analys av läget.

https://cornucopia.cornubot.se/2018/08/valpaverkande-samordnade-omfattande.html

Ctitat:På filmerna från Frölunda ser man 6-8 personer svartklädda maskerade samtidigt. En ledare som verkar dirigera, ofta en vakt, som eventuellt också filmar det hela. En person med bensindunk. Övriga uppträder två och två, och verkar inte bryta stridsparen, försöker eller lyckas krossa rutor, bensinbäraren häller in bensin, sedan slängs knallskott ("bangers") som antänder. Knallskotten drar också till sig uppmärksamheten och får folk att filma. Särskilt i Frölunda är filmerna utmärkta, pga filmade från höga höjder med god översikt, även om några av filmarna har en del att önska kompetensmässigt. Attentatspersonerna visar inga glädjeyttringar på filmerna, utan uppträder lugnt och systematiskt, om än inte med "militär disciplin". De verkar inte vara rädda för eld eller att bilar plötsligt ska explodera - det senare kanske för att man initialt inte sätter fyr på bränsletanken, utan på inredningen, och inte kommer vara kvar när tanken smäller. Utbildning eller erfarenhet, eller bägge.

Var detta då samordnat och inte efterapningar (eng copycats). Svaret kan bara vara ja.

Ctitat Tidslinje:Tidslinjen i rapporteringen är följande:

21:00 Hjällbo, källa Polisen
21:02 Frölunda, källa Polisen
21:02 Lysekil, källa Polisen
21:09 Malmö, källa Polisen
21:15 Trollhättan, källa Polisen
Citera
Medlem
Arons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hamsterboll
Jag såg ett gäng babbar inatt som slog sönder varenda inglasad spårvagnshållplats från korsvägen till östra sjukhuset. Ringde polisen såklart men de hade fullt upp med annat.

1 mil lang stracka eller hur
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Skapa oreda och inget annat enda rörelsen som håller på med maskerade personer dags att kolla hur det gick till och hur dem agerar före samt efter, Knappast ngr invandrare som agerar med det lugnet som dessa har efter dem gjort detta så JA AFA har mest att vinna genom att ställa till oreda samt att det är en stor valdebatt i afton just i GBG så det lär komma mer av denna autonoma gruppering!

Vänta lite, "detta lugn" ? dom filmerna jag har sett så tycker jag dom springer jävligt mycket.
Att anordna på Facebook. Köpa lite bensin o en hammare, så e de klart.
Jag kan lova dig att detta har inget politiskt syfte. Utan detta handlar om rastlöshet/eller de om att dom torskat Kokain
Citera
2018-08-14, 10:41
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Du klarar inte av att förstå fördelen med att 100% dokumentera Ahmed, Muhammad etc när dom eldar?
Syftet med att dokumentera Ahmed & Muhammad har polisen förklarat nu på morgonen. Man skall åka ut med dialogpoliser & ha "orosamtal" med deras föräldrar. Skönt att se dessa krafttag från polisen.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in