2018-08-14, 10:30
Medlem
Styxies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av decodeme
Jag SÅG ATTACKEN SKE, I FRÖLUNDA TORG, DET VAR GJORT AV ETNISKA VITA SVENSKA POJKAR/MÄN, JAG TIPPAR PÅ NMR/AFS SOM LIGGER BAKOM ATTACKEN, STRATEGISKT TÄNKT EFTERSOM DET SNART VAL, HOPPAS DESSA ÄCKEL SVENNAR FÅR BETALA PRISET FÖR DET DE GJORT.

Nej det gjorde du uppenbarligen inte.
Citera
2018-08-14, 10:30
Medlem
ratanax2s avatar
Kostnaderna för detta lär inte korta köerna till Canceroperationerna.
Citera
2018-08-14, 10:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mongoos
Någon som kan förklara varför polisen inte ingrep? Media citerar bara polisen som säger att de valde att inte ingripa. Men varför??? Jag är så trött på medias rapportering. Ingen fördjupning om vad som har hänt eller är det bara" pojkstreck"? Ska man behöva läsa polsk Twitter för att få information om vad fan som hände? Argh

Polisen ingrep inte av flera olika anledningar. För det första så hann de inte fram i tid. För det andra så kan de ha upplevt situationen som så farlig att de inte vågade ingripa.

Men polisen ligger i allmänhet väldigt lågt när det gäller brottslighet i förorten. De vet att de bara får skit om de ingriper och de flesta som bor i områdena hatar polisen. Skulle terroristerna slå till mot ett svenskt villaområde så skulle polisen naturligtvis agera på ett helt annat sätt.
Citera
2018-08-14, 10:32
Medlem
Foruejsonlys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Någon som lagt märke till att alla populära (mest gillade) kommentarer på Aftonbladets och Expressens Facebook-sidor säger att det är SD, NMR, extremhögern som ligger bakom bränderna?

Är det #Jagärhär som är i farten?

Ponera att det är NMR som ligger bakom! Jag kan se alla ljuståg med folk som gör handhjärtan framför mig, alla extrainsatta debattprogram på tv, kvällstidningarna som kommer att trycka extraupplagor om hotet mot demokratin eller om det är de vanliga ligisterna: lite löst prat om sociekonomiska förhållanden, media tappar intresset ganska omgående!

Btw. Där det brann i frölunda planeras en jäkla massa nya (dyra) lägenheter. Jag hade funderat både en o två gånger innan jag placerar mig själv och min familj i ett (blivande) getto! Förlåt.......socioekonomiskt utsatt område
Citera
2018-08-14, 10:32
Medlem
Citat:
Jag SÅG ATTACKEN SKE, I FRÖLUNDA TORG, DET VAR GJORT AV ETNISKA VITA SVENSKA POJKAR/MÄN, JAG TIPPAR PÅ NMR/AFS SOM LIGGER BAKOM ATTACKEN, STRATEGISKT TÄNKT EFTERSOM DET SNART VAL, HOPPAS DESSA ÄCKEL SVENNAR FÅR BETALA PRISET FÖR DET DE GJORT.

Seså, kryp nu tillbaka dit du kom ifrån. Alla vet att du är ett troll.
Citera
2018-08-14, 10:33
Medlem
TasteMyGlocks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluekeeper
Grejen är att personerna är kända av polisen sedan tidigare!

Bättre att filma dom så är bevisen klara. Dom vet vad dom heter och var dom bor.

Ja, egentligen borde ju polisen aldrig ingripa utan bara filma.
Lägg ner tjänstepistolen och utrusta alla med en bra kamera istället.

Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Någon som lagt märke till att alla populära (mest gillade) kommentarer på Aftonbladets och Expressens Facebook-sidor säger att det är SD, NMR, extremhögern som ligger bakom bränderna?

Är det #Jagärhär som är i farten?
Det är definitivt en organiserad kampanj för damage control som har satts igång. Vi har sett samma Shills i den här tråden som desperat försöka blanda bort korten.

Dom vet givetvis själv att det inte är någon ur "högern" som ligger bakom, så man ljuger medvetet. Det är så postmarxisterna arbetar, med "orden som vapen". Sanningen betyder inget för dessa.

Dom inser självklart hur mycket bränderna gynnar alla invandringskritiker & dom försöker med alla medel att dämpa detta. Några argument finns inte, så man ljuger istället.
Citera
Medlem
Snapcounts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ratanax2
Kostnaderna för detta lär inte korta köerna till Canceroperationerna.

Schyffert får nog lägga in en kaffe även, med fantan och pizzan i tidigare kostnader.
Citera
Bannlyst
Tycker ett rimligt straff = fängelse där man får jobba för 100:-/ h och jobba 16h/dygn året runt tills man solidariskt betalat av allt som kom till skada. Allt annat är orimligt.
Citera
Medlem
ratanax2s avatar
Citat:

kejsaren har inga kläder.
Citera
2018-08-14, 10:34
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Redhorse
Kan det vara så att det är AFA Vänstern som vill lägga skulden på SD
För egen vinning.
"Typ" Man säger att det är utfört av SD sympatisörer för att SD skall vinna flera valröster i höstens val.
På så sätt hoppas man att Svenska folket ska tro att detta ÄR utfört av SD och på så sätt tappa förtroende och väljare till höstens val.

En så kallade dubbel-false-flag. Men varför inte en trippel? SD:are tänder eld på bilar för att få det att se ut som om det är AFA som vill få det att se ut som det är SD? Eller en kvadrupel-falseare? Eller en kvintuppel?!?

Eller så tar vi den enkla vägen antar, tills annat bevisats, att det är "the usual suspects". Dvs förotrsbabbar som apar ur i slutet av sommarlovet precis som vanligt, men lite bättre organiserat denna gången.
Citera
2018-08-14, 10:34
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:

Allt elände är svenska vita mäns fel. Utan dem skulle Sverige var ett paradis. Mycket bättre att fylla Sverige med män från u-länder. Mångfald berikar..
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in