2018-08-14, 10:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av wakkoanna
Bryr mig rätt lite om vem/vilka som står bakom.
Skitungar e dom oavsett.
Hade någon eldat upp min bil hade jag blivit helt vansinnig och ledsen med.
Alla gör politik av det. Må så vara att d kan va en typ av politisk aktion eller inte alls.
Bara rövhattar som får för lite uppmärksamhet hemma elmer något.
Skiter oxå helt i vart de kommer ifrån. Ge fan i andras prylar.....

Trött på er sort, ni som inte vågar rikta era anklagelser åt rätt håll. PK-fasoner.

För då kan du aldrig lösa problemet eftersom problemet är invandrarrelaterat. Kan också vara den extrema vänstern i Sverige som utnyttjar ungdomar till invandrare att göra sig skyldig till den här attacken. Det är inte en fråga om vandalism i största allmänhet.
Citera
2018-08-14, 10:24
Medlem
Bluekeepers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av jimmie7997
Jag har hört att dom talade nån slags förortsvenska med ord som, "eyy, bram, yalla" bland annat
Du, blanda inte in svenska i samband med dom uttrycken.

"Du har hört..." Av vem då, eftersom du skrev tidigare att dom INTE talade arabiska?

Citat:
Ursprungligen postat av Styxie
Ah jag misstolkade dig. Detta är mycket möjligt. För mig är det brytning
Me too!

Absolut brytning och inget svenskt uttryck där!
Citera
2018-08-14, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rufos
Någon som lagt märke till att alla populära (mest gillade) kommentarer på Aftonbladets och Expressens Facebook-sidor säger att det är SD, NMR, extremhögern som ligger bakom bränderna?

Är det #Jagärhär som är i farten?
Nä vanlig Aftonbladet/expressen/stasi censur, alla som är kritiska mot invandringen tystas. Därför kunde inläggen mot SD bli så populära.
Citera
2018-08-14, 10:26
Medlem
Det brinner alltså bilar på ett stort antal platser över hela Sverige på en och samma natt. Hur är det möjligt? Det är JÄVLIGT skumt. Det är dessutom 26dagar kvar till valet. Flera personer har enligt uppgift dessutom varit och filmat på plats redan INNAN bilarna började brinna. Det är svårt att bevisa om det ligger en strategi bakom detta såklart, men varje kritiskt tänkande människa bör ha det med sig.
Citera
2018-08-14, 10:27
Medlem
Redhorses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Carinaw
Vad skulle AFA tjäna på att värva röster åt SD och AFS?
Klart det inte är AFA, dummaste jag hört.

Kan det vara så att det är AFA Vänstern som vill lägga skulden på SD
För egen vinning.
"Typ" Man säger att det är utfört av SD sympatisörer för att SD skall vinna flera valröster i höstens val.
På så sätt hoppas man att Svenska folket ska tro att detta ÄR utfört av SD och på så sätt tappa förtroende och väljare till höstens val.
Nu när man säger att SD kan bli Sveriges 🇸🇪 största parti så vill våldsvänstern göra allt för att förstöra för SD vindarna.
Citera
2018-08-14, 10:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mastodon111
Nej, det här får aldrig kallas för "typiska ungdomsupplopp", då är vi illa ute, det som hänt är avsevärt mycket allvarligare. Snarare en typ av sabotage, på gränsen till en krigshandling, oavsett vilka det är som gjort det så måste nu samhället slå hårt mot hårt, rejält.

Ja, tyvärr är det så att om det visar sig vara invandrare så tjänar SD något helt enormt på detta, exceptionellt tragiskt att ett före detta nynazistiskt parti nu vuxit sig så starka i Sverige men det är ett helt annat ämne.

Det är klart SD tjänar på det - övriga partier har ju deklarerat att man vill ha mer av denna befolkning in i landet.

Eftersom du uppenbarligen inte är SDare borde du ju omfamna dessa telingars livsglädje. Det är ju precis denna utveckling du röstat på och propagerat för, år efter år.

Resten av ditt dravel är verkligen ett helt annat ämne som lämpar sig för den papperskorg där du fiskade upp det.
Citera
2018-08-14, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av soliditet
Det brinner alltså bilar på ett stort antal platser över hela Sverige på en och samma natt. Hur är det möjligt? Det är JÄVLIGT skumt. Det är dessutom 26dagar kvar till valet. Flera personer har enligt uppgift dessutom varit och filmat på plats redan INNAN bilarna började brinna. Det är svårt att bevisa om det ligger en strategi bakom detta såklart, men varje kritiskt tänkande människa bör ha det med sig.

Varför kopplar du de till valet?
Citera
Medlem
Ursäkta mig och mitt svar i allt detta
Men dom har funnit några av de skyldiga o h är nu på väg och ska tala med föräldrarna 😠😠.
VART FAN ÄR LANDET PÅ VÄG???????
skicka ett sändebud till familjen kräv dom på 10 kr och säg som det är.
Eran förbannade unge springer runt och anlägger mordbränder så han kommer nu idag få en kula i huvudet

Sluta tycka synd om dessa idioter,
Sluta låta era barn göra vad dom vill.
Straff för detta måste vara minst fängelse i 50 år.. Och föräldrarna ska stå för kostnaden av det. Och kan dom ej det nej ok då får ungen svälta och dö. Vi diskuterar mordbränder som är organiserade i mina ögon.
Citera
Medlem
StillaHavets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CypherX
När du nu är ute och anklagar Ryssland för det ena och det andra. Kan du länka till bevis på att det va Ryssland och Putin som låg bakom giftattackerna? Har länge velat se de säkra bevisen som finns för giftet och deras säkra inblandning i presidentvalet. Snälla visa!

Tyckte mig se en skymt av Putin där bakom en av maskerna. Löfven får ringa Eliasson för att undersöka saken.
Citera
2018-08-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av oingoboingo
Det är klart SD tjänar på det - övriga partier har ju deklarerat att man vill ha mer av denna befolkning in i landet.

Eftersom du uppenbarligen inte är SDare borde du ju omfamna dessa telingars livsglädje. Det är ju precis denna utveckling du röstat på och propagerat för, år efter år.

Resten av ditt dravel är verkligen ett helt annat ämne som lämpar sig för den papperskorg där du fiskade upp det.
Det är ju just det som är otäckt. Att det finns bara ett parti som tjänar på detta och det är SD. SD har mest att vinna på kaos och bilbränder. 2procentenheter ner i senaste SIFO-mätning. SD är desperata nu. Just saying.
Citera
2018-08-14, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Takadongtakadang
Haha, vad fan är det här för något? En koordinerad terroristattack och polisen för "orosamtal". Haha, det måste fan vara ett skämt...!
Ja, där rök de jävla fåniga spåren om politiska motiv.
Det är det gamla vanliga asen, fast de ha organiserat sig bättre bara.

Detta är den typ av invandrare som hatar Sverige, svenskarna och de vill kontrollera sina områden. De vill demoralisera de lokalt boende och sätta skräck i dem. De vill på typiskt mena-vis demonstrera vem som bestämmer.
De skiter väl fan om det är val, midsommar, julafton eller påsk. De skall bränna och hota och hata. Det är det de gör. Sen är det här inga "små busfrön". De är gravt kriminaliserade män som enbart förstår våld som handling.

Är det så jävla svårt att fatta?

Sen har ordningsmakten inte satt någon gång hårt mot hårt ännu, inte i Husby, inte någonstans. För de vet inte vad hårt mot hårt betyder.
Det enda som gäller är att kravallutrusta på riktigt, och med rätt politiker vid makten åker de sedan ut ur landet för gott.
Citera
2018-08-14, 10:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det är i alla fall glädjande att se Stefan Löfvens reaktion. Han talar rakt ur hjärtat när han säger "Vad fan håller ni på med". Kanske ett tecken på tillnyktring.
.

Tillnyktring?
En statsminister ska aldrig svära. Bara (ytterligare) ett tecken på svag begåvning, svagt intellekt och frånvaron av lösningar.

Han skulle istället ha sagt i stil med att "detta är en krigshandling mot vårt land och kommer bemötas som en sådan".
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in