2018-08-14, 09:57
Medlem
BaraBiffens avatar
Ryktet i Lerum, Mölndal och Mölnlycke säger att det var IFK Huliganer som låg bakom attacken mot förorterna.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av goteborg1989
Utvisa dom vart? Till tynnered eller haha

Dom flesta är födda i sverige och svenska medborgare. Svårt att utvisa någon då.

Hårdare straff är vad som gäller och detta verkar t.o.m. politikerna börja förstå nu. Alla ska vara lika inför lagen och självklart ska den här typen av brott straffas hårt.

Hårt mot hårt är vad som gäller, det är på gränsen till en krigsaktion, dvs FRA måste tillåtas hjälpa till nu också. Detaljerat gå igenom mobiltrafik, datorer, social medier och what so ever, rubbet.

Samhället måste slå hårt mot hårt för denna typen av brott och det har ingenting att göra med vem dessa nu är eller vem dessa typer sympatiserar med, hårt mot hårt är vad som gäller, alla ska vara lika inför lagen.

Den enda lilla positiva sak med just denna händelse är att ännu flera politiker verkar förstå att vi måste slå hårt mot hårt, t.o.m. Löfven verkar blivit urförbannad, härligt att se.
Citera
Medlem
Första träffen på Youtube. Kan ni som fortfarande tror att de där ökenråttorna är Spetsnaz hålla käften nu?
Ni måste inse att de är allt för tränade att göra nåt så taffligt.

https://youtu.be/Xs3Lecs1sb0
Citera
2018-08-14, 09:58
Medlem
dovAkins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mjohan84
Men då får de visa källa på det beslaget .
Ett sådant stort beslag hade vi läst om, men hittar nada

googla första som kommer upp

https://samnytt.se/parti-med-100-kg-kokain-beslagtogs-i-goteborgs-hamn/
Citera
Medlem
stoichkov8s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Troian
Ryssland ”tjänar” på att utmåla en bild av kaos i Sverige. De tjänar på det inför den interna opinionen, och de tjänar på att inrikes hot tar plats i den svenska (val)debatten.

Interna opinionen? Årets mest efterblivna inlägg. Tror du på allvar om att någon i Ryssland bryr sig om
fjuttlandet Sverige.
Citera
Medlem
Fly Sverige det är krig nu, kanske Syrien tar emot oss svenskar? Vi kanske får bygga lite kyrkor där också?
Citera
Medlem
AreYouBacks avatar
MSB skulle aldrig gått ut med meddelandet att grillning är återigen tillåten. Danielsson igen...
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av climasol
Det är ju närmast komiskt hur det svenska vänsteretablissemanget nu plötsligt börjar argumentera som nationalister och konservativa har gjort länge. Nu börjar man se konspirationer, false flags och yttre fiender till och med när det är uppenbart att så inte är fallet. Idag har till och med Centern lanserat en false-flag-teori om detta attentat.

Men tack och lov så kommer nog de flesta att ge upp ganska snart. Polisen vet ungefär vilka det var och försöker prata med föräldrarna.

Åh, jag tror på utländsk inblandning i detta och tro mig - jag är ALLT ANNAT än vänster. Man får inte låta sin egen politiska orientering förblinda en. Jag anser att vi har ett stort problem med kulturella förtecken i Sverige. Jag tror inte att efterblivenhet sammanfaller linjärt med en färgskala på huden. Det är det bara idioter som tror. Problemen ligger i kultur/traditioner. Det är de problemen vi måste tackla.

Om du inte tror på det jag påstår undrar jag om du hävdar att USA aldrig gör liknade operationer? Om ditt svar är, jo det gör dom - skulle inte Ryssland också göra det?

Läs på om CIA. Kolla på detta tex: https://www.youtube.com/watch?v=cOD9AYgkmps
Citera
2018-08-14, 09:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BaraBiffen
Ryktet i Lerum, Mölndal och Mölnlycke säger att det var IFK Huliganer som låg bakom attacken mot förorterna.

haha Dagens! har inte mkt för blow it, men nä
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av stickmonkey
Nej för f*n... snarare tvärtom.

Tänk att det kunde jag nästan räkna ut, undrar varför.....
Citera
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av intermittentexplosivitet
Mjo, men det kan ju räcka med uppsnack i nån Facebook-grupp: "Exakt 21:00 gör vi kaoz!"...

Eller så har 80 bilägare i olika städer bestämt sig för att de vill ha en ny bil, startar en facebook-grupp och sen ber dotterns pojkvän achmed ordna till lite bilbränder. Grillfest 2018 2.0 och vips har vi det.
Citera
2018-08-14, 10:00
Medlem
Overminds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huntsman
Precis, & de som tror att det är någon slags sammansvärjning, glöm det.

De utlänningar som tuttar eld på bilarna kommer ALDRIG att bli så smarta att de tänker:
"Bäst att ligga lågt nu inför valet, man vill ju inte gynna SD."
De är helt enkelt alldeles för dumma för det.

Det enda som hjälper är gripa & utvisa.

Alternativt säga upp hyreskontrakten för hela familjen om deras glin varit inblandade i brännandet på något vis.

Precis! De tänker fan inte alls. De skiter i politiken. De skiter i samhället. De bryr sig inte i överhuvudtaget.

Har svårt att se SD ligga bakom det här.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in