Citat:
Ursprungligen postat av
Styxie
Det som är lite intressant är att när jag gick in för att handla så stod det en polisbuss på torget utanför donken. Sen när jag kommer ut, en kvart senare så brinner det och sex maskerade snubbar står och gräver upp gatsten, max 100 m från samma ställe.
Undrar vart den bussen tog vägen egentligen.
Citat:
Ursprungligen postat av
Styxie
Jag mötte de här gossarna på vägen hem från hemköp. Då gick/halvsprang de upp mot badet med gatstenar i händerna.
När jag gick förbi så skrek de: "Gå hem! Det är inte mot er det är mot staten!" eller nåt liknande. Och de bröt på svenska även om de pratade "bra".
Tror du planterar uppgifter för att du vill göra dig märkvärdig på nåt sätt och sprida falska uppgifter? Jag gick ut från Donken 20.20, jag kollade just när jag skrev ett sms på väg ut.., då stod polisen vid den utgången och pratade med en kvinna med barn, en av poliserna tog det minsta barnet i vagnen i hand. Köpcentrat var stängt. Dvs man kunde inte ta sig tvärs igenom. Det började brinna 21 på rakt motsatta sida om Frölunda torg. Det är möjligen fågelvägen över hustaken 100 m men troligen 300 m runt detta stora köpcentrum där man bara kan gå in i Hemköps entré, bara in på Hemköp efter 20, sen är det stopp med jalusier mot övriga butiker.
Så jag tror du som sagt antingen vill göra dig märkvärdig eller vill plantera misstankar mot vissa grupper...