Citat:
Jag är försiktig när det kommer till att peka ut invandrare när det händer något. Minns Breivik och att alla på Flashback var dösäkra på att det var en arab - tills de inte var säkra längre.Jag spånar bara på lite olika utfall. Om du nu utom alla rimliga tvivel vet att det var invandrare så får du allt lägga korten på bordet. Givetvis finns det en möjlighet att någon kan sitta och vinna något på detta. Inte minst under det stundande valet. Klart man börjar spekulera. Man behöver ju faktiskt inte utesluta något.
Vad menar du med "vanligt folk"? Ponera att merparten som lever där är invandrare, då tror jag faktiskt inte att man ur den synvinkeln bryr sig nämnvärt?
Vad menar du med "vanligt folk"? Ponera att merparten som lever där är invandrare, då tror jag faktiskt inte att man ur den synvinkeln bryr sig nämnvärt?
Dock! Flera vittnen har sett killarna, polisen har sett killarna (de stannade trots allt kvar på plats och kastade sten). Om det är en false flag operation, då hade nog media fått uppgifter att så är fallet vid det här laget.
Polisen har nog hyfsad koll vilka grabbarna är och vilka gäng de torde tillhöra. Om det vore AfS eller NMR så hade det kablats ut vid det här laget.
Istället talas det om mörkklädda ungdomar(!). Nazister beskrivs ALDRIG som ungdomar. De beskrivs som män, även om de är 18-20.
Det är invandrare, unga sådana. Säkerligen mellan 15-20 år. Lågrankade inom gängen, men fortfarande en del av dem.
Polis o media vet vad det är för slags killar. De beskriver dem som ungdomar. Enough said.
Vill ni fortsätta spekulera i att det ska röra sig om svenskar pga en obekräftad kommentar på GP, varsågoda. Men ni ser bara ut som fånar enligt mig. Starta en egen tråd i konspirationsforumet istället, där ni hör hemma.