2018-08-14, 01:01
Medlem
Hejsan! Som det står i rubriken. Jag hade tankat Comviq mini (95kr) och nu märker jag att det stå 0,01kr i mitt saldo. Tycker det lite konstig, ska inte det stå 95kr? Eller har jag förstått fel?
P/S: Hade använd telenor abonemang för 3 år och nu har jag börjat använda Comviq igen för ~4veckor.

Tack i förehand!
Linn
Senast redigerad av LinnJinn 2018-08-14 kl. 01:05.
Citera
2018-08-14, 01:14
Medlem
Trollfeeders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LinnJinn
Hejsan! Som det står i rubriken. Jag hade tankat Comviq mini (95kr) och nu märker jag att det stå 0,01kr i mitt saldo. Tycker det lite konstig, ska inte det stå 95kr? Eller har jag förstått fel?
P/S: Hade använd telenor abonemang för 3 år och nu har jag börjat använda Comviq igen för ~4veckor.

Tack i förehand!
Linn

Hur länge sen var det du tankade? Dom två troligaste förklaringarna jag kan komma på är:

* Saldot är inte uppdaterat än
* Du har bränt hela saldot
Citera
2018-08-14, 07:27
Medlem
När man tankar fastpris ser man inget saldo.

Det står något i stil med "Närvarande plan...bla bla till och med datum XXXXXX"

Man har inget saldo med fastpris.
Citera
2018-08-14, 08:04
Medlem
Citat:
Jag hade tankat Comviq mini (95kr) och nu märker jag att det stå 0,01kr i mitt saldo. Tycker det lite konstig, ska inte det stå 95kr? Eller har jag förstått fel?

Hade du köpt ett Kvitto på t ex Pressbyrån?

Comviq eller Pressbyrån har nåt fel nånstans, det blir fel prisplan när man knappar in koderna från kvittona man köper.

RING Comviq, gratis, på 0772-21 21 21 och berätta, och ta då upp att du hört från flera att de har fått fel Prisplan när de knappat in koden från kvittot.
De fixar det på några minuter.

Se även tråden (FB) Comviq Kompis 75 slutar fungera efter några dagar från 2018-08-12, där detta hänt en med Kompis Prisplanen.

Citat:
Ursprungligen postat av mezzox
När man tankar fastpris ser man inget saldo.

Det står något i stil med "Närvarande plan...bla bla till och med datum XXXXXX"

Man har inget saldo med fastpris.

Jodå, det har man visst.

Fastpris Mini á 95:- ger 200min. samtal (och är man Smart [Prisplanen Smart finns dock inte längre...] så tankar man INNAN 30 Dagar gått, för då har man kvar ev. överblivna minuter och Gb sen förra tankningen!), och det kan man Se (INTE med ett gammal icke-SMART-telefon dock!) om man skickar *111#. Då får man upp en Meny som svar, och där kan man sen knappa in siffror för att få veta kvarvarande Min., SMS, MMS, Gb.

Eller så ringer man 211 och följer instruktionerna för att få RöstSaldo för resp. Min., SMS, MMS, Gb.

Eller så skapar man ett Konto på Comviq.se så man kan logga in och se vad man har att tillgå.
Vilket naturligtvis är det bästa och enklaste.
Senast redigerad av lbl 2018-08-14 kl. 08:08.
Citera
2018-08-14, 09:51
Medlem
UncaScroogies avatar
Citat:

Tack i förehand!
Linn

Fastpris ger inget saldo i kronor. Man får enbart förbrukningspotter.
Citera
2018-08-14, 23:39
Medlem
6ix9iines avatar
Det är inget som är fel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in