Citat:
Ursprungligen postat av
FranzXavierWernz
Någonting fel?
Det finns bara två att ta upp de frågor som nationella vill.
De som på ett seriöst sätt exponerar Soros och Rothschilds, och så amatörmässiga idioter som Martin Hagwall som klistrar näsor i stan.
Förstår inte ens hur du som "antisionist" ens kan försvara någon som får dig att framstå som ett oseriöst barn utan verkliga ambitioner att vilja påverka svensk politik och i vilka riktning landet ska gå i.
Åter igen så har Kasselstrand ingen som helst anledning att lägga sig i detta spektakel, av flertalet orsaker: för gemene svensk som tittar på detta klipp framstår blattehoran som en outhärdlig, berättigad vänstermarxist, den perfekta symbolen för Sveriges nedgång, en skriande idiot mot en lugn, rationell, svensk man. Ingenting i videoklippet ligger Hagwall till last överhuvudtaget. Det är en gigantisk vinst för nationalist-Sverige att klippet blev viralt, allt vänsterslödder i kommentarsfältet till trots. Det finns (så vitt jag känner till) inga som helst belägg för att karln "saboterat valaffischer" och "klistrat judenäsor" på stan. Dessutom kan näsorna enkelt förklaras bort för gemene svensk med Pinnochio-näsor om ljugande politiker.
Jag förväntar mig inte att en SD-tomte ska förstå detta. Du är anledningen till att AfS existerar; det faktum att SD övergivit hela sina plattform från 10 år sedan.