2018-08-13, 22:34
Medlem
populopiduss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sickmyduck
Tycker det är roligt att det startats någon form av drev med syftet att kontakta hans arbetsgivare med målet att han ska få sparken.

Martin Hagwall är VD...

Även en VD kan bli avsatt, av styrelsen.
Citera
2018-08-13, 22:35
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Det måste han börja göra. Denna tråden är ett bevis på att AfS har totalt infiltrerats av fd SvP'are som nu marknadsför sig själva som AfS (jag ska härmed börja benämna dem som AfS anhängare just för att jag vet att det kommer reta gallfeber på de mer rationella medlemmarna i partiet).
Det finns inte en chans att Kasselstrand bara kan ignorera dessa antisemitiska och antidemokratiska strömningar i partiet, han måste ta ställning annars kommer partiet att slitas i stycken.

Tyvärr vaknade hela alt höger upp för semiternas rasism mot vita europeer. Tack vare internet så går det inte att hålla hemligt lägre. Vi använder oss i stort sett bara utav judiska källor där de erkänner helt öppet om hur rasistiska de är emot oss. Vilka äger media och pushar det antivita hatet?
Ni gamlingar kan ju fortsätta rösta på Sd och vika er för globalisterna som håller på att folkmörda oss europeer.
Citera
2018-08-13, 22:36
Avstängd
FranzXavierWernzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svetterik
Det är vad expo och SD vill (de samarbetar). Det här påverkar inte mitt val på något sätt.
Kommer rösta på Afs 2018!

Senast jag kollade så satt Kasseltrand och Hanhe i ett hotellrum med EXPO en blöt kväll.

Det kanske var där idéen om AfS föddes?
Citera
Medlem
meganegerdases avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FranzXavierWernz
Fast jag tror inte ens att NMR-kandidater skulle prata med främmande om "näsor" och sånt. De är oftast betydligt mer profesionella i sin anti-judiska retorik.

Ja precis Vejdeland (tror jag?) var ju väldigt proffsig mot Scheerman i Almedalen
Citera
Medlem
Skogsvattes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Blattehoran? Jag måste säga att jag inte håller med dig. Vad gör hon fel i klippet?

Besvara frågan.
Citera
2018-08-13, 22:38
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ihateme
Någon som kan kontakta mannen och be honom anmäla den här kvinnan för kränkade fotografering eller dylikt? Halva filmen består av att mannens könsorgan är i fokus, och han gav aldrig tillåtelse till det.

Vi har ju tjejens namn och jag har laddat ner filmen. Sånt här måste bekämpas.

Kul för övrigt att hon blev värre straffknullad av killen än vad hennes egna pappa skulle åstadkomma, någonsin, med henne. (Syftar på incest, frivillig som ofrivillig som är vanligt bland hennes folk)

Det här är nog det mest rasistiska jag skrivit på nätet någonsin, så SDare får gärna inte bli arga på mig om ni tycker jag gick över gränsen. Det här var en engångshändelse.
Varför skulle det vara kränkande fotografering? Det uppfyller inte kriterierna för det.
Citera
2018-08-13, 22:39
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Med det resonemanget så är Vänsterpartiet och FI harmlösa, de har ju trotts allt inte styrt landet och är därför utan skuld.

Det får stå för dig att Vänsterpartiet och Fi! är harmlösa. De är ju vänsterextremister. V stöder regeringen och det finns mången sympatisörer till V och Fi! inom massmedia, kyrkan och på annat håll, facket inte minst. Så särskilt harmlösa är de inte.

Du bor redan utomlands så det är ju lätt för dig att önska dig vilket Sverige du vill eller inte vill ha. Jag lever mitt i detta helvetet och detta vet jag att det vill jag inte veta av men måste uppenbarligen stå ut med det.

Du retar mig! Moraliserar och fy fan för det. Massinvandring gäller och det är krisläge för Sveriges folk och där sitter du utlandssvensken som någon annan djävla fitta och fortfarande ojar dig över judehat. Hjärntvätten går djävligt djupt. Det är då fan att svensken alltjämt ska oja sig över judarna. De kan dra åt helvete nu. Det är svenskarna det måste handla om.

Vi som inte kan flytta på oss drar nytta av det du säger dig inte gå med på. Det är ändå segregation, förbannat knivskarp ordentlig sådan, som vore trevligast att få uppleva igen.
Citera
Medlem
Eroticon6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Diskuterarn
Struntprat. Alltihop. Har inte sett en enda SD:are som har en israelflagga på facebook.

När har någon SD:are kallat afs för antisemiter? Glöm inte skicka källa, även fast ni inte brukar vara bra på detta.

Bara att gå in i stå upp för sverige gruppen och titta. För övrigt viftades en Israelisk flagga uppe på sds scen i samband med att ni röstades in i riksdagen. Lätt att söka upp för den som orkar. Ni Sdare är så pinsamma att ni börjat med vänsterns godhetsignalerande, argumentationstaktik och anklagelser om racims hit och dit. HAH!
Citera
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Fast att shitposta IRL och framstå som en jubelidiot, är inte att "göra något åt saken".

Tvärtom ger man fienden mer ammunition för att ta ner en och i processen kladda ner andra med Hagwalls skit, sådana som skulle kunna åstadkomma förändring på riktigt.

"Ibland måste man våga förlora striden för att vinna kriget"

Så summerar jag detta.
Citera
Medlem
-Andreas-s avatar
Tja.
Iochmed att båda två orerare enl utsago är sk goys, så fail'ade båda två dvs nyttiga idioter o framstår sas som Gud's/Allah's lite enklare barn om man måste linda in i bomull.
Citera
Bannlyst
Tycker han framstår som en riktig pajas i ärlighetens namn.

Gällande rubriken behöver hon inte vara arabisk

kan vara kurd eller iranier tex
Citera
2018-08-13, 22:42
Medlem
Lilabanans avatar
Citat:
Menar du på fullt allvar att du skulle överge AfS om Kasselstrand utesluter Hagwall?

Yes då blir det NMR.

Fast av det jag sett av AfS och dess anhängare och medlemmar, samt Martins mamma som blev utesluten ur SD för att ha pratat om Bonniers makt, eller gjort nåt uttalande om de, så kommer han troligtvis inte att uteslutas. Anna tillhör numera AfS.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in