Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Med det resonemanget så är Vänsterpartiet och FI harmlösa, de har ju trotts allt inte styrt landet och är därför utan skuld.
Det får stå för dig att Vänsterpartiet och Fi! är harmlösa. De är ju vänsterextremister. V stöder regeringen och det finns mången sympatisörer till V och Fi! inom massmedia, kyrkan och på annat håll, facket inte minst. Så särskilt harmlösa är de inte.
Du bor redan utomlands så det är ju lätt för dig att önska dig vilket Sverige du vill eller inte vill ha. Jag lever mitt i detta helvetet och
detta vet jag att det vill jag
inte veta av men måste uppenbarligen stå ut med det.
Du retar mig! Moraliserar och fy fan för det. Massinvandring gäller och det är krisläge för Sveriges folk och där sitter du utlandssvensken som någon annan djävla fitta och
fortfarande ojar dig över judehat. Hjärntvätten går
djävligt djupt. Det är då fan att svensken alltjämt ska oja sig över judarna. De kan dra åt helvete nu. Det är svenskarna det måste handla om.
Vi som inte kan flytta på oss drar nytta av det du säger dig inte gå med på. Det är ändå segregation, förbannat knivskarp ordentlig sådan, som vore trevligast att få uppleva igen.