Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-08-13, 22:18
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av baggebo1
SD-toppen Mattias Karlsson kräver nu Hagwalls uteslutning! (För den är väl äkta den här skärmdumpen?)

https://twitter.com/leif_nils/status/1029073557228343300

Min kommentar till Karlssons postning:

Citat:
Antingen så undlåter man att agera och erkänner därmed helt öppet att antisemitism är en idéströmning som är fullt acceptabel inom partiet.

Ja det har ju alltid varit uppenbart, för alla som hängt med, att det är högt i tak inom AfS. Antisemitism eller sionism, ryssälskare eller rysshatare, osv. Ingen stor grej. Perifera frågor. All fokus på Sverige!

Citat:
fast att det är nödvändigt för alla partier att ha en tydlig gräns för hur radikala ideologiska avvikelser man kan tolerera och att uteslutningar av ideologiskt avvikande personer är ett nödvändigt verktyg

Fördelen med att vara ett icke-ideologiskt parti - ingen kan bli utesluten p.g.a. s.k. ideologisk avvikelse

Citat:
”Det här är första turnémötet och jag är redan less på det här”, sade Åkesson.

Jimmie är trött. Jimmie är mycket trött. Han lär avgå efter valet. Mycket bra för AfS.
Citera
2018-08-13, 22:21
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Caballero
Svagbegåvade användare med jude-tourettes som tycker detta var en bra idé. Tro fan att dessa tomtar dyker upp i AfS också. Vad i helvete skall man göra som vanlig nationalist för slippa alt-right bögarna?

(Allt är retoriskt. svar ignoreras)

De förstår inte. De lever i en bubbla.
Citera
2018-08-13, 22:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av SmokeyNegroni
Min kommentar till Karlssons postning:

Ja det har ju alltid varit uppenbart, för alla som hängt med, att det är högt i tak inom AfS. Antisemitism eller sionism, ryssälskare eller rysshatare, osv. Ingen stor grej. Perifera frågor. All fokus på Sverige!

Fördelen med att vara ett icke-ideologiskt parti - ingen kan bli utesluten p.g.a. s.k. ideologisk avvikelse

Jimmie är trött. Jimmie är mycket trött. Han lär avgå efter valet. Mycket bra för AfS.

"All fokus på Sverige" genom att klistra judenäsor på tunnelbanan?! Jo tjena.
Citera
2018-08-13, 22:24
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av barfotalasse
Nej. Ytterligere en som inte förstår. Denna händelse kommer gå runt och intetgöra Afs till den grad att de aldrig kommer i närheten av riksdagsgränsen. Det pågår just nu förfullt. Jag tror faktiskt de hade en ringa chans innan, men nu är det kört. Jag är helt seriös.

Skärmdumpa min kommentar och spara den så kan vi prata efter detta val och nästa. Snälla. Jag hoppas egentligen jag har fel för Sveriges skull (även fast jag är besviken på deras omogna beteende), men jag är säker på att jag inte har det. Jag känner Sverige alldeles för gott.

Om AfS inte når riksdagen så kommer det knappast att bero på Hagwall.
Citera
2018-08-13, 22:25
Medlem
Citat:
Så fort Afs skulle bli något som kan liknas vid ett etablerat parti i medienes så skulle detta grävas fram direkt och de flesta tilltänkta nya sympatisörerna skulle ta avstånd direkt.

Detta var oerhört onödigt, patetiskt och kan jämföras med feministernas desperata hat mot vita män.

Vem är president i USA just nu? Donald Trump, eller hur?

Minns du något av hans valkampanj?

Sista reklamfilmen rån Trumpkampanjen innan valet är i princip helt öppet antisemitisk när det pratas om "global special interests" samtidigt som det visas bilder på kända och mäktiga judar som George Soros, Loyd Blankfein, Ben Bernanke, Janet Yellen m.fl.

Donald Trump's Argument For America

https://www.youtube.com/watch?v=vST61W4bGm8

En supporter till Trump som vrålar "Jew-SA! Jew-SA!" mot journalister och säger att de är djävulen och fienden.

Drunken Anti-Semitic Trump Supporter Cheers "JEW-S-A" Towards Press

https://www.youtube.com/watch?v=JlDJWNhMjss

Rope. Tree. Journalist. Some Assembly Required. var texten på en tröja som en Trump-supporter bar på ett valmöte.

https://www.youtube.com/watch?v=atqvqNWpHF0

Donald Trump blev president ändå. Det är en ny tid nu, även om många fårskallar i Sverige inte har fattat det ännu.
Citera
2018-08-13, 22:26
Medlem
MrSkargards avatar
Citat:
"All fokus på Sverige" genom att klistra judenäsor på tunnelbanan?! Jo tjena.

Du begriper väl att Hagwall agerade i egenskap av privatperson? Det var ju inte en AfS-kampanj som han ägnade sig åt.
Citera
2018-08-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
AfS har faktiskt ingen chans till något. Allt ni gör och röstar på kommer till samlingen "Övrigt". Vi pratar om promille här. Enda chansen ni verkligen kommer kunna påverka något, är att rösta på SD. Vet inte om ni lever i samma verklighet som mig, men kom igen?

Vi kommer inte att rösta på SD hur mycket du och dina "kompisar" här i tråden än försöker. Det finns inte på kartan.

Det blir nästan lite komiskt att se era ansträngningar.
Citera
2018-08-13, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Lögnpressen kommer naturligtvis inte rapportera om detta, för då skulle AFS få gratisreklam som skulle nå ut till de som ännu inte vaknat.

Dessutom har det under dagen hållits åtskilliga redaktionsmöten mellan de olika Bonnier ägda medierna och annan lögnpress hur de skall hantera frågan. (((Ägarna))) vill inte lyfta (((frågan))), då kanske )))folket((( skulle få reda på sanningen i en del obekväma frågor, vilket skulle få Arnstad att brista ut - Det var så det började på 30-talet och vi hade haft en ny kristallnatt!

https://www.altnorden.se/wp-content/uploads/2018/06/helmut.jpeg

Vi får se men jag gissar också att de kommer vara tysta eftersom nästan all uppmärksamhet är bra uppmärksamhet för AfS just nu. Samtidigt så vill nog inte juarna som äger och styr media i Sverige att folk ska informeras om detta med näsan.
Citera
2018-08-13, 22:29
Medlem
StuGs avatar
Moderaterna eller vänsterpartiet står och faller inte med vad någon finnig mufare eller ung vänstervegan hittar på - t ex klistermärkstrams.
Inte AfS heller naturligtvis - men många förväntar sig en högre nivå. Inget pojkrumstrams! AfS skall självklart inte göra en höna av en fjäder utan fortsätta framåt
Senast redigerad av StuG 2018-08-13 kl. 22:35.
Citera
2018-08-13, 22:30
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av tclaesson
Ni SD:are får väl ta er i kragen och se till att hjälpa AfS in i riksdagen så att SD och AfS kan bilda ett nationellt block. Det skulle betyda oerhört mycket mer för svensk politik än att enbart SD blir störst.

Det räcker att maximalt 2-3 procent av er stödröstar på AfS sä är saken klar med marginal och ni slipper ligga och grubbla på att nationella röster hamnar utanför riksdagen.

Jag vägrar stödrösta och investeres min röst på ett oseriöst parti vars kandidater glider omkring och klistrar judenäsor på tunnelbanan? Ska de vara med och styra Sverige? Vilket jävla skämt!

Vänd er till NMR eller nåt!
Citera
2018-08-13, 22:31
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Nej. Ytterligere en som inte förstår. Denna händelse kommer gå runt och intetgöra Afs till den grad att de aldrig kommer i närheten av riksdagsgränsen. Det pågår just nu förfullt. Jag tror faktiskt de hade en ringa chans innan, men nu är det kört. Jag är helt seriös.

Det du måste göra är att titta på alla händelser genom trump-o-metern. Jag lärde mig det för två år sedan. Det hela kan verka lite tokigt först. Men grejen är att det funkar, och det är det enda som räknas.

Martin Hagwalls bus = väldigt trumpskt (egentligen det första riktigt heltrumpska från AfS)

Åkessons ”Det här är första turnémötet och jag är redan less på det här” = fullständigt otrumpskt. Ja raka motsatsen, dvs low energy, loser-metalitet osv. Det bådar verkligen inte gått. Superdålig start.
Citera
2018-08-13, 22:33
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Om AfS inte når riksdagen så kommer det knappast att bero på Hagwall.

Jo om de ligger nära gränsen. Helt garanterat. Det har redan blåssats upp. Läste nyss på Facebook om det tex.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in