Citat:
Ursprungligen postat av
FranzXavierWernz
Man kan tycka vad man vill om olika folkgrupper men när en Riksdagskandidat snackar med folk om "näsor" som ska symbolisera ett folkslag så är det ju bara vulgärt och jag förmodar, inget som Kasselstrand uppskattar.
Vad AfS supportrar glömmer, är att SD hade ungefär exakt samma politik som dem inför valet 2006 och 2010.
Efter 2010 så påbörjades en intensiv mediaoffensiv utan dess like där man vände upp och ner på partiet.
det framkom rätt så mycket tvivelaktiga och ibland rent ondskefulla saker bland SD medlemmar som media fick fram. Partiet höll på att braka samman när vettigt folk som anslutit sig började tvivla. Åkesson var tvungen att gå på motoffensiv och lanserade hela "nolltoleransen", gjorde upp en tydlig riktlinje för vad som var okej och inte okej, och började rensa ut.
AfS kommer att råka ur för exakt samma offensiv, och då är det oerhört viktigt att Kasselstrand är 100% medveten om vad som bör gälla i partiet. Dessa antisemitiska åsikter tror jag helt klart att han vill få bort, det är återvandringen som de brinner för och allt annat är ett hinder. När pressen blir för svår så kommer även han att ta tag med hårdhandskarna för att få kontroll över partiet.
De första som kommer att slitas upp är just dessa nazistiska fasoner, så jag tror att det blir bye-bye för alla er i sinom tid.
Citat:
Ursprungligen postat av
RemyLaCroix
Martin Hagwall, nr10 på afs lista. Vilken nolla.
Stor kram till Aida sowan som inte hade behövt ta den här konfrontationen men gjorde det ändå. Polisanmäl och kontakta Facebook vid eventuella hat kommentarer på din Facebook.
Första gången jag hört talas om afs utanför flashback för övrigt.
Samma här, jag tror det flesta normala förlorade sin AfS oskuld vid denna händelse, deras marknadsföring kunde inte ha börjat bättre
Var ganska kul att läsa kvinnans facebook post, de flesta verkade ganska så förvirrade över vem som faktiskt låg bakom, i början syntes det till och mer flera anti-SD kommentarer som folk senare tillrättavisade, de flesta lär nog bara tro att partiet är någon systergren till NMR.