Citat:
Ursprungligen postat av
ReiseReise
Men lägg ner med dramatiken, det var väl knappast någon nyhet för dig vad SD'are tycker om er. Redan SvP var lagom föraktat av just samma anledningar så kom inte här med dina "jag är så chockad, det är helt sanslöst vad de har blivit PK nu för tiden!!". Jävla trams och jag vet exakt vad du är ute efter med denna retorik men det kommer inte att funka ditt jävla pucko.
Alla i tråden har varit relativt överens om att kvinnan var en typisk vänster gaphals som desperat försökte leta poäng. Dock är självklart det sensationella mannen som gör bort sig minst lika mycket och visar sig vara en högt uppsatt representant för AfS. Han ägnar sig åt antidemokratiska metoder, har öppet antisemitiska värderingar som han uttrycker med dagisfasoner, och pratar som en mjölkbonde som precis blivit befordrad till svensk diplomat. Kvinnan i filmen är standard för oss, mannen är det inte.
Du verkar inte förstå att dessa näsor syftar på globalistjudarna. Som tex Soros, Kissinger, Rothschild samt alla andra judar med makt som vill ha massinvandring till Europa samt göra livet allmänt surt för Européer.
Det har aldrig, aldrig någonsin handlat om dom vanliga judarna. Vilket det inte handlade om på 30-talet heller. Du kan ju gissa själv varför sammanlagt 150 tusen judar fanns i både Wehrmacht och SS under kriget.
Anser du att det är fel att se Soros, Kissinger, Rothschild etc som fiender? Jag anser att dessa onda jävlar ska ha så mycket skit som möjligt.