Citat:
He he- you wish.Detta visar bara på att AfS har infiltrerats av tidigare SvP'are. Partiet är relativt ideologilöst och saknar identitet, och nu har man attraherat folk vars tidigare partier bröts upp via interna strider. Ska dessa clowner nu samverka med några "relativt" hårdförda fd SD'are, samtidigt som man vill attrahera en bredare grupp konservativa väljare som förlorat sin tillit till SD?
Vilken jävla soppa.
Det kommer bli Ny Demokrati av det hela. En framgångsrik start och sedan smäller det. AFS jämför sig gärna med SD, men SD hade utvecklats under många års tid och man stod eniga under de mest värsta motgångarna. AfS kommer att brytas som en kvist.
Ska bli roande att få se ängsligheten och frustrationerna över partiet här på Flashback när Kasselstrand tillslut har fått nog och börjar utesluta partimedlemmar.
Vilken jävla soppa.
Det kommer bli Ny Demokrati av det hela. En framgångsrik start och sedan smäller det. AFS jämför sig gärna med SD, men SD hade utvecklats under många års tid och man stod eniga under de mest värsta motgångarna. AfS kommer att brytas som en kvist.
Ska bli roande att få se ängsligheten och frustrationerna över partiet här på Flashback när Kasselstrand tillslut har fått nog och börjar utesluta partimedlemmar.

AfS icke-rasistiske sympatiske Gustav Kasselstrand sade nyss i sitt tal i Norrköping:
https://www.youtube.com/watch?v=c_1KjVXvMgQ
”Ni kan kalla mig rasist hur många ggr som helst, jag bryr mig inte! Det är ett fullkomligt meningslöst begrepp, som har använts stup i kvarten av människor som inte har några argument.
I normala länder kan man föra en öppen diskussion om invandringen. Det har inte gått i Sverige. Och sedan tror de här politiskt korrekta ’Kapten Klänningarna' att de ska kunna vinna igen genom att kalla folk för rasister. Det biter inte på oss i Alternativ för Sverige!”
”Om jag hade fått en krona varje gång jag blivit kallad rasist så skulle jag varit miljonär nu.
Det betyder INTE att jag är rasist – det betyder bara att jag har sagt sanningen tillräckligt många gånger”
Och detta bara för att Gustav & AfS vågar ”kalla en spade för en spade” i invandringsfrågan och tala sanning om kostnaderna och alla problemen med massinvandringen som drabbat Sverige.
Svenskar – och särskilt alla män – sluta mesa och ställ er upp och försvara ert land. Det är nog nu!