2018-08-13, 13:54
Medlem
IPAD-SWEs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ReiseReise
Detta visar bara på att AfS har infiltrerats av tidigare SvP'are. Partiet är relativt ideologilöst och saknar identitet, och nu har man attraherat folk vars tidigare partier bröts upp via interna strider. Ska dessa clowner nu samverka med några "relativt" hårdförda fd SD'are, samtidigt som man vill attrahera en bredare grupp konservativa väljare som förlorat sin tillit till SD?

Vilken jävla soppa.
Det kommer bli Ny Demokrati av det hela. En framgångsrik start och sedan smäller det. AFS jämför sig gärna med SD, men SD hade utvecklats under många års tid och man stod eniga under de mest värsta motgångarna. AfS kommer att brytas som en kvist.

Ska bli roande att få se ängsligheten och frustrationerna över partiet här på Flashback när Kasselstrand tillslut har fått nog och börjar utesluta partimedlemmar.
He he- you wish.

AfS icke-rasistiske sympatiske Gustav Kasselstrand sade nyss i sitt tal i Norrköping:

https://www.youtube.com/watch?v=c_1KjVXvMgQ

”Ni kan kalla mig rasist hur många ggr som helst, jag bryr mig inte! Det är ett fullkomligt meningslöst begrepp, som har använts stup i kvarten av människor som inte har några argument.

I normala länder kan man föra en öppen diskussion om invandringen. Det har inte gått i Sverige. Och sedan tror de här politiskt korrekta ’Kapten Klänningarna' att de ska kunna vinna igen genom att kalla folk för rasister. Det biter inte på oss i Alternativ för Sverige!”

”Om jag hade fått en krona varje gång jag blivit kallad rasist så skulle jag varit miljonär nu.
Det betyder INTE att jag är rasist – det betyder bara att jag har sagt sanningen tillräckligt många gånger”

Och detta bara för att Gustav & AfS vågar ”kalla en spade för en spade” i invandringsfrågan och tala sanning om kostnaderna och alla problemen med massinvandringen som drabbat Sverige.

Svenskar – och särskilt alla män – sluta mesa och ställ er upp och försvara ert land. Det är nog nu!
Citera
2018-08-13, 13:57
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gregor-Samsa
Jag är faktiskt pursvensk på både fädrenet och mödrenet så långt bak man kan forska. Jag är däremot ingen stor anhängare av dagisretorik, framför allt inte från människor som ber om mandat att leda mitt land. Allt man åstadkommer med detta är att ge vänsterdårarna vatten på sin kvarn vilket drabbar alla oss som vill se ett paradigmskifte inom svensk politik efter valet.

Tyvärr så sitter du på alldeles för hög intelligens och sofistikerad resonerande för att såna som "GeorgeS.Patton" skulle kunna relatera till. Han avfärdar allt till det som bara kan vara uppenbart för honom, och saknar all förmåga till förnuft och perspektiv. Vid kritik så är vi är antingen vänstermänniskor, judar eller SD-botar med mindervärdeskomplex.

Synd att AfS har lockat till sig såna människor. Jag hade gärna sett ett ytterligare kritiskt parti till vansinnesprojektet Sverige, men just nu verkar det som att AfS kommer att göra mer skada än nytta (om de ens hinner/är kapabla till aatt göra någon nytta).
Citera
2018-08-13, 13:58
Medlem
Mest imponerad av att han kan hålla sig så lugn,hade jag haft en kamera uppkört i nyllet hade jag slitit tag i den å slängt den åt helvete.
Sen tycker jag ingen blir ägd direkt??
Jobbig svarting vs nazileif lixom.
Citera
2018-08-13, 13:58
Avstängd
negrofobens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Raventon
Hittade detta på hennes feja:
Så han har alltså inte klistrat näsan på några valaffischer vad vi vet?
Det låter ju märkligt det hon säger att hon börjat filma men inget av det hon i övrigt påstår finn med på filmen?
Citera
2018-08-13, 14:01
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Ska bli roande att få se ängsligheten och frustrationerna över partiet här på Flashback när Kasselstrand tillslut har fått nog och börjar utesluta partimedlemmar.

Jag förstår att du hoppas på det, men det är nya tider nu. Anfall är det bästa försvaret som Gustav uttryckte i ett tal här om dagen och har man sanningen på sin sida är man alltid en potent och farlig fiende. SD-sekten och PK-etablissemanget kan fortsätta köra på sina lögner och mjuka mellanmjölks taktik medan vi riktiga män talar ur skägget. Ärlighet varar längst.
Citera
2018-08-13, 14:10
Medlem
ReiseReises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Jag förstår att du hoppas på det, men det är nya tider nu. Anfall är det bästa försvaret som Gustav uttryckte i ett tal här om dagen och har man sanningen på sin sida är man alltid en potent och farlig fiende. SD-sekten och PK-etablissemanget kan fortsätta köra på sina lögner och mjuka mellanmjölks taktik medan vi riktiga män talar ur skägget. Ärlighet varar längst.

Jag sa precis att jag hoppades på att AfS skulle bli ett lyckat projekt för det skulle tjäna gemensamma intressen. Nu efter att ha börjat få se vilka antidemokratiska fjollor och antisemitiska rövhål de (och de här i tråden som försvarar beteendet) är så börjar ju självklart entusiasmen att avta.
Citera
2018-08-13, 14:11
Medlem
Ptolemaioss avatar
Att klistra ljugnäsor/judenäsor på föremål är väldigt omoget, speciellt av en vuxen man.

Det som tjejen gör är dock minst lika omoget, att försöka få killen att se dålig ut på film. När hon inte lyckas försöker hon med en tilläggs text (påhittat då det inte finns på filmen?).

Ett möte med två omogna individer på tunnelbanan. Så menlöst.
Citera
2018-08-13, 14:14
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:
Jag sa precis att jag hoppades på att AfS skulle bli ett lyckat projekt för det skulle tjäna gemensamma intressen. Nu efter att ha börjat få se vilka antidemokratiska fjollor och antisemitiska rövhål de (och de här i tråden som försvarar beteendet) är så börjar ju självklart entusiasmen att avta.

Antidemokratiska? På vilket vis skulle AfS vara det? Något specifikt i partiprogrammet eller något en företrädare kläckt ur sig som kan ligga till grund för ditt påstående?

Att påtala judars oproportionerliga och i många fall skadliga inflytande i västvärldens länder är inte antisemitism utan fakta. Att påtala detta är givetvis inte detsamma som att vilja utrota eller skada judar. Att påtala detta innebär inte att man lever i en falsk värld där alla judar utgör något slags hot mot Sverige. Lik förbannat så förhåller sig verkligheten på det viset, alltså att judar i hög grad propagerat för invandring och andra samhällsskadliga rörelser.

Antidemokratisk och antisemitisk är ungefär lika urvattnade begrepp som "rasism" vid det här laget och du bör ha mer på fötterna än att kasta PK-begrepp omkring dig som en manstant.
Citera
2018-08-13, 14:17
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:
Skitsnack, du har argumenterat emot AfS från start, vilket man ser i din posthistorik.
Citera
2018-08-13, 14:18
Medlem
Är hans mål att kasta ut sig själv? Enligt afs agenda borde han väl repatriera sig själv såsom son till en anhöriginvandrare...
Citera
2018-08-13, 14:18
Medlem
Kattenxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Antidemokratiska? På vilket vis skulle AfS vara det? Något specifikt i partiprogrammet eller något en företrädare kläckt ur sig som kan ligga till grund för ditt påstående?

Att påtala judars oproportionerliga och i många fall skadliga inflytande i västvärldens länder är inte antisemitism utan fakta. Att påtala detta är givetvis inte detsamma som att vilja utrota eller skada judar. Att påtala detta innebär inte att man lever i en falsk värld där alla judar utgör något slags hot mot Sverige. Lik förbannat så förhåller sig verkligheten på det viset, alltså att judar i hög grad propagerat för invandring och andra samhällsskadliga rörelser.

Antidemokratisk och antisemitisk är ungefär lika urvattnade begrepp som "rasism" vid det här laget och du bör ha mer på fötterna än att kasta PK-begrepp omkring dig som en manstant.

Nej bara i din bekantskapskrets är antisemitism och rasism "urvattnat". I den verkliga världen utanför alrtight.com så gillar folk inte rasism eller antisemitism och tycker dina konspirationsteorier om judar är tokiga och verklighetsfrånvända.
Citera
2018-08-13, 14:19
Medlem
Ratads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ptolemaios
Att klistra ljugnäsor/judenäsor på föremål är väldigt omoget, speciellt av en vuxen man.

Det som tjejen gör är dock minst lika omoget, att försöka få killen att se dålig ut på film. När hon inte lyckas försöker hon med en tilläggs text (påhittat då det inte finns på filmen?).

Ett möte med två omogna individer på tunnelbanan. Så menlöst.

Två tramsiga jävlar möts och stor konst skapas (skämskudde rekommenderas). Är resten av riksdagskandidaterna i AfS lika stora troll?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in