Citat:
Ursprungligen postat av
sturestolpskott
Hela livestreamen hade vart bra marknadsföring för Petter om det inte hade vart för att han började lacka ur och hota med folk. Antagligen beror det på att han inte minns vad han sagt eller gjort och tror sig kunna radera materialet. Han förstod nog aldrig att det var live.
Citat:
Ursprungligen postat av
Sommargay
roligt som fan när petter lämnar över luren på premissen att "här skall du få snacka med hårda killar man inte skojjar med" och harakirisnubben bara "nä jag livestreamar bara och det har jag tillstånd till, här kommer petter igen" och lämnar tillbaks luren.
petter trodde han skulle skita ner sig men blev brutalt avväpnad med ett flin.
Jag utgår här ifrån att er beskrivning är korrekt (då jag aldrig lyssnade på klippet) och det är lite det jag menar. Det bästa scenariot för en kändis är nog att hålla god min och sedan möjligtvis privat nämna att korvgubben är en idiot eller eventuellt skicka en advokat. Men ska man spela tuff, så är det nog snyggare att gå full Axl Rose. Han hade inte hotat med några "hårda killar", utan hade hoppat över disken, bitchslappat korvgubben med dennes stekspade och sedan rivit ned så mycket av ståndet han hann före polisen kommer för att plocka upp honom. Inte för att jag försvarar det beteendet, eller inte anser att han förtjänar att bli tagen av polisen, men det är åtminstone...tja, lite rock'n'roll.
Men nåja, jag bryr mig inte om Petter (inte min sorts musik) eller korvgubben, jag bryr mig inte om händelsen och jag är rätt säker på att det har tämligen noll inverkan på Petters karriär. Jag uttalade mig närmast från ett estetiskt perspektiv.