2018-08-13, 14:39
Medlem
ThuleSocietys avatar
Är det där Hagmans son? Han har en vettig morsa. Hela FI-gänget verkar ha intagit kommentarsfältet och är väldigt taggade över att kontakta hans jobb.

Bara att hoppas att hans chef inte viker sig nu.

Det är ganska så tydligt att hon försöker få honom att tappa masken och säga någonting "rasistiskt".

Haha ni SDare i tråden är fan i mig sjuka i huvudet. Bara för att det var en judenäsa så blir ni helt tokiga. Det är helt okej att diskutera muslimer enligt er (vilket jag inte har något emot) men så fort det är den evige juden så är det som att ni blir hypnotiserade.

Det är som att ni förvandlas till marxister/globalister så fort juden är diskussionsämnet. Ni börjar direkt med "Lika goda kålsupare båda två. Nazister och vänsterfascister är samma skit, SD 2018".
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Eller så är han bara en feg stackare som blev tagen med byxorna nere med sitt "skämtade".

Ja, det är möjligt.

Men hon säger ju typ: du e rasist och jag förstår inte. Han kunde ju kontrat: Du förstår alltså inte någonting så vi pratar om ingenting som du inte förstår.

Tycker inte att han ägde någe vidare som rubriken säger.
Senast redigerad av jagharfritid 2018-08-13 kl. 14:42.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Ulo2000
Antidemokratiska? På vilket vis skulle AfS vara det? Något specifikt i partiprogrammet eller något en företrädare kläckt ur sig som kan ligga till grund för ditt påstående?

Att påtala judars oproportionerliga och i många fall skadliga inflytande i västvärldens länder är inte antisemitism utan fakta. Att påtala detta är givetvis inte detsamma som att vilja utrota eller skada judar. Att påtala detta innebär inte att man lever i en falsk värld där alla judar utgör något slags hot mot Sverige. Lik förbannat så förhåller sig verkligheten på det viset, alltså att judar i hög grad propagerat för invandring och andra samhällsskadliga rörelser.

Antidemokratisk och antisemitisk är ungefär lika urvattnade begrepp som "rasism" vid det här laget och du bör ha mer på fötterna än att kasta PK-begrepp omkring dig som en manstant.
Felet du och nazisterna gör är att ni ser allting svart och vitt. Killen sa att folk med "såna näsor" representerar ett viss typ människor (judar) men det är ju bara en myt som nazisterna har hittat på. Näsan är inte en religion utan genetisk och kommer i många olika nyanser hos alla typer av människor.

Det har således ingenting med om han talar sanning eller inte, utan hans generalisering. Och han talade inte sanning alltså.
Senast redigerad av GTvsProjectC 2018-08-13 kl. 14:42.
Citera
2018-08-13, 14:46
Medlem
orkarNs avatar
Hahaha, vilka jävla muppar.

Guys, det verkar som att vi eventuellt skulle kunna ha en chans på riksdagen för att ett gäng SD-mongon funderar på att stödrösta. Vad ska vi göra?

Ska vi inte glida runt med klistermärken som ser ut som judenäsor och klistra dem lite överallt så att folk fattar att vi egentligen är dumma nazister?

Genialiskt. Pinsamt att den här low IQ-individen påstår sig representera min hudfärg.
Citera
2018-08-13, 14:49
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GTvsProjectC
Felet du och nazisterna gör är att ni ser allting svart och vitt. Killen sa att folk med "såna näsor" representerar ett viss typ människor (judar) men det är ju bara en myt som nazisterna har hittat på. Näsan är inte en religion utan genetisk och kommer i många olika nyanser hos alla typer av människor.

Oj Väj! https://grandpalampshadeblog.files.wordpress.com/2018/01/555.png

Judar har en väldigt karakteristisk näsa, bara obildade fjantar gällande politik, antropologi,genetik skulle hävda något annat! Det finns otaliga exempel mer än blott den bilden jag postade. Så mannen i videon i fråga har alltså rätt.
Citera
Medlem
PK-befriads avatar
Citat:

Det har således ingenting med om han talar sanning eller inte, utan hans generalisering. Och han talade inte sanning alltså.
Nja, judenäsan är faktiskt ett högst reellt fenomen som återfinns i många typiska judars ansikten:
https://vetenskapligapartiet.files.wordpress.com/2018/05/sarnecki.jpg
Citera
Medlem
Ulo2000s avatar
Citat:

Vad babblar du om? Svart och vitt? Jag skrev ju att jag inte tycker att alla judar representerar gemensam sak. Att judar är överrepresenterade inom de områden som motarbetar nationalism, kärnfamilj och sunda västerländska ideal är inget påhitt.
Man kan peka på en klisterlapp med en person med blåa ögon och blont hår, säga att det representerar svenskar. Betyder det alla svenskar ser ut så? Nej.

Att vara jude är för övrigt inte enbart en religion utan har i allra högsta grad en genetisk dimension också. Du kan inte konvertera till judendomen huxflux och få medborgarskap i Israel, det ä reserverat för etniska judar.
Citera
2018-08-13, 14:50
Medlem
Citat:

Hållet med, men kan man få en bild på denna näsa ? Alltså jag ser ingen som äger någon i denna film. Det är trams, men hade klistermärket en lång näsa, alltså Pinnocio så hade jag kunnat skratta lite.
Citera
2018-08-13, 14:53
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av PK-befriad
Nja, judenäsan är faktiskt ett högst reellt fenomen som återfinns i många typiska judars ansikten:
https://vetenskapligapartiet.files.wordpress.com/2018/05/sarnecki.jpg

Mycket bra empiriskt bevis, bara känslomänniskor som inte kan ta in vetenskaplig fakta påstår annat och det verkar ju finnas en skara sådana imbecill i denna tråd till min "stora" förvåning.

Jerzy "Snicksnack" Sarnecki har en väldig arketypisk judisk näsa!

https://pbs.twimg.com/media/C2Pg3cPW8AA99i2.jpg
Citera
2018-08-13, 14:54
Medlem
ThuleSocietys avatar
Det här är näsan som dom klistrar:

https://www.altnorden.se/produkt/ljugnasa-transparent-bakgrund/

Klockrent initiativ. Ska nog köpa ett par jag också.
Senast redigerad av ThuleSociety 2018-08-13 kl. 14:56.
Citera
2018-08-13, 14:54
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av GeorgeS.Patton
Oj Väj! https://grandpalampshadeblog.files.wordpress.com/2018/01/555.png

Judar har en väldigt karakteristisk näsa, bara obildade fjantar gällande politik, antropologi,genetik skulle hävda något annat! Det finns otaliga exempel mer än blott den bilden jag postade. Så mannen i video i fråga har alltså rätt.
Nej, han har ju inte rätt eftersom att folk över hela världen har böjda näsor fastän de inte är judar. Att generalisera som han gör är alltså direkt skadligt ur en politisk synvinkel och ger inte en korrekt bild av verkligheten. Han visar ju tydligt här att han har nazistiska drag.
Citera
2018-08-13, 14:56
Medlem
Mr_wiseguys avatar
geeez vilken pinsam snubbe... han måste vara autistisk, förståndshandikappad eller nåt extremt obehaglig

"jag la märke till att du påbörjade en interaktion med mig, var det nåt du ville med den?"

"du påbörjade en ny dialog, vill du vara vänlig att avbryta din dialog med mig"?

Är han någon slags robot eller articificell intelligens eller vem i helvete snackar sådär?

Efter att ha sett det här klippet, så tog jag ett stooooort kliv åt sidan från högerpartierna skulle aldrig kunna rösta på någon som beter sig ens snarlikt vad han gör
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in