2018-08-13, 08:19
Medlem
grey.eagles avatar
Hur många ggr sade hon jag fattar inte, är det synonymt med sådana som henne, skall avbryta för att sedan framföra, jag fattar inte. Vilken trött o sorglig varelse hon är.

Tydligen man gå runt o sätta epitet på vem som helst om man har mamma o pappa är syskon.
Citera
2018-08-13, 08:21
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Idittfejs
Det är ju AfS:are. Tråkigt att man måste hänga ut folk på sociala medier.

Han klistrar ju en judenäsa på en valaffich. Det är så lågt.
Citera
2018-08-13, 08:22
Medlem
mr.Floppys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Det där låter på dig som du aldrig egentligen hade tänkt rösta på SD ändå när du låter en från ett annat parti diktera saker och ting. O fan för att en moderat gjorde något dumt ska jag banne mig inte rösta på S något mera typ...

Ogillar man judar är det liksom bara NMR som är det rätta. AFS borde skicka dessa av sina dit. Men det är liksom deras probs har noll att göra med SD.

Jag har röstat på SD sedan -98, varit nära att få sparken 2 gånger från olika jobb för att jag uttryckt mig positivt om SD och mot förd invandringspolitik på den tiden, och nu är SD ett helt annat parti som svikit sina kärnväljare och sådana som kallat mig rasist och velat sparka mig röstar nu SD, därför blir det aldrig mer SD.

Detta handlar för min del inte om att ogilla judar, du förstår väl för fan att man inte kan ha riksdagsmän som springer runt och gör skadegörelse, en riksdagsman ska vara ett föredöme, speciellt om man företräder ett nationalistiskt parti. Rak i ryggen och med militär bakgrund helst, inte fjantar som vandaliserar, han borde ju få smaka batong för bövelen!
Citera
2018-08-13, 08:23
Medlem
AreYouBacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Haha, hon blev ju totaldominerad!

Jag gillar hyckleriet i hennes text också:

"Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva, utan att de också ska projicera sitt hat på oskyldiga människor.
Kan förövrigt tillägga att diskussionen inte slutade här och att jag med hög röst, så att alla på tåget kunde höra, berättade min förvåning om att det alltså är såhär nassar ser ut. Som helt vanliga människor. SPYR på det här hatet!"

Själv spyr jag över att utlänningar tar sig rätten att attackera oliktänkande på tunnelbanan och när de dessutom försöker delta i svensk politik.

Om han deltog i diskussionen vore väl OK. Men han klistrar en judenäsa på en politiker. Helt jävla sjukt. Sen skiter jag i resten av dravlet båda höll på med.
Citera
2018-08-13, 08:27
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Yxherren
Haha, hon blev ju totaldominerad!

Jag gillar hyckleriet i hennes text också:

"Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva, utan att de också ska projicera sitt hat på oskyldiga människor.
Kan förövrigt tillägga att diskussionen inte slutade här och att jag med hög röst, så att alla på tåget kunde höra, berättade min förvåning om att det alltså är såhär nassar ser ut. Som helt vanliga människor. SPYR på det här hatet!"

Själv spyr jag över att utlänningar tar sig rätten att attackera oliktänkande på tunnelbanan och när de dessutom försöker delta i svensk politik.

Hyckleri är det som det blir över. Skulle det vara nassar i hennes hemland som tyckte det var nog med svenskar som kom dit? Inget vidare problem där eftersom de är närmast 100% detsamma för de vill inte ha några andra. Sedan kommer en som henne hit och säger att det är nassar här som inte tycker det är rätt att hon och hennes araber ska kunna komma hit och ta över! Spyr över svenskar som enbart vill bevara sitt land och sin kultur. Fy fan alltså.

Man blir så förbannad över sådana som henne (och även svenskar som håller med henne) så det finns inte ord. Men snart är det förhoppningsvis slut på detta vansinne.
Citera
2018-08-13, 08:29
Medlem
"Du startade en interaktion med mig"
"Vänligen avbryt din dialog med mig"

Herregud vilken sopa.
Citera
2018-08-13, 08:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Abagnale
"Du startade en interaktion med mig"
"Vänligen avbryt din dialog med mig"

Herregud vilken sopa.
"Personangrepp undanbedes".
Citera
2018-08-13, 08:34
Medlem
RiverStyxs avatar
Alltså, är det OK i AfS att klistra judenäsor på valaffisher? Jag vet att de inte är lika filosemitiska som SD är men jag trodde inte de var på den nivån.
Citera
2018-08-13, 08:39
Medlem
okok1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RiverStyx
Alltså, är det OK i AfS att klistra judenäsor på valaffisher? Jag vet att de inte är lika filosemitiska som SD är men jag trodde inte de var på den nivån.

Vadå AfS? Jobbar han inom partiet?
Citera
2018-08-13, 08:43
Medlem
RiverStyxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av okok1
Vadå AfS? Jobbar han inom partiet?

Enligt tidigare inlägg ska han stå med som nummer 10 på deras valsedel.
Citera
2018-08-13, 08:56
Medlem
Yxherrens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AreYouBack
Om han deltog i diskussionen vore väl OK. Men han klistrar en judenäsa på en politiker. Helt jävla sjukt. Sen skiter jag i resten av dravlet båda höll på med.
Jag tycker att det är pubertalt trams att sätta upp klistermärken på judenäsor i tunnelbanan. Men det är långt ifrån ett problem, till skillnad från det faktum att utlänningar dikterar i Sverige.

Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Hyckleri är det som det blir över. Skulle det vara nassar i hennes hemland som tyckte det var nog med svenskar som kom dit? Inget vidare problem där eftersom de är närmast 100% detsamma för de vill inte ha några andra. Sedan kommer en som henne hit och säger att det är nassar här som inte tycker det är rätt att hon och hennes araber ska kunna komma hit och ta över! Spyr över svenskar som enbart vill bevara sitt land och sin kultur. Fy fan alltså.

Man blir så förbannad över sådana som henne (och även svenskar som håller med henne) så det finns inte ord. Men snart är det förhoppningsvis slut på detta vansinne.
Ja, det är helt absurt. Jag kan inte ens föreställa mig tanken att flytta till ett annat land och sedan sprida politiska budskap, än mindre hänga ut "politiska motståndare". Jag likställer det med att försöka styra och ställa i en annan människas hem och familj.

Något jag har märkt är att det är väldigt många chilenare som lyckats infiltrera sig in i svenska partier. Chilenare vars föräldrar tvingades fly hemlandet för att de var kommunister. Föräldrarna sprang runt och förtryckte oliktänkande i Chile, tills de jagades iväg. Nu springer deras avkommor runt i Sverige och förtrycker oliktänkande! Inte för att hon som filmade är chilenare, men typen är densamma.

Svensken och Sverige har blivit en skam för hela det mänskliga släktet. Hur man kan vara så verklighetsfrånvänd och självdestruktiv är ett mysterium. Ett symptom av det är den här videon, där en icke-svensk hänger ut och försöker kontrollera en svensk politisk opposition. Den svenska oppositionen är en medelåldersman som klistrar upp klistermärken på tunnelbanan...
Citera
2018-08-13, 09:03
Medlem
sonicguides avatar
Det bästa som tjejen kunde gjort är att filma när han klistrade på näsan. Det där kan mycket väl tolkas som någon form av valsabotage och vara olagligt. Sedan skulle hon lämnat in det anonymt till polisen och bett dem sköta resten. Effekten hade då kunnat bli en utredning som stört mannen och kanske också blivit störande på hans jobb. Fast allt det där verkar redan ha löst sig utan att hon skickat in något. Även Säpo verkar hänga på FB precis som vi alltid trott;-)

Diskussionen är väl bland det barnsligaste som setts här på FB och tjejen ställer till det för sig.

Killen åker säkert varje dag samma linje och har nog svårt att hålla sig från näsklistreriet.

Ska vi gissa på att Säpo bevakar tåget i eftermiddag?
Den där killen lär inte hitta många stunder då han inte är bevakad de närmsta veckorna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in