2018-08-13, 07:18
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Zaedrews
Jo lite komiskt i sig. En arab sitter och kallar en svensk rassesvin för att han går runt och mäter jude näsor.

Tycker liksom ingen i denna debatt verkar särskilt intelligent eller "vinner". Möjligen då visar arabens sitt rätt ansikte genom att attackera en svensk. Hon skulle liksom inte gjort det mot en landsman som verkligen är ute efter judarna. Hans grej var mer att man kan se på näsor då var människor kommer ifrån och det stämmer ju.

Araber är riktiga low level svin att ha göra med. Dom bli argessiva och dom kör falsk spel.
Citera
2018-08-13, 07:21
Medlem
Zilvios avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nereid
Mannen som sitter mitt emot frågar enkla frågor till personen bredvid varpå Aida Sowan Sambou blir kränkt och tar han för ett "nassesvin". Hon försöker starta en konfrontation men blir gång på gång nedtystad av mannens lugna och intelligenta svar.

Nu försöker hon starta något drev på facebook mot denna "nasse".

https://www.facebook.com/aida.sowan/posts/10155588952886190

Satan vilken häxjakt . . .
Om man föreställer sig en medelålders man som filmar er arabisk tjej och lägger ut på fb med något omvänt epitet så hade det väckt ett ramaskri i MSM och förmodligen plockats ned omgående från fejan.
Citera
2018-08-13, 07:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dofterna
Är inte helt säker på att man har rätt att vandalisera annans egendom under yttrandefrihetens beskyddande vingar. Är inte säker alls på det faktiskt.

Tycker man ska ge fan i andras valaffischer. Det är en av mina principer.

Det var bra av dig. Har du samma åsikt rörande NMR affischer eller är det skillnad?
Citera
2018-08-13, 07:26
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Och där sjönk väl ändå AfS ner i sörjan. Jag trodde det var ett mycket mer seriöst parti än så. AfS började bra, med sin aktivist-kritik mot böneutrop.

Men detta totalinfantila grepp med judenäsor!? What.
Stor djävla besvikelse.

🇸🇪 SD och sverigefesten 2018! 🇸🇪

Jo det är allt löjligt. Det är givet att man kan se skillnad på människor utifrån näsan men att göra en grej av det. Det är som att göra en grej av att det går att se om en människa är vit eller svart. Finns liksom ingen poäng med det.

Tror väl AfS om de växer sig stora till slut också tvingas rensa i leden.
Citera
2018-08-13, 07:38
Medlem
mr.Floppys avatar
Nä men vad i helvete, AFS har alltså folk på riksdagslistan som går och klistrar judenäsor på valaffischer. . .

Fan också, jag som äntligen trodde att det kommit ett seriöst parti och tänkte rösta AFS. Och så det här, om det inte vore så tragiskt hade jag skrattat rätt ut. Vad ska jag nu rösta på, aldrig i helvete att jag röstar på SD igen så lama som de blivit.

Skiter nog i att rösta i år då, spelar ju ingen roll, hoppet att lyfta Sverige igen dog just.
Citera
2018-08-13, 07:39
Medlem
lolpovertys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kattenx
Stå istället för att du tror att världen styrs av judar och att de vill dig allt ont. Fan har inte folk längre någon som helst ryggrad.
Det är förmodligen lättare att stå för det man tänker när det inte betyder att folk kommer att ringa ens arbetsgivare och försöka få en sparkad när man uttrycker det.
Citera
2018-08-13, 07:40
Medlem
Zaedrewss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Floppy
Nä men vad i helvete, AFS har alltså folk på riksdagslistan som går och klistrar judenäsor på valaffischer. . .

Fan också, jag som äntligen trodde att det kommit ett seriöst parti och tänkte rösta AFS. Och så det här, om det inte vore så tragiskt hade jag skrattat rätt ut. Vad ska jag nu rösta på, aldrig i helvete att jag röstar på SD igen så lama som de blivit.

Skiter nog i att rösta i år då, spelar ju ingen roll, hoppet att lyfta Sverige igen dog just.

Det där låter på dig som du aldrig egentligen hade tänkt rösta på SD ändå när du låter en från ett annat parti diktera saker och ting. O fan för att en moderat gjorde något dumt ska jag banne mig inte rösta på S något mera typ...

Ogillar man judar är det liksom bara NMR som är det rätta. AFS borde skicka dessa av sina dit. Men det är liksom deras probs har noll att göra med SD.
Citera
2018-08-13, 07:40
Medlem
Richard-IIIs avatar
Killen i blå skjorta framstår som väldigt osäker och kanske inte så särskilt begåvad? Amatörrasbiolog, oförmögen att svara på frågor eller motivera sina uttalanden, och med en debattteknik på låg nivå som är vanlig bland de som i grunden har sina åsikter ”bara därför att”. Tjejen verkar lite väl arg och frustrerad. Två förlorare.
Citera
2018-08-13, 07:44
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Policy
Någon som har en bild på dessa klistermärken med näsan? Menar han judar när han talar om näsor på det viset?

Noterar för övrigt att denne herre finns med på Alternativ för Sveriges riksdagslista.

De klistermärkena görs av Nordisk Alternativhöger och borde beställas av alla som vill förgylla valspurten med lite näsgodis.
Det menas givetvis Pinnochios klassiska ljugnäsa fast har viss relevant synergisk effekt i association till andra näsor.

https://www.altnorden.se/produkt/ljugnasa-vit-bakgrund/
Citera
2018-08-13, 07:48
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RingRing2014
Och där sjönk väl ändå AfS ner i sörjan. Jag trodde det var ett mycket mer seriöst parti än så. AfS började bra, med sin aktivist-kritik mot böneutrop.

Men detta totalinfantila grepp med judenäsor!? What.
Stor djävla besvikelse.

🇸🇪 SD och sverigefesten 2018! 🇸🇪

Vi klarar oss utan dig. Du är välkommen tillbaka när polletterna trillat ned.
Citera
2018-08-13, 07:50
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mr.Floppy

Gör det du. Vi är så många ändå.
Citera
2018-08-13, 08:02
Medlem
Yxherrens avatar
Haha, hon blev ju totaldominerad!

Jag gillar hyckleriet i hennes text också:

"Är genuint så upprörd över att dom inte bara kan hålla sina vidriga åsikter för sig själva, utan att de också ska projicera sitt hat på oskyldiga människor.
Kan förövrigt tillägga att diskussionen inte slutade här och att jag med hög röst, så att alla på tåget kunde höra, berättade min förvåning om att det alltså är såhär nassar ser ut. Som helt vanliga människor. SPYR på det här hatet!"

Själv spyr jag över att utlänningar tar sig rätten att attackera oliktänkande på tunnelbanan och när de dessutom försöker delta i svensk politik.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in