2018-08-12, 16:55
Medlem
Kunde inte sagt det bättre själv!
2018-08-12, 17:00
Medlem
Varför sparkar de inte tränaren? När kommer det ske tror ni??
2018-08-12, 17:04
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Varför sparkar de inte tränaren? När kommer det ske tror ni??

Özcan Melkimichels kontrakt går ut efter säsongen och det lär inte förlängas.

Frågan är om man vågar sparka honom i förtid. Södertäljeligans influens (Özcans bror är grovt kriminell) ska inte underskattas.

Jag tror Djurgården (M.a.o. Bosse Andersson m. övrig ledning) duckar och låter kontraktet löpa ut. Ingen sparkning. Allt för att slippa pistolhot och dyl.
2018-08-12, 17:07
Medlem
321js avatar
Har DIF haft TVÅ BRA FORWARDS på plan samtidigt de senaste två åren?
2018-08-12, 17:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Ovcharka
Özcan Melkimichels kontrakt går ut efter säsongen och det lär inte förlängas.

Frågan är om man vågar sparka honom i förtid. Södertäljeligans influens (Özcans bror är grovt kriminell) ska inte underskattas.

Jag tror Djurgården (M.a.o. Bosse Andersson m. övrig ledning) duckar och låter kontraktet löpa ut. Ingen sparkning. Allt för att slippa pistolhot och dyl.

Ska mycket till om Özcan inte får förlängt kontrakt, och ännu mer till om han får sparken. Och nog måste världen vändas upp och ner om du tror att Özcan skickar kriminella på Bosse för att han potentiellt skulle få sparken.
2018-08-12, 17:12
Medlem
Denoms avatar
Varför har de satt sig i den här situationen från början kan man ju undra.
2018-08-12, 17:16
Medlem
OleYellers avatar
Rätt jävla kass analys. Tycker du missar mkt av det mest uppenbara. Jag orkar inte skriva nu men.. Man har alltså 6-2-1 på de nio senaste. 1-1 i matcher mot BK Häcken bl.a. Lugn nu.
2018-08-12, 17:17
Medlem
Ovcharkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 321j
Har DIF haft TVÅ BRA FORWARDS på plan samtidigt de senaste två åren?

Nej, men det förklaras till del av att lag idag oftast spelar med en forward understödd av två offensiva yttrar, 4-3-3, 4-5-1 o.s.v.

Men helt klart ska Bosse Andersson ta kritik för att inte spendera de tiotals miljoner föreningen har och införskaffa forwards. Rejält oansvarigt. Föreningen tar stryk av hans aktioner.

Citat:
Ursprungligen postat av egenvilja
Ska mycket till om Özcan inte får förlängt kontrakt, och ännu mer till om han får sparken. Och nog måste världen vändas upp och ner om du tror att Özcan skickar kriminella på Bosse för att han potentiellt skulle få sparken.

Underskatta inte sitautionen. Nej, Özcan själv lär inte göra ett sådant move, men som sagt, underskatta ej "Min bror ska inte få skit"-mentaliteten som råder i dessa kretsar. De Svenssons i ledningen kan mycket väl känna dig illa till mods när de vet vilka som lurar runt hörnet.
2018-08-12, 17:22
Avslutad
Citat:
Nej, men det förklaras till del av att lag idag oftast spelar med en forward understödd av två offensiva yttrar, 4-3-3, 4-5-1 o.s.v.

Men helt klart ska Bosse Andersson ta kritik för att inte spendera de tiotals miljoner föreningen har och införskaffa forwards. Rejält oansvarigt. Föreningen tar stryk av hans aktioner.

Underskatta inte sitautionen. Nej, Özcan själv lär inte göra ett sådant move, men som sagt, underskatta ej "Min bror ska inte få skit"-mentaliteten som råder i dessa kretsar. De Svenssons i ledningen kan mycket väl känna dig illa till mods när de vet vilka som lurar runt hörnet.
Lägg ner skitsnacket nu. Varför valde de Özkan isåfall? Inte så att infot om hans släktingar kommit efterhand.
2018-08-12, 17:25
Medlem
Citat:

De är inte 16 år gamla, gör dig inte dummare än vad du är.
2018-08-12, 17:25
Medlem
OleYellers avatar
Citat:
Vad fan är det med dig? Det har inte funnits och det finns inte nu heller någon anledning att sparka en tränare som skött jobbet helt ok och kan gå utan strul när kontraktet går ut. Vill du skapa kaos? Sitt ner i båten.
2018-08-12, 17:37
Medlem
Alltså, vad är det för insats av DIF egentligen?

Skrämmande bottennapp.

Östersund däremot får man helt enkelt erkänna är ett topplag nu för tiden. Hur fan kunde denna klubb, som lyckas med typ 99% av sina värvningar, ligga i div 2 för sex säsonger sedan?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in