2018-09-01, 21:23
Medlem
a.e.gs avatar
Vilka jävla värvningar vi gjort med Jansson och Rashidi, bra jävla betyg för vår scouting. Fortsätt så.

Kom och ta oss...

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-09-01, 21:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Vilka jävla värvningar vi gjort med Jansson och Rashidi, bra jävla betyg för vår scouting. Fortsätt så.

Kom och ta oss...

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Den som bör hyllas mest är väl Norling? Ni kan ju stoppa in vem som helst och han gör ett bra jobb när strukturen är så gjuten. Sen har ni också många riktigt skickliga spelare också.
2018-09-01, 21:38
Medlem
Otroligs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
1. Ja. Såg du inte det idag. Så svårt vara det inte. Låt mig fråga. Har du alltid otur när du tänker eller bara enormt okunnig om fotboll? Dags att lära dig lite om det du skriver om innan du öppnar limpsaxen nästa gång tack, blir mer klädsamt för din egen del då, så att du slipper göra bort dig som nu.

2. Vill han? Han säger ju här att han blir genuint glad om AIK vinner. https://www.aftonbladet.se/sportbladet/fotboll/a/4dejoE/da-blir-jag-genuint-glad-om-aik-vinner
1. Ja, tänk vad lätt det är att göra analyser när matchen är färdigspelad. Märkligt att du inte skrev något innan den hade spelats om jag hade så fel. Faktum kvarstår att Häcken hade större chans att störa AIK än de andra lagen som nämndes...idag kom Häcken inte upp till en tillräcklig nivå för det och det händer ibland i fotboll.

2. Att han blir glad om AIK vinner guld och att han gör sig yttersta för att Häcken skulle vinna matchen står inte till motsats med varandra.
2018-09-01, 21:39
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tiddlywank
Den som bör hyllas mest är väl Norling? Ni kan ju stoppa in vem som helst och han gör ett bra jobb när strukturen är så gjuten. Sen har ni också många riktigt skickliga spelare också.
Du har helt klart en poäng men inte fan kan man plocka in vilken spelare som helst från div1 och han levererar.

Vär scouting funkar fint nu, de enda plumparna på senaste tid är Stefanelli och Taylor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-09-01, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Hur många spelare ser bra ut mot AIK?
Jag håller Paulinho högt när det kommer till allsvenska anfallare. Lad is legit..

Jag tar Henok Goitom alla dagar i veckan före Paulinho.
2018-09-01, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig
1. Ja, tänk vad lätt det är att göra analyser när matchen är färdigspelad. Märkligt att du inte skrev något innan den hade spelats om jag hade så fel. Faktum kvarstår att Häcken hade större chans att störa AIK än de andra lagen som nämndes...idag kom Häcken inte upp till en tillräcklig nivå för det och det händer ibland i fotboll.

2. Att han blir glad om AIK vinner guld och att han gör sig yttersta för att Häcken skulle vinna matchen står inte till motsats med varandra.

1. Nej. De hade inte det. Ens på förhand. Jag skrev ju att AIK skulle stänga ned de. Är du inte läskunnig heller?
2018-09-01, 21:42
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Otrolig

Det är fullständigt befängt att tro att en tränare skulle kunna påverka en spelartrupp att underprestera.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
2018-09-01, 21:44
Medlem
Skönt med 6 poäng (den här säsongen) mot smutsklubben Östersund! Dom bör bli av med elitlicensen nästa säsong med så mycket skit i styrelsen.
2018-09-01, 21:53
Medlem
Wild.Bills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Du har helt klart en poäng men inte fan kan man plocka in vilken spelare som helst från div1 och han levererar.

Vär scouting funkar fint nu, de enda plumparna på senaste tid är Stefanelli och Taylor.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Hur är stefanelli är en plump? Gör ju mål... som striker.

Eller vad kostade han? Klockren striker egentligen. Sen att Rille har nåt otalt med honom/Björn är en annan sak....

@Snubben som gnällde på Paulinho
Senast redigerad av Wild.Bill 2018-09-01 kl. 22:03.
2018-09-01, 21:54
Medlem
Commissarys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportisen
Jag tar Henok Goitom alla dagar i veckan före Paulinho.

Det gör jag också men de är två olika spelartyper. Henok besitter ett fotbolls IQ som ingen annan spelare gör eller har gjort på väldigt länge i allsvenskan. Han hade dock inte heller sett bra ut mot AIK

Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill

Definitivt ingen plump. Norling har bara någon konstig syn på honom.
Senast redigerad av Commissary 2018-09-01 kl. 21:57.
2018-09-01, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Commissary
Det gör jag också men de är två olika spelartyper. Henok besitter ett fotbolls IQ som ingen annan spelare gör eller har gjort på väldigt länge i allsvenskan. Han hade dock inte heller sett bra ut mot AIK

Definitivt ingen plump. Norling har bara någon konstig syn på honom.

Inte konstigare än att inte ändra en vinnande uppställning.
2018-09-01, 22:03
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wild.Bill
Passar inte in i Norlings system men Nico jobbar hårt och kommer vara ordinarie nästa säsong.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in