Undertexter får jag dock på alla cmore och alla viasat (man kan även välja andra nordiska undertexter). Tänkte mer om det var nån fördel med box gällande, hur ska man säga, real-tid, alltså att streamen, när man tex kollar på fotboll, är 1 minut efter.
Vilken leverantör har du där det funkar med text på detta?
Eller vilken app kör du med i din smart tv?
Senast redigerad av Kenna81 2018-08-12 kl. 15:38.
Om man har en ny smart tv LG OLED65. Man kan ej undkomma att skaffa box då om man vill ha text på filmer, koppla in NAS och spela in program?
Det finns ingen app till tv som fixar detta tillsammans med en NAS enbart?
Det är den jag kör med och testar på båda mina smart tv. Men undertexter fungerar ej. Och gör ej heller tydligen enligt vissa. Utan då måste man ha box. Vet ej vart begränsningarna finns för denna app då jag är helt färsk på detta.
Det är den jag kör med och testar på båda mina smart tv. Men undertexter fungerar ej. Och gör ej heller tydligen enligt vissa. Utan då måste man ha box. Vet ej vart begränsningarna finns för denna app då jag är helt färsk på detta.
Och där finns ingen annan app som gör det? Där är någon slags converter på deras hemsida men den har inget med det att göra eller?
Har gjort inlägg #216. Hinner du kika och svara på det är jag evigt tacksam.
Senast redigerad av Kenna81 2018-08-12 kl. 16:42.
Jag är, precis som många andra, på väg att skaffa IPTV när jag äntligen får fiber i huset. Jag har funderingar på om jag ska köpa en box eller om jag ska köra via Kodi på min lilla Intel NUC.
Vad krävs av datorn för att den ska klara av att streama så bra som möjligt?
Rekommenderar ni att jag kör via datorn eller att jag skaffar mig en box?
Behöver jag skaffa VPN?
Vilken hastighet behöver jag ha på nätet för att det ska fungera bra?
Tack på förhand!
Senast redigerad av tummen89 2018-08-13 kl. 02:39.