Jag tänkte på det ni skriver om att flasha på Tinderprofilen. Men prova att flasha på dårå…det är ju inte så att ni förbinder er att skriva över tillgångarna på tjejen som swajpar ja. Det kanske blir lite mer action och det är fortfarande så att ni alltid kommer att tävla med andra män så varför inte köra fullt ut. Ni kommer aldrig ifrån att vill ni kroka in en babe så har ni fet konkurrens. Impa lite kanske som djuren gör i skogen.
Det finns tjejer som blir imponerade av vad ni har åstadkommit eller glada för er skull utan att vilja klå er in på bara skinnet. Kanske släppa lite på hysterin om….tar hon emot en glass så är hon en golddigger som ska brinna i h-vetet. Känns lite överdriven drama queen faktiskt.
Bara det att det händer lite mer och ni får fler att välja mellan om det funkar kan väl va bra? Var stolta över det ni åstadkommit istället för att se det som en nackdel.
Ni är smarta så ni kommer märka om det är äkta kärlek om det går så långt. Vuxna män bestämmer ju själv hur och när de vill spendera sina pengar.
Såhär kanske… Hey babe vill du komma hem till mig och laga mat till mig medan jag spelar online poker/tradar/osv?
Var lite mer James Bond och lite mindre mellanmjölk?