2018-08-11, 13:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kroppskakoregott
Fan skärp er nu. Sitta hemma i kalsongerna och swipea och tro att ni ska plocka hem 8/9/10or, kom in i matchen för i helvete. Dom finaste tjejerna är alltid ute. PERIOD. Sen slipper man sitta och stalka fb och kolla om hon är fet, då tjejen inte har "tillräckligt bra kroppsbilder" i vissa fall, etc.
Man slipper helt enkelt slösa massa tid. Du ser vad du får, om du spelar dina kort hyfsat rätt.

Det som är det roliga. Du behöver ju inte ens vara perfekt. MEN det behöver du på tinder, i princip. Om du ska rå hem "det bästa av det bästa". Minsta line som är beta-cuck så är du körd. Är det värt the trouble? Ja tydligen tycker ni det. Själv är jag av en annan uppfattning. Tinder är nice så klart, fick svar av en 7.5a inatt, visst kul. Men mitt liv kan inte cirkulera kring en dejtingapp.

Jag är för introvert för att gå fram till en random brud på stan och jag är nästan aldrig ute på klubbar längre. Så vad finns de då kvar?
Citera
2018-08-11, 13:36
Medlem
Rois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Janyny
Ok. Båda mina dejter har antagit att jag träffar väldigt många åt gången och pikat mycket om det. Något jag verkligen inte gör. Har bara gått med för att jag kommit bort från singelgrejen efter långt förhållande och är seriöst öppen för in för vem jag kan träffa. Sedan har båda varit väldigt på fram till sex och sedan förändrats så det känns väl sådär. Vet inte om jag ska försöka en tredje gång. Det gör ingenting för mig om det inte blir ett förhållande men har man verkat intresserat, haft fysiskt kontakt och slutligen sex så tycker jag det är lite ofint att inte försöka ge det en dejt till eller åtminstone håller lite artighetskontakt efteråt? Man kan väl ändå vara på good terms även om man inte blir tillsammans.
Game.txt
https://heartiste.wordpress.com/2008/03/27/dread/

Ångrar att jag kollade i den här tråden
Senast redigerad av Roi 2018-08-11 kl. 13:40.
Citera
2018-08-11, 14:52
Medlem
SkepticalHippos avatar
Tråd om Tinder sammanfogad med denna och jag har även rensat rätt rejält några sidor bakåt. Kom ihåg att tråden gäller specifikt Tinder,
vill man diskutera alfa/beta-män eller kvinnors eventuella fördel på dejtingmarknaden så finns det andra trådar.

/Moderator
Citera
2018-08-11, 15:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LongTerm90
Jag är för introvert för att gå fram till en random brud på stan och jag är nästan aldrig ute på klubbar längre. Så vad finns de då kvar?

Med risk för att bli hackkyckling av trådens alfacucks, så vill ja påstå att du är i klar fördel då. Jag som extrovert snackar alldeles för mkt. Sen har du ju rutin av knulleriet/förförelse. Man behöver inte alls snacka massa om bruden finner en attraktiv, tvärtom. Min aspis kompis hångla upp en brud som ja öppnade random ute i nattvimlet när ja titta bort. Tror inte han sagt ett ord faktiskt. Han bara gick för det. Lite lol. Varpå jag många gånger cockblockat mig själv pga att det blir ett nervöst intryck för tjejen om man pratar mkt. "Rädslan" att gå fram och snacka med randoms finns ju oavsett extro/intro. Man måste våga. Dra på nattklubb igen el nån privatfest kanske? Där är det ju lättare. Bli presenterad osv.
Citera
2018-08-11, 15:38
Medlem
Wheatleys avatar
Vad händer om två personer har tinder plus och har valt att bara visas för de man gillat? Då antar jag man exkluderas helt från varandra?
Senast redigerad av Wheatley 2018-08-11 kl. 15:41.
Citera
2018-08-11, 17:56
Medlem
Honeyvoices avatar
Jag tänkte på det ni skriver om att flasha på Tinderprofilen. Men prova att flasha på dårå…det är ju inte så att ni förbinder er att skriva över tillgångarna på tjejen som swajpar ja. Det kanske blir lite mer action och det är fortfarande så att ni alltid kommer att tävla med andra män så varför inte köra fullt ut. Ni kommer aldrig ifrån att vill ni kroka in en babe så har ni fet konkurrens. Impa lite kanske som djuren gör i skogen.

Det finns tjejer som blir imponerade av vad ni har åstadkommit eller glada för er skull utan att vilja klå er in på bara skinnet. Kanske släppa lite på hysterin om….tar hon emot en glass så är hon en golddigger som ska brinna i h-vetet. Känns lite överdriven drama queen faktiskt.

Bara det att det händer lite mer och ni får fler att välja mellan om det funkar kan väl va bra? Var stolta över det ni åstadkommit istället för att se det som en nackdel.

Ni är smarta så ni kommer märka om det är äkta kärlek om det går så långt. Vuxna män bestämmer ju själv hur och när de vill spendera sina pengar.

Såhär kanske… Hey babe vill du komma hem till mig och laga mat till mig medan jag spelar online poker/tradar/osv?

Var lite mer James Bond och lite mindre mellanmjölk?

Citera
2018-08-11, 18:16
Medlem
Att fråga om man kan äta ihop är nog ingen dum idé, om läget är rätt. Om man dessutom ska be tjejen laga mat åt en kanske man inte ska föreslå att man själv gör annat under tiden, det bör vara mer lämpat att kanske delta, eller iaf inte uttalat säga att man ska göra annat. Oavsett vad det är, blir ju nästan pinsamt om man inte bara ska låta tjejen laga maten själv, och dessutom försöka hinta in att man tror man är cool i det man gör under tiden.

Stumpan, kan du fixa käket så gör jag lite armhävningar under tiden? Lite den nivån blir det
Citera
2018-08-11, 18:28
Medlem
lakritcs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Honeyvoice
Var lite mer James Bond och lite mindre mellanmjölk?
Vill man ha något seriöst så är det nog inte rätt väg att gå. Avvik åt andra hållet istället; flasha inte och se Tinder som en bonus till möjligheterna i vardagen.
Citera
2018-08-11, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lakritc
Vill man ha något seriöst så är det nog inte rätt väg att gå. Avvik åt andra hållet istället; flasha inte och se Tinder som en bonus till möjligheterna i vardagen.
Eller hur, är nog rätt många som utger sig för att vara Mr Bond men som senare visar sig bli rätt mellanmjölks-blaskiga efter ett tag, då är det nog bättre att vara sval och kall och klura ut rätt väg ändå. Så man inte sätter ribban för högt för sig själv, för att sedan isåfall överraska.
Citera
2018-08-12, 08:44
Medlem
CheddarOsts avatar
Har tinder ändrat gratis-versionen? Förut hade man ju 100 likes innan det kom upp att man förbrukat alla sina likes. De senaste dagarna har jag inte kunnat swipea höger på fler än 10-20 personer utan att det ska dyka upp?
Citera
2018-08-12, 08:59
Medlem
Om man är inloggad på Tinder via sin Facebook och sedan ändrar förnamn på Facebook, kommer namnändringen slå igenom på Tinder då också?
Citera
2018-08-12, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svarigrad
Men du, hur ska man någonsin kunna påstå något generellt över huvud taget om sådana som du alltid ska komma med "så du har alltså varit in i varenda tjejs sovrum och att upp kameror så du vet vad dom gör?".

Mänsklig natur är väldigt förutsägbar och om det är i kulturen att vara promiskuös och en stor del av kvinnor är det så kan man säga att de flesta är det med största sannolikhet.

Jag umgås med unga tjejer dagarna ända (när det inte är sommar/vinteruppehåll), festar med dom 3, ibland 4ggr i veckan, jag får höra allt smaskigt som dom sysslar med som dom nödvändigtvis inte säger till sina heterosexuella killkompisar, det verkar som att kvinnor tenderar öppna sig på ett annat sätt när dom vet att man är homosexuell och inte ett hot.

Jag kan säga dig att beteendet är extremt vanligt, det är näst intill en regel. JA, det finns kanske möjligvis ett fåtal asperger-tjejer som inte fungerar såhär men andelen är minimal således irrelevant.

En överväldigad majoritet av unga snygga populära tjejer knullar otroligt många killar, men dessa killar är inte vilka som helst men det är en "liten klick" av män som får ta del av det, resten har det rätt svårt. ALLA tjejer jag känner fungerar på det här sättet, precis varenda en. Om en tjej får reda på att nån annan tjej legat med en viss kille och får höra hur het och bra han är, då ska hon minsann på honom också när alkoholen börjar flöda.

Det handlar om trekanter, ibland gruppsex om 4. Det handlar om stora mängder otrohet som killarna som inte är på universitetet någonsin får reda på.

I vintras åkte vi till åre, 2 av tjejerna som är med som "ledare" i studenföreningen och som jag VET har pojkvänner, varav en är förlovad, var med. Båda dom låg med några okända killar där borta, jag hörde för fan ena ha sex halva natten för guds skull.

Det går nog inte att prata om detta med vissa av er, om ni inte erfarar det, då blir det som den där andra stollen i tråden, "nä så är det inte alls nä nä nä nä!!".

Nänä, tro vad du vill liksom, jag säger bara vad jag erfarat, men visst, som kille kan man ju alltid intala sig att inte "ALLA!!" tjejer är så, om man på så sätt mår bättre.

.. Det är verkligen så att vissa människor hatar verkligheten så mycket att man gör allt för att blunda för den.

Jag är förövrigt jävligt sexuellt promiskuös jag också, så jag säger inte att beteendet är fel, fast det kan ändå vara väldigt äckligt att deras framtida flickvänner å fruar knullar runt så otroligt mycket, i alla fall om man ska gå efter vad i princip alla mina heterosexuella killkompisar tycker, INGEN av dom vill ha en lättfotad flickvän.

Jag tvivlar inte på dig, men om vi pratar om tjejer som festar 3-4 gånger i veckan så räcker det för att veta att det knappast är några nunnor vi pratar om. Finns många tjejer som går ut betydligt mer sällan än så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in