Citat:
Ursprungligen postat av
zurfarn
Och du menar att sossar och andra människor inlåsta på anstalten ifråga sitter och försvarar Nujens? På Fenix på Kumla?
Nä, jag tänkte mer att det var klan-aktiverat.
Det ligger väl närmast till, tror det är betydligt fler kurder än svenska sossar i svenska fängelser.
Men visst, min uppfattning är att Nacka är mildast drabbat av mångkulturen samtidigt som det är dit sossar boendes här på Södermalm "kan" flytta när dom vill bo i villa.
Tror Thomas Bodström flyttade dit. Känner inte närmare till honom men jag vet att han föraktas i kvinnoled eftersom han är kvinno-förrädare.
Som justitieminister var han väl medveten om att det företrädesvis är män med invandrarbakgrund som våldtar kvinnor.
Det valde han att ytterligare mörka.
Jenny Strömstedt flyttade dit och började driva en rörelse mot porr i skolorna vilket är en effektiv manöver när man vill mata fram fler svenska offer åt invandrarmän.
Vet inte om hon är just sosse, men hon hyllar regimen, går dess ärenden.
Bodström och Strömstedt arbetar båda, på det sätt dom kan, aktivt för att fler svenska flickor och kvinnor ska våldtas.
Självklart står dom på kurders sida i detta också.
Tillägg:
Bodström och Strömstedt är de två som jag känner till på rak arm utan att ha haft något som helst intresse av politik.
Säkerligen är strömmen av quislingar och kvinno-förrädare från Södermalm till Nacka större än så.