Citat:
Ursprungligen postat av
deadset
*Man märker verkligen hur den löjliga antisemitiska retoriken eskalerar nu inför stundande val, och idioterna som företräder partiet tror de har något att vinna på det, när de i själva verket gräver sin egen grav.
*host*Dulny*host*
Ni som påstår att Sverigedemokraterna inte erkänner svenska folkets existens ljuger. Sluta sprida lögner och myter. SD erkänner visst svenska folkets existens, de vill bara inte göra politik av det på samma sätt som ni. Ni är hjärntvättade extremister allihop vilket framgår tydligt av denna tråd, och ni gräver er egen grav. Partiet kommer sluta med att ni är ute på gatan och slåss med AFA, precis som NMR.
Jag vill argumentera att du felbedömer antalet "radikala" svenskar i Sverige. För 2 år sedan var jag hårdslipad kulturnationalist, nu är jag etnonationalist/etnopluralist och erkänner genetiska skillnader mellan folkgrupper och att det finns en internationell klick som har oproportionerligt mycket makt inom finans, kultur, akademin, media osv och att dessa ligger bakom de intellektuella rörelserna såsom "Feminism" och "Kulturmarxism" som just nu håller på att söndra de europeiska länderna.
På skolan jag studerar på, finns det flertalet som har samma åsikter som jag har.
Ge mig
ett citat där Karlsson eller Åkesson säger att det sitter mer till svenskheten än enbart det kulturella. Om du inte klarar av att göra detta, borde du rimligtvis lämna denna tråd och sluta sprider lögner.