Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2018-09-02, 15:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MrSkargard
Louise Ask.

Riktigt bra tal.
Citera
2018-09-02, 15:48
Medlem
hrwdtjs avatar
Ganska stor uppslutning i Lund ändå. Stan är överfull av "akademiker" från övriga delar av Sverige där många lider av grav hjärntvätt.
Citera
Medlem
Nostradumbasss avatar
Känns skönt att skrikvänstern har så gedigna argument - "dra åt helvete!". Skrattretande.
Citera
Medlem
loqus avatar
Dagens tal fick mig att ta fram röstsedeln och sätt ett kryss på Louise. Bästa svenska kvinnliga potentiella politiker jag sett på länge.
Citera
2018-09-02, 15:52
Avslutad
Kommer inte rösta på detta parti men Louise tal var väldigt bra. Hon sa saker som många tjejer känner att bli utstirrade av muslimska män, hur dålig deras kvinnosyn är och otryggheten som man känner. Det var väldigt bra.
Citera
2018-09-02, 15:56
Medlem
robotguras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av msbiatch
Kommer inte rösta på detta parti men Louise tal var väldigt bra. Hon sa saker som många tjejer känner att bli utstirrade av muslimska män, hur dålig deras kvinnosyn är och otryggheten som man känner. Det var väldigt bra.

Får man fråga vilken parti du ska röstar på och varför?
Citera
2018-09-02, 15:58
Medlem
KaktusFlaktuss avatar
Man märker hur Kasselstrand och AfS absorberar protesterna och omvandlar det till positiv energi. Det sprider en känsla av optimism och seger. Precis vad svensken suktar efter. Jag hoppas svenska folket hinner ta del av denna energi innan valdagen.
Citera
2018-09-02, 16:00
Medlem
Kan nån här lägga upp ett klipp enbart med talet av Louise på Youtube?
Citera
2018-09-02, 16:00
Medlem
SmokeyNegronis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Doktor Pork
Mer än dubbla mängden intresserade av demonstrationen i Malmö än det var i Göteborg. Lär ju bli livat och är ju helg då fler kan vara lediga, Lund klart färre intresserade än i Malmö och kan säkert landa i något liknande Halmstad igår vilket var det stället som hade en stor mängd vänsterfolk. De i Varberg och Falkenberg var ju rätt menlösa.

Lund och Malmö såg ut att ha haft flest vänsteraktivister (i Malmö såg man ju inte utan fick gå efter ljudet). Åtminstone var de aggressivast.

I Göteborg var de c:a 150 stycken. Men i Halmstad inte mycket mer än 50 stycken. De flesta av de drygt 200 på andra sidan gatan var neutrala.

När man räknar på sånt här måste man dela upp publiken i tre grupper: supportrar, motdemonstranter och neutrala. Sen delar man upp folkmängden i zoner. Men man måste också observera hur folk beter sig, för att veta vilken kategori de tillhör. T.ex. i Göteborg så fanns det en sido-zon där supportrar stod blandade med neutrala. Genom att kolla in hur vilka som applåderade kunde jag se vilka som var vilka.

Fria Tider överskattade antalet vänsterdrägg i Göteborg (de sa 200), eftersom de inte studerade beteendet. Men jag håller med dem om att totalen låg på c:a 500. Ungefärliga andelar: supportrar = 225, vänster = 150, neutrala = 125.

Ungefärliga totaler igår var ungefär: Varberg 200, Falkenberg 100, och Halmstad 300 (fast egentligen 400). Jag ska ta mer om det sen.
Senast redigerad av SmokeyNegroni 2018-09-02 kl. 16:03.
Citera
2018-09-02, 16:03
Medlem
RogerRogers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av loqu
Dagens tal fick mig att ta fram röstsedeln och sätt ett kryss på Louise. Bästa svenska kvinnliga potentiella politiker jag sett på länge.

Ja, hon imponerade stort! Viktigt budskap levererat med styrka och passion. Ahl och Kasselstrand var förstås också grymma, de eldades på lite extra av motståndet.
Citera
2018-09-02, 16:03
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av robotgura
Får man fråga vilken parti du ska röstar på och varför?

M på grund av att dom vill sänka skatterna, minska vårdköer och dom har visat ett mer ansvarigt immigrationspolitik. Jag har själv en svensk och en utomeuropeisk förälder som flyttade hit som välutbildad för kärlekens skull och har bott här i 30 år utan problem. Skulle aldrig kunna rösta på ett parti som har en sådan syn på alla icke vita.
Citera
2018-09-02, 16:04
Medlem
DirtyBerties avatar
Det behövs en till kameraman som kan focusera på talaren och rikta mikrofonen dit så talet inte trunkeras av vänsterkreaturens skrän. När kameran började panorera runt publiken blev ljudet lidande. Vem vill förresten se utvecklingsstörda batikhäxor och deras arabiska sängkamrater?

Jeff är nu sekunder ifrån J-ordet. Globalister, bankirer och Soros. Vad har de alla gemensamt? När blir spaden en spade?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in