2018-08-08, 22:25
Medlem
Lagerthas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svartellervitt
Det finns ett undantag om man räknar Sjöbo till Österlen.
Finns olika åsikter om det.

Mitt vattenhål ligger i Sjöbo och där kan man fortfarande andas frisk luft.

Tomelilla och Hörby är fördärvat.
Krävs mer än silvertejp för att det inte ska brista på riktigt.

Sjöbo räknas väl inte till Österlen även om det är nära. Sjöbo är väl snarare känt för en exceptionellt hög andel white trash. Men jag är beredd att hålla med, hellre inavlat sjöbotrash än smutsen i Malmö.

Har man inte gästat Malmö på ett par år så är det en nyttig lektion om man tror att gränsen redan är nådd i sin medelstora stad i övriga Sverige.

#tvifyfan
Citera
2018-08-08, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Du har tuktat gänget?! Vilket gäng? Dräller av galna, knarpåverkade gäng i Malmö som skjuter ihjäl mer än gärna, stora tjocka släkten backar upp, men du svartekaptenen har tuktat gänget! Vad fan, då kan ju polisen lägga ner, vi har ju dig, en Dirty Harry som inte är polis. Som hämtat ur en dålig actionrulle. Okej badass, ditt namn och adress, vilket gäng är det du tuktat?
ok låt mig ge dig mer information, för tre år sedan försökte 2 av dessa att råna mig och jag slog en av deras skallar i en husvägg och då sprang den andre, vidare har jag som nämndeman dömt flera av
dessa nollor, de var lite upprörda över detta precis som du men jag förklarade för dem vad straffet
var för att angripa en domare. sen gällande vapen så har jag aldrig sett ett sådant, men det det är klart
du vet mer än jag som vad som pågår på Seved. Har du dock problem med detta så kan vi träffas i enskildhet och diskutera detta, bara säg tid och plats.
Citera
2018-08-08, 22:47
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sampanl
Enda räddningen är skolan som har kontakt med barnen. Försök sekularisera barnen så gott det går. Stäng ner friskolorna omedelbart. Förklara för barnen att de är fria individer, kan bada med badkläder, får träffa vilken partner de vill och ha sex med vem de vill. Såklart kommer flertalet hedersmördas, men vad är priset för frihet?

Barnen måste slitas loss från dessa hyenor till extremister för att bli fria individer som förhoppningsvis resulterar i att de växer inte i det svenska värderingssamhället.

Tar du den diskussionen med pappan på kvartssamtalet då?
Citera
2018-08-08, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
ok låt mig ge dig mer information, för tre år sedan försökte 2 av dessa att råna mig och jag slog en av deras skallar i en husvägg och då sprang den andre, vidare har jag som nämndeman dömt flera av
dessa nollor, de var lite upprörda över detta precis som du men jag förklarade för dem vad straffet
var för att angripa en domare. sen gällande vapen så har jag aldrig sett ett sådant, men det det är klart
du vet mer än jag som vad som pågår på Seved. Har du dock problem med detta så kan vi träffas i enskildhet och diskutera detta, bara säg tid och plats.
Jag är inte upprörd. Din historia är skrattretande. Har vettigare saker att göra än att träffa dig i din mammas källare där du leker tuffing. Skitsnackare som dig är underhållande så fortsätt med dina uppenbart påhittade badass storys. Watch the fuck out Seveds galna arabgäng som för övrigt Malmö är fullt av, dessutom kurder osv, svartekaptenen förgör er. Ta med dig videokamera nästa gång som du kan fästa framifrån på jackan eller vad det är du bär, finns glasögon med videokamera, billigt och hyfsad kvalité som inte syns. Filma, lägg upp, glöm inte sätta upp datum. Kommer som vanligt någon lam undanförklaring från sådana som dig.
Citera
2018-08-08, 23:37
Medlem
Sam.Boyds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rudel-Stuka-Ace
I Malmö är svenskar minoritet förutom i några delar av staden. Prata om diskriminering blir mest löjligt när Malmö är en icke-svensk stad idag där icke-europeiska utlänningar styr och ställer som de vill.

De som drivit igenom detta är Sossarna plus deras stödpartier Vpk och MP. De ger sig inte förrän den vite svensken är i princip utrotad. Det är den sjuka agenda som driver dessa partier som sponsras av Soros och andra globalist judar.

Nåja. Sorros i all ära, men Malmö betalas av skattebetalare i kommuner som sköter sin ekonomi. De blir visserligen allt färre för varje år.

Om Sossarna sitter kvar i Malmö och i regeringen så torde det inte finnas en komundirektör som kommer ha som mål att gå med pluss.

Hur det går sedan kommer det att bli intressant att följa.
Citera
2018-08-09, 00:34
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Hört att Malmö Stad ska byta namn till Malmöstan. Kan någon bekräfta?
Citera
2018-08-09, 00:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cauvie
Jag måste seriöst bila dit en dag själv för att se hur illa det är. Jag frågade en Malmö tjej om situationen i Malmö för 5 år sedan och hon svarade att det inte är så illa men va fan, det senaste jag läst och hört nu ändrar ju ens uppfattning direkt.

Personligen tror jag Malmö är den populäraste destinationen för invandrare, t.om mer så än Göteborg och Stockholm.

alltså göteborg och sthlm är lika illa, men i malmö märks det på ett annat sätt eftersom deras stadsdelar alla ligger på cykelavstånd från centrum. gbg och sthlm är mer decentraliserade, så det sprids ut och hålls (oftast) utanför kärnan. nordstan är väl ett stort undantag dock, hehe
Citera
2018-08-09, 01:58
Medlem
Snart är hela Sverige som Malmö.
Max 5 år. Många städer är redan där (Landskrona,Göteborg,Halmstad,Uddevalla)
Citera
2018-08-09, 04:38
Medlem
PatrickB8mans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AllahAkbarBoom
malmö är som en inblick in framtiden om inget görs inom kort.

Det är redan ett faktum att små hålor som Ronneby och Hörby är en miniatyr av Malmö, Rinkeby Botkyrka Tensta Södertälje Husby Jordbro etc etc.

Det ska inte till så många blattar för att ett helt samhälle ska balla ur !

Det fylls på i hela landet så att säga !

Det lär inte avstanna förrän vi får en Svenskvänlig regim !
Citera
2018-08-09, 05:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Persetan
Jag är inte upprörd. Din historia är skrattretande. Har vettigare saker att göra än att träffa dig i din mammas källare där du leker tuffing. Skitsnackare som dig är underhållande så fortsätt med dina uppenbart påhittade badass storys. Watch the fuck out Seveds galna arabgäng som för övrigt Malmö är fullt av, dessutom kurder osv, svartekaptenen förgör er. Ta med dig videokamera nästa gång som du kan fästa framifrån på jackan eller vad det är du bär, finns glasögon med videokamera, billigt och hyfsad kvalité som inte syns. Filma, lägg upp, glöm inte sätta upp datum. Kommer som vanligt någon lam undanförklaring från sådana som dig.
Mammas källare? jag är 50 år gammal och har bott hemifrån i över 30 år. För övrigt kan jag tillägga att
jag inte har sett till gänget på ett bra tag, varför vet jag inte, kanske de har flyttat eller sitter inne.
De flesta i gänget var för övrigt somalier. Låt mig gissa du är en sojapojke eller hur?
Citera
2018-08-09, 06:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LedsenPabloEscobar
alltså göteborg och sthlm är lika illa, men i malmö märks det på ett annat sätt eftersom deras stadsdelar alla ligger på cykelavstånd från centrum. gbg och sthlm är mer decentraliserade, så det sprids ut och hålls (oftast) utanför kärnan. nordstan är väl ett stort undantag dock, hehe

Men procentandelen invandrare är högre också i Malmö tror jag. Det var väl år 2014 etniska svenskar blev minoritet i sin egna stad.

I Göteborg tror jag 150.000 är invandrare av 550.000. Stockholm är jag osäker på!
Citera
2018-08-09, 08:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartekaptenen
Mammas källare? jag är 50 år gammal och har bott hemifrån i över 30 år. För övrigt kan jag tillägga att
jag inte har sett till gänget på ett bra tag, varför vet jag inte, kanske de har flyttat eller sitter inne.
De flesta i gänget var för övrigt somalier. Låt mig gissa du är en sojapojke eller hur?
50 år och du bor fortfarande i mammas källare. Svenskar som bor i Seved och inte tillhör knarklangningen är tuktade, dom får utstå spott och spä, men du skulle vara undantaget. Bevisa som sagt ta och skaffa en videokamera som inte syns finns billigt med bra videokvalité fäst på ex jackan, eller köp glasögon med videokamera i som inte syns, är billigt. Gå ut på Seved och promenera dag som kväll, par gånger när gängen är där. Men du kommer som sagt med löjliga undanförklaringar och patetiska anklagelser om att jag är soyboy.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in