Inte. Vad jag skrev var att om man ska ha något slags förbud mot våldsbejakande eller våldsförhärligande organisationer är det viktigt att det utformas på ett sådant sätt att förbudet kan upprätthållas och får avsedd effekt.
Regeringens förslag till förbud mot rasistiska organiationer är av flera skäl olyckligt. Moderaternas förslag är inte mycket bättre.
Beskriv då hur man kan förbjuda organisationer utan att attackera demokratin, vi lyssnar spänt på dina idéer!
Då Nordiska Motståndsrörelsens partiprogram deklarerar att direktdemokrati efter Schweizisk modell skall införas faller påståendet att de skulle vara ett antidemokratiskt parti.
Gör det väl inte. Du tror att de tror att de förespråkar alla människors lika värde?