2018-07-31, 08:59
Medlem
Grönar hulk, ska testa t3’t återkommer med recension
2018-07-31, 09:48
Bannlyst
Grönar Mutantlab och SC-Pharma.
Nästan 48h leveranstid efter betalning och riktigt bra paketerat med bubbelplast och hela köret.
Kan gå i god för Mutantlabs Sustanon och kommer snart slänga in deras EQ i stacken.
2018-07-31, 23:06
Medlem
AndersEklunds avatar
Jag beställde från Mshop och fick i countermail information om betalning men när jag nu öppnar samma meddelande för att se kontonumret till var pengarna ska in så får jag bara upp ett konstigt meddelande med massa random bokstäver och siffror (bild finns nedanför)
Länk till bild..

https://imgur.com/a/rY19jBn

EDIT: Löste problemet, tack ändå.
Senast redigerad av AndersEklund 2018-07-31 kl. 23:39.
2018-08-01, 18:28
Medlem
bongsongs avatar
www.slimmad.com fick mitt idag. 48 timmar gröna
2018-08-02, 13:38
Medlem
getbusys avatar
Är swedstore grön?
2018-08-02, 16:13
Medlem
caecos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Är swedstore grön?
En vän till mig beställde därifrån och mottog sina varor. Kvalitén och liknande kan jag inte uttala mig om. Det får någon annan göra, alternativt om du kollar HB (om det finns mer där vill säga).

Fick ytterligare ett paket från SC-pharma nu. Denna gång innehöll det MK-677. Tog fyra arbetsdagar för att levereras. Jag tycker tyvärr stealthen borde förbättras. Kanske skickas det med sämre stealth då jag enbart lägger mindre beställningar, men det kan absolut förbättras. SickCunt slår mig annars som en person som borde köra riktigt bra stealth. Väldigt smidig hemsida, bra produkter och verkar utan tvekan vara intelligent nu när jag diskuterat lite fram och tillbaka med han angående olika prepp.
2018-08-03, 12:44
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Är swedstore grön?

Citat:
Ursprungligen postat av caeco
En vän till mig beställde därifrån och mottog sina varor. Kvalitén och liknande kan jag inte uttala mig om. Det får någon annan göra, alternativt om du kollar HB (om det finns mer där vill säga).

Fick ytterligare ett paket från SC-pharma nu. Denna gång innehöll det MK-677. Tog fyra arbetsdagar för att levereras. Jag tycker tyvärr stealthen borde förbättras. Kanske skickas det med sämre stealth då jag enbart lägger mindre beställningar, men det kan absolut förbättras. SickCunt slår mig annars som en person som borde köra riktigt bra stealth. Väldigt smidig hemsida, bra produkter och verkar utan tvekan vara intelligent nu när jag diskuterat lite fram och tillbaka med han angående olika prepp.

Okok antingen jävligt sega eller snott brev eller skit för mig då givetvis 🤣 Tagit 4 dagar nu då brukar ja ge upp
2018-08-03, 12:47
Bannlyst
Sen gröning till SIS Laboratories.
Beställde hem lite produkter för 2 veckor sedan som levererades inom 2-3 dagar. Produkterna är groteskt snygga, från förpackning till själva tabletterna och samtliga gick att verifiera utan bekymmer.
2018-08-03, 12:57
Medlem
caecos avatar
Citat:
Okok antingen jävligt sega eller snott brev eller skit för mig då givetvis 🤣 Tagit 4 dagar nu då brukar ja ge upp
Hade det gällt narkotika hade jag gett upp på femte dagen. Där brukar kunderna kräva leveranserna mycket fortare. Doping överlag, så brukar folk planera i förväg och har inte speciellt bråttom. Kan tänka mig att en del säljare därav postar senare (eller färre dagar i veckan).

Ta kontakt med dem om inget dykt upp efter fem arbetsdagar. Ibland blir det en miss. Skedde vid min första beställning av mshop. Mshop själva upptäckte det dock och skickade ut det så jag hade det dagen efter jag fick ett mail angående det. Fick även en kompensation. Det p.g.a. 5 dagars leveranstid. Men håll oss uppdaterade! Dyker inget upp för dig ska jag förvarna min vän.
2018-08-03, 13:09
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av caeco
Hade det gällt narkotika hade jag gett upp på femte dagen. Där brukar kunderna kräva leveranserna mycket fortare. Doping överlag, så brukar folk planera i förväg och har inte speciellt bråttom. Kan tänka mig att en del säljare därav postar senare (eller färre dagar i veckan).

Ta kontakt med dem om inget dykt upp efter fem arbetsdagar. Ibland blir det en miss. Skedde vid min första beställning av mshop. Mshop själva upptäckte det dock och skickade ut det så jag hade det dagen efter jag fick ett mail angående det. Fick även en kompensation. Det p.g.a. 5 dagars leveranstid. Men håll oss uppdaterade! Dyker inget upp för dig ska jag förvarna min vän.

Jag ska hålla dig uppdaterad, får se på måndag fall de kommer nått men ja tror ej på de själv
2018-08-05, 21:09
Medlem
Grönar Apoteksboden! Sjyssta som fasen att ha att göra med via mail också.
2018-08-06, 17:18
Medlem
HeadOfBoos avatar
JonBon grön, snabb och trevlig.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in