2018-08-08, 13:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TrogenHammarby
Heif värvar nu hem Holgesson. Herregud vad glad jag blir om den där pajasklubben missar uppflyttning.

Då kanske man måste sluta värva spelare och börjar betala hyran istället?

Sug & svälj.
Nästa år är vi återigen topp 4.
ps: om du såg rasmus jönssons första mål i krysset sen återkomsten så inser du att det inte finns på kartan att HIF missar uppflyttning.
Har troligen två anfallare som skulle vara det bästa anfallsparet i allsvenskan nu: Rasmus & Wanderson.
Citera
2018-08-08, 13:44
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bowlaren77
Sug & svälj.
ps: om du såg rasmus jönssons första mål i krysset sen återkomsten så inser du att det inte finns på kartan att HIF missar uppflyttning.
Har troligen två anfallare som skulle vara det bästa anfallsparet i allsvenskan nu: Rasmus & Wanderson.

Hansson i mål - Wunderbaum styr backlinjen - Michelin som framspelare till J&W. Kan duga, kan duga.
Citera
2018-08-08, 13:58
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Är ju verkligen underhållande att läsa gröthalsarnas surr om hur först Hamad och sedan Djurdjic minnsan inte skulle platsa i mäktiga Malmö.

När man nu förklarar att man är glada att Rodic inte hamnade där (även fast man bjöd på honom) tar jag det som ett mycket gott tecken.

Jag har i olika trådar förklarat varför jag inte ville ha Hamad till MFF. Rodic var bra när Djurdjic var kvar i MFF men jag tyckte att han blev sämre sen D försvann. Jag har ett dåligt minne men har jag skrivit något dåligt om Djurdjic?
Citera
2018-08-08, 14:05
Medlem
Citat:
Är ju verkligen underhållande att läsa gröthalsarnas surr om hur först Hamad och sedan Djurdjic minnsan inte skulle platsa i mäktiga Malmö.

När man nu förklarar att man är glada att Rodic inte hamnade där (även fast man bjöd på honom) tar jag det som ett mycket gott tecken.

Du menar alltså att MFF budade på Rodic, men fick nobben? Det trots att Rodic gick ut i dansk media och hyllade MFF samt skrev positivt om MFF i sociala medier?

Eller kan det vara som de flesta skriver: Att MFF hörde sig för, men ansåg att fem miljoner var för mycket? Speciellt när Gall kostade lika mycket.
Citera
2018-08-08, 14:28
Medlem
bagarn29s avatar
Citat:
Issam har alltid varit lojal under sin tid här och gett precis allt för IF Elfsborg. I rådande ekonomiskt läge och ett bra erbjudande från Rosenborg så har vi kommit överens om en övergång, säger klubbchefen Stefan Andreasson till klubbens hemsida.

Superettan nästa år?
Citera
2018-08-08, 14:41
Medlem
MrSkargards avatar
Enligt Expressen så är Hammarbys mittback Marcus Degerlund när IFK Göteborg.
Citera
2018-08-08, 14:44
Medlem
simonvps avatar
Citat:
Sug & svälj.

I vilken serie?

Helt sjukt att ni får så mkt flis till värvningar. Kan inte vara bra i ett längre perspektiv.
Citera
2018-08-08, 15:09
Medlem
Citat:
Sug & svälj.
Inte första gången ni tar er vatten över huvudet med ekonomim, antagligen slutar det i katastrof igen. Skönt att se att ni inte lärt er läxan!

Snacket om att man besitter bästa anfallssparet i Sverige när man spelar med två föredettingar i Superettan ger lite Bajen 2011-vibbar. Med det sagt kan de säkert lyckas jättebra.

Citat:
Ursprungligen postat av bagarn29
Jag har i olika trådar förklarat varför jag inte ville ha Hamad till MFF. Rodic var bra när Djurdjic var kvar i MFF men jag tyckte att han blev sämre sen D försvann. Jag har ett dåligt minne men har jag skrivit något dåligt om Djurdjic?
Vet inte något om vad du skrivit, minns inte vilka specifikt som uttalat sig.

Citat:
Ursprungligen postat av J.G.R
Du menar alltså att MFF budade på Rodic, men fick nobben? Det trots att Rodic gick ut i dansk media och hyllade MFF samt skrev positivt om MFF i sociala medier?

Eller kan det vara som de flesta skriver: Att MFF hörde sig för, men ansåg att fem miljoner var för mycket? Speciellt när Gall kostade lika mycket.
Ja, danskarna nekade er bud. Uppenbarligen tycker ni inte Rodic var värd pengarna de krävde men faktum är att ni ville värva honom.
Citera
2018-08-08, 16:02
Medlem
a.e.gs avatar
Fyra föreningar i Sverige har gett Obasi bud, vilka kan dessa tänkas vara?

http://www.fotbolldirekt.se/2018/08/08/avslojar-allsvenska-bud-till-obasi-stjarnan-oppen-comeback/

Själv tror jag att han hamnar i Turkiet.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2018-08-08, 16:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av a.e.g
Tromsö vill värva Robert Taylor permanent.

Stort intresse för Kristoffer Olsson också men han kommer stanna.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Välkomna tillbaka. Är det Rostov som fortsatt visar intresse.

Salétros fick för övrigt göra ligadebut mot CSKA Moskva borta nu. Rostov ligger därmed tvåa i ligan.
Citera
2018-08-08, 16:28
Medlem
a.e.gs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Välkomna tillbaka. Är det Rostov som fortsatt visar intresse.

Salétros fick för övrigt göra ligadebut mot CSKA Moskva borta nu. Rostov ligger därmed tvåa i ligan.
Tackar tackar min lilla märkliga människa.

Det är betydligt större fiskar ute efter Olsson men han vill stanna och ta guld med AIK.

Kul för Anton, jävlar vilken utväxling han fick där på slutet hos oss och hoppas han kan fortsätta utvecklas i Sovjetunionen.

Hjärtliga hälsningar.
a.e.g med personal.
Citera
2018-08-08, 16:34
Medlem
RedRocs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
För det behöver han ju speltid, och det var allt annat än vad Mikael Ingebrigtsen fick, som nu återvänder till Tromsö IL, en fiasko-värvning från Gren, då han var IFKs dyraste värvning inför säsongen med ett transfervärde på 5 miljoner SEK och transfer-fee på nästan 2 miljoner

Var har du fått dom siffrorna ifrån? Jag har läst rykten om 2-3 miljoner + sign-on. Klart felköp iaf.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in