Citat:
Ursprungligen postat av
Bowlaren77
Sug & svälj.
Nästa år är vi återigen topp 4.
ps: om du såg rasmus jönssons första mål i krysset sen återkomsten så inser du att det inte finns på kartan att HIF missar uppflyttning.
Har troligen två anfallare som skulle vara det bästa anfallsparet i allsvenskan nu: Rasmus & Wanderson.
Inte första gången ni tar er vatten över huvudet med ekonomim, antagligen slutar det i katastrof igen. Skönt att se att ni inte lärt er läxan!
Snacket om att man besitter bästa anfallssparet i Sverige när man spelar med två föredettingar i Superettan ger lite Bajen 2011-vibbar. Med det sagt kan de säkert lyckas jättebra.
Citat:
Ursprungligen postat av
bagarn29
Jag har i olika trådar förklarat varför jag inte ville ha Hamad till MFF. Rodic var bra när Djurdjic var kvar i MFF men jag tyckte att han blev sämre sen D försvann. Jag har ett dåligt minne men har jag skrivit något dåligt om Djurdjic?
Vet inte något om vad du skrivit, minns inte vilka specifikt som uttalat sig.
Citat:
Ursprungligen postat av
J.G.R
Du menar alltså att MFF budade på Rodic, men fick nobben? Det trots att Rodic gick ut i dansk media och hyllade MFF samt skrev positivt om MFF i sociala medier?
Eller kan det vara som de flesta skriver: Att MFF hörde sig för, men ansåg att fem miljoner var för mycket? Speciellt när Gall kostade lika mycket.
Ja, danskarna nekade er bud. Uppenbarligen tycker ni inte Rodic var värd pengarna de krävde men faktum är att ni ville värva honom.