2018-08-08, 08:50
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Rosenrasande1
Oavsett hans skuld är han så smaklös att jag blir helt matt. Hur kan en människa vara så pass smaklös? Är han skyldig och det blir fällande dom så tror jag han kommer dömmas till vård. För detta beteende tycker jag inte ät friskt oavsett vad han gjort sig skyldig till.

Det är hemskt och barnen får lida för det på hans bekostnad. Någon i deras släkt närmsta umgänge borde väl vakna, och hjälpa barnen.
Citera
2018-08-08, 08:59
Medlem
sommarljums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DreamTwister
Förutom mitt inlägg ovan t. .ex.:

På Rättsmedicinalverket:

Blev lite konstigt när jag försökte citera- Tack för inlägget DreamTwister!
Citera
2018-08-08, 09:11
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Banannn
Det är hemskt och barnen får lida för det på hans bekostnad. Någon i deras släkt närmsta umgänge borde väl vakna, och hjälpa barnen.

Har du personligen träffat tjejerna?

det kan jag säga att jag har och jag har ALDRIG sett dem lida över geocachingen eller andra upptåg
Citera
2018-08-08, 09:22
Medlem
StudebakerHog666s avatar
Citat:
Oavsett hans skuld är han så smaklös att jag blir helt matt. Hur kan en människa vara så pass smaklös? Är han skyldig och det blir fällande dom så tror jag han kommer dömmas till vård. För detta beteende tycker jag inte är friskt oavsett vad han gjort sig skyldig till.
Är han oskyldig så är det ändå ett v ä l d i g t udda och märkligt beteende när en av hans (iallafall en gång i tiden) goda vän bragts om livet och han själv står som skäligen misstänkt för dådet. Han borde vara väldigt mån om att fallet skall få en lösning snarast. Jag undrar om hans beteende skulle kunna förklaras med att han är i chock och förträngt allt som hänt och därför lever på precis som vanligt (och även "ironiserar" kring blod, död och dyl. Chock över att blivit lämnad, en nära väns död, oskyldigt anklagad..? Jag kan verkligen inte förstå hur han klarar av att smila upp sig i kameran sådär och dessutom dra in barnen i rampljuset..

Instämmer.
Hans beteende är ”oväntat”, för att uttrycka det milt, oavsett om han är skyldig eller ej.

(Själv lämnar jag öppet för ett antal olika GM, var för sej eller i samråd. )
Citera
2018-08-08, 09:24
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Har du personligen träffat tjejerna?

det kan jag säga att jag har och jag har ALDRIG sett dem lida över geocachingen eller andra upptåg

Nej jag känner ingen av dom.
Men även om du känner dom kan saker ändrats.
Citera
2018-08-08, 09:28
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Nej jag känner ingen av dom.

Men du kan ändå påstå att tjejerna lider av det, utan att någonsin ha träffat dem?
Citera
2018-08-08, 09:29
Medlem
GilGrissom82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snor-Johan
Mycket muskler på kort tid.
https://www.instagram.com/p/BmLXm2Bh-64/?hl=sv&taken-by=noawesstrom

Linus Carlen.
https://www.google.se/search?q=linus+carlen&client=tablet-android-samsung&prmd=ivn&source=lnms&tbm=isch&sa=X&ved=0ah UKEwjm64awv9vcAhXDdpoKHd-5Al8Q_AUIESgB&biw=1280&bih=800#imgrc=1GcXR3zfLu2QE M:

Någon som vet vad siffrorna betyder som står efter varje kommentar?
Citera
2018-08-08, 09:33
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Energizer666
Men du kan ändå påstå att tjejerna lider av det, utan att någonsin ha träffat dem?

Att skriva så som pappan gör och barnen har egna konton, dom ser och hör säkert.
Fläcka ut bilder med hemsk text elda.

Jag tycker det och är inte ensam om det.
Citera
2018-08-08, 09:33
Medlem
Citat:
Oavsett hans skuld är han så smaklös att jag blir helt matt. Hur kan en människa vara så pass smaklös? Är han skyldig och det blir fällande dom så tror jag han kommer dömmas till vård. För detta beteende tycker jag inte är friskt oavsett vad han gjort sig skyldig till.
Är han oskyldig så är det ändå ett v ä l d i g t udda och märkligt beteende när en av hans (iallafall en gång i tiden) goda vän bragts om livet och han själv står som skäligen misstänkt för dådet. Han borde vara väldigt mån om att fallet skall få en lösning snarast. Jag undrar om hans beteende skulle kunna förklaras med att han är i chock och förträngt allt som hänt och därför lever på precis som vanligt (och även "ironiserar" kring blod, död och dyl. Chock över att blivit lämnad, en nära väns död, oskyldigt anklagad..? Jag kan verkligen inte förstå hur han klarar av att smila upp sig i kameran sådär och dessutom dra in barnen i rampljuset..
Om jag var oskyldigt misstänkt för att ha mördat någon hade jag klivit fram och dementerat detta klart och synligt.. Hade gjort allt i min makt för att rentvå mig..
Senast redigerad av Osamaj 2018-08-08 kl. 09:36.
Citera
2018-08-08, 09:37
Medlem
Energizer666s avatar
Citat:
Att skriva så som pappan gör och barnen har egna konton, dom ser och hör säkert.
Fläcka ut bilder med hemsk text elda.

Jag tycker det och är inte ensam om det.

Var inte svar på frågan.. har du sett att flickorna LIDER av det?
Citera
2018-08-08, 09:38
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GilGrissom82
Den 5/8 tippade jag på att SD skulle vara på kaninhoppartävling:

(FB) Örebro: Lena Wesström försvunnen (hittad död) (2018-05-15)

Det visade sig visst vara en alldeles korrekt gissning:

https://www.geocaching.com/seek/log.aspx?LUID=7e02ed4a-ecfc-4322-b42a-0b3db79802b3&IID=5e3422a6-c655-4fab-8c78-724d03e98e87

Ska nog köpa mig en lott idag
Nu kan det ju vara ett rent sammanträffande, men det verkar faktiskt ha skett ett mord i Sundsvall samma dag. Kan man se var kaninhoppartävlingen hölls, och om det var i närheten av den senaste fyndplatsen:
https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/gPeJW9/man-hittad-dod--misstankt-mord
Citera
2018-08-08, 09:48
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj
Om jag var oskyldigt misstänkt för att ha mördat någon hade jag klivit fram och dementerat detta klart och synligt.. Hade gjort allt i min makt för att rentvå mig..

Jag hade gjort exakt likadant.
Och absolut inte hängt ut minna barn för almänheten.

Stackars barn
Senast redigerad av Banannn 2018-08-08 kl. 09:57.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in