Citat:
Ursprungligen postat av
Fleudhesten
Alla inlägg om att LW var en barnmisshandlare, finns dom fortfarande kvar? Har inte sett någon trovärdig källa, eller bevis på de uppgifterna men ändå har ett antal hakat på och tagit detta som ren fakta.
Vi ska kontrollera vilka som spridit dom falska uppgifterna om att LW var en barnmisshandlare.
----------------
Sökt på ordet "barnmisshandlare" och fick 5 fem träffar varav 1 är din 1 en är Fröken_Sveriges 1 är philomena 1 ModestyBlaisers och 1 brägdgårdsindianen där konstigt nog inte ordet alls nämns.
-----------------
Vidare om man bara söker på "barnmisshandel" så ger det 22 träffar 6 st Limetime, 4 st flixa81, 4v st flashbackfollower, 2 st banannn, 2 st Schazz, 1 st Rosamund 1 st jSnor-Johan, 1 st Cloudedcrystalbeam samt 1 st Tokugawa
Efter ytterligare granskning så framträder mitt inlägg där "barnmisshandel" nämns enkom för att jag citerar banannn.
Schazz 2 träffar citat:1 "Jag tycker att allt användade av makt mot barn är barnmisshandel men nej, jag har inte sagt att alla anmälningar handlat om att barnen blivit slagna"
Citat 2 : "Jag har inte fastslagit att det är barnmisshandel"
Rosamund 1 träff citat" Hade han varit våldsam hade det kommit fram precis som ryktena om LW:s barnmisshandel, bråkande, provocerande sätt m.m"
Cloudedcrystalbeam och Tokugawa diskuterar tidigt i tråden överhuvudtaget inte om SD eller LW.
Om man då bortser från dom jag nu citerat så återstår följaktligen i ording LimeTime, flixa81, flashbackfollower, banannn som spridit 16 av 22 uppgifter om "barnmisshandel" i tråden. Dvs dina bundsförvanters osläckliga behov att förvanska uppgifter i tråden vilket detta är ett bra exempel på.
Grunden till er fabricerade trådsanning är bla, uppgifter från Schazz som skrivit om att LW anmälts till socialtjänsten av NW (vill jag minnas) för bråk hemma där även visst våld enilgt uppgift förekommit.
Själv är jag skyldig till dom onödigt kraftfulla orden att "regelrätta slagsmål förekommit mellan LW och NW vilka jag ber om ursäkt för.