2018-08-07, 00:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Gubbrunk
Ingenting är omöjligt att dra upp för P*ntus. Han lever i sin psykopatvärld där det normala är kraftigt onormalt för oss andra.
Det är bara i fablernas värld som man resonerar som du gör i detta inlägget. Förstår att du känner honom och kanske inte har så stor insikt i det livet med tanke på hur du resonerar.

Titta på Skalman och Honken. Vad fick dom i straff på den där från Red Devils när dom var Outlaws? 8 år var. För att bara ta några exempel.. Och alla andra han rekrtyterat till sitt chapter som Pang fått ordentliga straff...

Så dina kriminella polare brukar åka med polisen på informatör möten. Och sen berätta det helt öppet? det verkar vara fullt normalt för dig.

Jag har levt som kriminell i närmare 25 år. Och nej jag är inte polare med Pontus. Jag känner till han av vissa anledningar. Och du kan ju kolla vad jag skrivit om han tidigare, så kanske du vaknar upp ur din tjackpsykos?

Vad exakt menar du med fablernas värld. Märk gärna upp vilken del som var konstig? det borde vara enkelt?

Bojsenburg? På vilket sätt påstår du att Pontus skulle ha påverkat tiden på straffet för dom?
Citera
2018-08-07, 12:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av apansson1234
Någon som vet om han som fick hembesök (A.S) är tillsammans med tjejen som har barn och han fått ett barn med?

Han pundar tydligen nästan lika friskt fortfarande enligt rykten.

Någon som har info om honom och vissa andra "underhuggare" i denna härva och några tidigare?

Tar gärna info på i pm om någon kan vara behjälplig.
Citera
2018-08-07, 13:38
Medlem
zalaxars avatar
dom i gävle i dag

https://www.arbetarbladet.se/artikel/gavleborg/langt-fangelsestraff-for-bandidosledaren-styrde-knarkhandel-med-chicanos

Citera
2018-08-07, 14:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av zalaxar
dom i gävle i dag

https://www.arbetarbladet.se/artikel/gavleborg/langt-fangelsestraff-for-bandidosledaren-styrde-knarkhandel-med-chicanos

4,5 år för golbögen Pontus Matz. Hans hackkyckling Marcus i Chicanos fick 3 år och 8 månader. Resterande sopor kom undan med villkorligt och samhällstjänst. Emma kan nu skicka fittbilder till Pontus så han har nåt att runka åt på kåken. Vilket gäng värdelösa skräpmänniskor dessa misslyckade individer är. Bandidos finest member and supporters.
Citera
2018-08-07, 14:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
4,5 år för golbögen Pontus Matz. Hans hackkyckling Marcus i Chicanos fick 3 år och 8 månader. Resterande sopor kom undan med villkorligt och samhällstjänst. Emma kan nu skicka fittbilder till Pontus så han har nåt att runka åt på kåken. Vilket gäng värdelösa skräpmänniskor dessa misslyckade individer är. Bandidos finest member and supporters.

Lugn och fin nu, dra inte för snabba växlar, i hovrätten glider Pontus loss som vanligt, i fupen framgår det klart att den enda dom är intreserad av e hackkycklingen, ingen annan.
Citera
2018-08-07, 17:11
Medlem
Från I.M.A´S Facebook

Våran vän och broder Mauritz Rudbäck Kvillebäcken är anmäld försvunnen. Hans bil har hittats tom.
Polis är inkopplad o Missing people är på g. Vi uppmanar ALLA att stå upp för vår samhörighet och stödja de anhöriga och ställa upp på ev sök.
Visa nu för fan vad vi går för.
Varenda person behövs.
Citera
2018-08-07, 17:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Från I.M.A´S Facebook

Våran vän och broder Mauritz Rudbäck Kvillebäcken är anmäld försvunnen. Hans bil har hittats tom.
Polis är inkopplad o Missing people är på g. Vi uppmanar ALLA att stå upp för vår samhörighet och stödja de anhöriga och ställa upp på ev sök.
Varenda person behövs.
Oerhört märkligt att IMA, som skall föreställa så in i helvete Independent och inte stå på någons sida utan gå sin egna väg, uppmanar sina medlemmar att åka ut och leta efter någon som bär Bandidos färger?!?!?!?
Jävla hycklare.

Denna Mauritz, har han figurerat i någon rättegång den senaste tiden?
Känd för att kränga tjack?

Mina misstankar vänder sig direkt mot de egna färgerna, troligtvis inte den egna klubben, men de egna färgerna, de som är högre upp i näringskedjan.
Citera
2018-08-07, 18:31
Medlem
mcmonsters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av bagofbricks
Från I.M.A´S Facebook

Varenda person behövs.
Operation Deflect suspicion...
Citera
2018-08-08, 00:58
Medlem
tjenaretjenares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Onebiker
Oerhört märkligt att IMA, som skall föreställa så in i helvete Independent och inte stå på någons sida utan gå sin egna väg, uppmanar sina medlemmar att åka ut och leta efter någon som bär Bandidos färger?!?!?!?
Jävla hycklare.

Denna Mauritz, har han figurerat i någon rättegång den senaste tiden?
Känd för att kränga tjack?

Mina misstankar vänder sig direkt mot de egna färgerna, troligtvis inte den egna klubben, men de egna färgerna, de som är högre upp i näringskedjan.

Finns det några gamla rävar kvar i Kvillebäcken som varit med länge eller är det bara nytt folk med?
Citera
2018-08-08, 09:25
Medlem
En sak jag noterat i denna tråd är att varje gång Pontus Matz kommer på tal så tystnar de mest aktiva skribenterna på denna sida. Är ni rädda för honom eller är ni helt enkelt svarslösa inför faktum att han är en oduglig golbög och blåsare?

Har även märkt att sen Pontus Matz blev häktad så har flertalet av de mest aktiva skribenterna helt slutat skriva. Detta sammanhänger med Pontus anhållande och sedermera häktning. Min tes är att Pontus har flertalet konton och skriver frekvent i denna tråd, vilket det lär dröja nu innan han kan göra. Ha det för jävligt på kåken din golbög och blåsare.
Citera
2018-08-08, 10:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnitchBlower
En sak jag noterat i denna tråd är att varje gång Pontus Matz kommer på tal så tystnar de mest aktiva skribenterna på denna sida. Är ni rädda för honom eller är ni helt enkelt svarslösa inför faktum att han är en oduglig golbög och blåsare?

Har även märkt att sen Pontus Matz blev häktad så har flertalet av de mest aktiva skribenterna helt slutat skriva. Detta sammanhänger med Pontus anhållande och sedermera häktning. Min tes är att Pontus har flertalet konton och skriver frekvent i denna tråd, vilket det lär dröja nu innan han kan göra. Ha det för jävligt på kåken din golbög och blåsare.

Vilka skribenter syftar du på?
Har fått info av en av dom lite aktiva här inne angående informationen om en i Bmc Helsingborg.
Citera
2018-08-08, 12:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Burobengen
Stackars Pontus. Hur han än försöker blir de bara pannkaka

Ja. Han är mycket dålig som kriminell.

Men det är ju inget mer än dagboken som kan klassas som någon form av golbög.

När jag ifrågasatte hur och vad exakt han golat på. Så var det ingen som kunde skriva mer om det.

Är Skalman kvar i Outlaws?
Är David Robertsson kvar?

Nej!

Outlaws finns inte ens kvar. Det va enbart en klubb för slasken av folk som ingen ville ha något att göra med.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in