2018-08-06, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Miss-javlar-i-det
Rubbad tråd som mest ger sig på offret?!

Man går in på flashback för att få information som PK-media inte vågar skriva. Det är inte många i denna tråd som lägger till något vettigt.

1. De flesta inläggen handlar om vilket svin moderaten är och varför han förtjänar att bli misshandlad och helst dö. Detta kommer både från höger och vänster (blattehatare och blatteälskare). Många har inte ens läst det som är publicerat i olika medier.

2. Några få har verklig info att komma med, men de är få.

Tyvärr verkar ju historien rörig och svår att sätta samman

Citat:
4. Sist har vi några som gör allt för att svartmåla moderaten med att länka till gamla artiklar. Tydligen anser dessa att allt som står i media eller på internet är sant. Roligast är det som länkas till en fd anställd lärare som helt uppenbarligen är en rättshaverist som aldrig lyckats behålla ett jobb längre än 6 månader (han har tom en egen tråd här på flashback: (FB) Skrev islamkritiska inlägg på nätet-får sparken )

Haha, ja en islamkritisk Arnstad som är som en slugger som slår åt alla håll

Citat:
Vad jag kan få ihop av det som finns att hitta om händelsen är att gänget består av palestinska ungdomar som kör omkring i bilar från misshandlarens pappas Bilfirma (pappan är för övrigt ordförande för palestinska föreningen).
Gänget har tydligen bestämt att badplatsen är deras territorium och boende i området rapporterar att de kör omkring med sina bilar och trakasserar folk i allmänhet.
Moderatens ungar blir utvalda av gänget och man försöker få till ett bråk genom att förfölja dem från badplatsen med sina bilar och tvingar dem att stanna på Pantarholmskajen.
Moderaten blir ditringd av sönerna som sitter i telefonkö till polisen. Efter att ha filmat gänget blir moderaten nedslagen med knogjärn bakifrån av I*kandar M*ree, som hävdar nödvärn (troligtvis för att moderaten tittat på pojkvännen A*mad A*shraydeh (bägge kan ses på Ahmads profilbild med undertexten att Jerusalem är Palestinas huvudstad).
Moderaten hamnar på sjukhus, och senare på kvällen får sönerna syn på gänget på en bensinmack. Polisen ber sönerna att ta bilnumret och sönerna blir upptäckta och jagade av gänget, men kommer undan.
En sak är säker och det är att inget är sant för att det är skrivet. Folk behöver skapa sig en egen uppfattning genom att läsa mer än ett inlägg.

Ja, det är ett typiskt spännblattebeteende som är känt ifrån tex Tensta/Runkeby mfl ställen sedan åtminstone 30 år tillbaka, att de följer efter vid flera tillfällen sina BO. För att injaga fruktan förstås. Och det görs helt öppet, inga förtäckta hot, utan klara sådana, spelar ofta ingen roll om de blir filmade eller inte, de gör det ändå
Det som förr främst var ett förortsproblem är nu hela Sveriges problem
Grattis Sverige !

Men så här bra kommer PK-MSM aldrig att beskriva händelsen, de gömmer sig bakom sina floskler om Allas Lika Värde, mm... Och skulle de skriva nogsamt om hela händelsen så blir redaktionen nedringd av oroliga svennar, som inte fattar ett skit...

Felet med detta spännblattebeteendet är att svensken är inte ens uppfostrad att se vad hen ser
Och berättar man det så blir man anklagad för att vara rasist, haha
Just för att storyn är så obegriplig, så tror alla att det mest bara är ljug ?

Fast gulager och guantanamos skulle ju kunna vara en bra lösning tro...

Citat:
Rubbad tråd som mest ger sig på offret?!

Det ligger väl mycket i det, Mattias företräder ett parti som förespråkat massinvandring och nu får de själva vad de förtjänar - De får skörda vad de sått - Den som gräver en grop åt andra faller ofta själv däri
Citera
2018-08-06, 17:17
Medlem
Grandiosos avatar
Åtal väntas mot 18-åringen

Citat:
18-åringen är fortsatt misstänkt för misshandeln av politikern och Karlskronaprofilen Mattias Liedholm. Nu ska ärendet sammanställas och åklagare väntas väcka åtal.

Den 18-åring som tidigare suttit anhållen för misshandeln av Mattias Liedholm släpptes i onsdags men är fortfarande huvudmisstänkt. Polisen i Karlskrona har nu lämnat över ärendet till åklagare som ska ta beslut ifall ärendet går vidare till rättegång.

– Nu ska ärendet sammanställas och presenteras för åklagare. Sedan är det upp till åklagaren att avgöra om det kommer leda till åtal, men bevisligen ser det bra ut, säger utredare Kjell Olsson till Sydöstran.

Mattias Liedholm förväntas komma tillbaka till Karlskrona från Lunds Universitetssjukhus i dag eller i morgon, där han har opererats för krossad käke, tinning och kindben.

– Oron över Mattias är inte över förrän han är helt färdigopererad. Förhoppningsvis får han komma hem om allt ser bra ut, annars är det tillbaka till Blekingesjukhuset, säger hans fru Sophia Alin till Sydöstran.
http://www.sydostran.se/karlskrona/atal-vantas-mot-18-aringen/
Citera
2018-08-06, 21:04
Medlem
SweetPotatoos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MuhammedsArsle
Så här lagom till valtider så passar ditt usla och billiga försök till relativisering av oprovocerat MENA-våld ganska bra

Det är kan hända din hobby att gå ut och klå upp alla som heter Mattias, eller ? Du tar på dig din AFA-Superhjältesparkdräkt och letar efter dryga och uppblåsta personer som behöver sig en smäll med knogjärnet och få käkbenet avslaget. Verkar ju vara en kul typ, du ? Gissar på att du röker dåligt mögelskadat gräs, eller ? Som gör dig pantad alltså ?

Du vet tydligen inget om högt blodtryck, De flesta som har högt blodtryck är mestadels rätt loja, aggressivitet och blodtryck hör inte alltid ihop...

Alla drar ju fram kameran överallt och filmar och tar bilder, inget extremt beteende precis...

Ajabaja, ge fan i att förolämpa mig, jag är Muhammeds Arsle och källan till all världens visdom. Jag är muslimernas ljus i mörkret. Bråkar du med mig så får du muslimerna på dig, och du lär få en riktig Halal-omgång lagom till fredagsbönen. Vi muslimer avskyr nämligen er vänsterpatrask, ni är bara en bricka för oss...

Okej, men om du sitter inne på någon vettig information så kan du väl klämma fram den nu då ?
Krysta på bara, tänk på de stackars baarnen, så går det kantro lite lättare ?
Fast du är väl så förstoppad av din mångkultur att du måste ta lavemang då och då för att rensa tankarna
Kristersson kommer väl ut imorgon med att: - Brottsligheten är här för att stanna !

För att återgå till trådens ämne så står Mattias Liedholm på Landstingets regionfullmäktige för Blekinge, Moderaterna på 8e plats, se tex:
https://data.val.se/val/val2018/valsedlar/L/lan/10/valsedlar.html#id0001
Om han nu drar tillbaka sin kandidatur pga misshandeln och hälsoskäl det återstår att se,
Om den medicinska beskrivningen är korrekt så lär han ändå inte kunna prata ordentligt på ungefär tre månader. Huvudvärken kan sitta i upp till ett år, typ..

Kort och gott kan jag säga att de som överväger att rösta på sd och läser sådana åsikter som du och company i tråden framför, där skulle merparten tänka om och dra sig tillbaka och rösta på något riktigt parti. Vore fruktansvärt att få sådana som dig och dina gelikar till beslutsfattare. Det tyckte pappa Mattias också, samt alla vettiga partier som inte vill ha med er att göra. Mattias är säkert van att få bestämma och sätta folk på plats men i detta fall hade han oturen att få en smäll på käften.
Citera
2018-08-06, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
En moderat (en centerpartist, en miljöpartist etc) + möte med "mångkulturen" = En sverigedemokrat!

Haha, jo det ligger mycket i det faktiskt

Citat:
Ursprungligen postat av SweetPotatoo
Kort och gott kan jag säga att de som överväger att rösta på sd och läser sådana åsikter som du och company i tråden framför, där skulle merparten tänka om och dra sig tillbaka och rösta på något riktigt parti. Vore fruktansvärt att få sådana som dig och dina gelikar till beslutsfattare. Det tyckte pappa Mattias också, samt alla vettiga partier som inte vill ha med er att göra. Mattias är säkert van att få bestämma och sätta folk på plats men i detta fall hade han oturen att få en smäll på käften.

Vadå SD ? Jag kör mitt eget race, Jag har inget med SD att göra.
Beslutsfattare, nej detta är Flashback, här går rallarsvingarna runt.
Råkar knocka mig själv ibland också
Inte meningen att du skulle ta illa upp. Antar att du är ny här
Men tids nog träffar du väl på sådana här gäng själv, och ser själv hur illa deras beteende
kan vara, och du kommer att bli lika förbannad

Och att handhjärtan och annat sådant tramserier och fjanterier inte hjälper

Nej, det är väl klart som korvspad att jag målar lite för mycket i språket,
men vi får se om det blir någon rättegång framöver,
Finns det film upptagen så finns det ju viss chans för rättvisa
Gissningsvis så har ju (M)GM ett digert brottsregister bakom sig
Antagligen blir det samhällstjänst som vanligt ?
Vi får se om Mattias Liedholm nu repar sig,
det är ju klart att jag håller tummarna för honom att han blir piggare
Citera
2018-08-07, 09:30
Medlem
Sverighiztans avatar
Brukar se den lille tjommen utav de som visats. De brukar gå omkring i gäng, ca 5-10st med lillskiten i spetsen. Ser så jävliga löjliga ut när de hänger med (i mina ögon) 13-åriga tjejer som de spelar tuffa inför.
Citera
2018-08-07, 09:45
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sverighiztan
Brukar se den lille tjommen utav de som visats. De brukar gå omkring i gäng, ca 5-10st med lillskiten i spetsen. Ser så jävliga löjliga ut när de hänger med (i mina ögon) 13-åriga tjejer som de spelar tuffa inför.

Och varför hänger 13-åriga små luder med såna kräkmedel då? Finns där inga kristna värderingar kvar eller ens ett uns av vikingablod...

Så länge man låter sina äckliga döttrar hänga med blattepatrasket kommer sånt här alltid att ske och mycket mer framöver.

Vad får idioten för straff nu då? Krossad tinning tyckte jag det stod och det är livsfarligt, måste vara grov misshandel och många år på kåken för mellan-Sveriges fulaste blatte.
Citera
2018-08-07, 09:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis
Och varför hänger 13-åriga små luder med såna kräkmedel då? Finns där inga kristna värderingar kvar eller ens ett uns av vikingablod...

Så länge man låter sina äckliga döttrar hänga med blattepatrasket kommer sånt här alltid att ske och mycket mer framöver.

Vad får idioten för straff nu då? Krossad tinning tyckte jag det stod och det är livsfarligt, måste vara grov misshandel och många år på kåken för mellan-Sveriges fulaste blatte.

Citat:
Brottsrubriceringen är misshandel av normalgrad och ingen av de misstänkta är kända av polisen sedan tidigare, berättar Kjell Olsson.

http://www.sydostran.se/karlskrona/en-person-anhallen-for-misshandeln-av-karlskronaprofilen/
Citera
2018-08-07, 09:59
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av XDXDXDXD
http://www.sydostran.se/karlskrona/en-person-anhallen-for-misshandeln-av-karlskronaprofilen/

Normalgrad alltså att slå in skallen på en karl. Får sitta och räkna tändstickor i flera dagar som straff. Mycket avskräckande.
Citera
2018-08-07, 10:04
Medlem
Sverighiztans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DetskarsigmedIsis

De ser antagligen upp till dem. varför har jag inte en jävla aning om dock..
Ja jag håller med dig, vore kul om deras päron såg vilka de hängde med och vad de sysslar med.

Ja stryk borde han ha.
Citera
2018-08-07, 11:16
Medlem
Bilingualbvern2.0s avatar
Citat:

Den som är kort menar du? Inte den som slagit till Mattias då?
Citera
2018-08-07, 11:29
Medlem
fiftyforfiftys avatar
Finns det några facebook-profiler till GMs att länka till?
Citera
2018-08-07, 11:34
Medlem
S0LD13R777s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DJ-Emerald
Låter ju onekligen som att han och hans familj är mångfaldsförespråkare, som antagligen står längst fram med sina "Refugees welcome" -skyltar. Tror ärligt talat inte att den här incidenten kommer att vända dom på något vettigt spår. För att det ska ske krävs det att familjen slutar att blunda, lyfter upp blicken och inser det faktum att incidenter som detta drabbar vanliga hederliga svenskar varje dag i hela landet.

Brukar bli Stig Wallin istället för att de blir anti mot blattar. Sånt kan man även tjäna pengar på och anledningen till att en sån här mupp blir politiker är ju för att de tjänar pengar på hela blattecirkusen.
Men bra att det drabbar någon som försöker gräva gropar åt andra.

Alltid trevligt när det drabbar skyldiga.
Hoppas det händer igen och att fler av de som gräver gropar åt oss andra faller ner i sina egna gropar, jävla avskum som politikerna är.

Citat:
De ser antagligen upp till dem. varför har jag inte en jävla aning om dock..
Ja jag håller med dig, vore kul om deras päron såg vilka de hängde med och vad de sysslar med.

Ja stryk borde han ha.

De ser upp till de då de är fredad, eftersom de är fredade så är det ingen som tar ner dessa på jorden, i skolan, massmedia, facebook, på twitter och instagram hyllar man såna här kreatur också.
Idoldyrkande småflickor blir då alldeles till sig i trasorna och händer med avskum som detta och givetvis för att de har urusla föräldrar som borde fråntas vårdnaden.

Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
En moderat (en centerpartist, en miljöpartist etc) + möte med "mångkulturen" = En sverigedemokrat!

Inte en chans, de här människorna är alldeles för pantade för att ens bli en sverigedemokrat.
De har byggt hela sina karriärer på att bjuda in och tjäna pengar på dessa smutsblattar.
Att de nu drabbas själva av det hela innebär bara att de ramlat ner i den grop de grävt åt dig, mig och alla andra som inte tillhör blattarna eller etablissemanget.

Givetvis ska mer skit drabba såna här äckelpolitiker. Öppna hjärtat, öppna plånboken och öppna röven din satans landsförrädare till politiker.
Senast redigerad av S0LD13R777 2018-08-07 kl. 11:40.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in