https://www.facebook.com/photo.php?fbid=10155454951836345&set=a.10150325506 771345.334982.614091344&type=3&theater
Frugan har skrivit om händelsen där det framkommer att mannen blev misshandlad framför sina barn av folk som yttrat "svennejävlar".
Egentligen en tragisk händelse. Men kan detta få dessa moderater att kanske gå över till SD?
Citat:
Det här är min fina kloka genomsnälla man. Han är nu inne på sitt andra dygn, inlagd på lasarettet med flera frakturer i huvudet och ansiktet. Vi väntar och hoppas på att hans krossade käke och kindben ska gå att rädda med en operation.
Jag vill egentligen inte skriva för det gör så jävla ont. Men jag skriver för att jag vill att du som gjorde det här ska se. Jag vill att du och ditt gäng ska se vilken smärta du orsakat min man och hela vår familj när du brutalt och oprovocerat slog ner honom inför hans barn, en söndagkväll på väg från Långö strand i Karlskrona. Barn som fick se sin pappa falla till marken och åka iväg med ambulans.
Jag vill hata dig, så mycket. Jag vill hata dig för smärtan jag ser i min mans ögon. Jag vill hata dig för smärtan jag ser hos barnen. Jag vill hata dig för att den man du kallar svennejävel och ger dig på är en man som brinner och kämpar för mångfald i sin vardag. Att just du ska ha lika rättigheter som alla andra.
Men du förtjänar inte mitt hat. Du förtjänar inte en sekund av mina känslor. För den dagen jag lägger energi på att hata dig har du vunnit. Du förtjänar ingenting annat än att spärras in och inte släppas ut förrän du förstår att ditt och dina kompisars våld inte hör hemma i ett öppet samhälle. Aldrig! Jag hoppas innerligt att polisen aldrig ger upp sökandet efter dig.
Om någon sett eller hört något som kan vara av värde så snälla, kontakta polisen.