Citat:
Ursprungligen postat av
Sh.Holmes
Jag är inte gift med en mörderska?
Och skulle jag ha en vän som var misstänkt för mord på en kvinna han tidigare använt våld emot skulle jag ompröva vänskapen.
För övrigt kanske både JG och HD är inblandade i mordet och hjälper SD. En hypotes att alla tre var med är väl inte helt otänkbart?
Då är det inte konstigt att JG ställer upp med bil och sommarstuga och att HD följde med till usa.
Jag noterar att du avslutar meningen med ett '?'
Kan säkert många gånger vara bra att inte vara för säker eller för styv i korken. Vem vet vem eller vad det är du är gift med? Inte ens du, tydligen? Men bigott det är du, även om du inte vet vad ordet betyder.
OnT: Med det sättet att resonera om att de tre du syftar på, på ett eller annat sätt skulle vara inblandade i mordet på LW, så kunde du lika gärna fört in X antal gröna små män i din hypotes. Det kan ju än så länge inte helt uteslutas att mörka kosmiska krafter spelat viss roll här, eller hur?
Sign '
tjackarismyg' har framfört sina, lite udda tankegångar om vad som kan ha hänt. Just nu ser jag de teorierna som minst lika plausibla som dina..