Citat:
Ursprungligen postat av
Mister
Förvånande svalt intresse för fallet här på FB. Typiskt fall som slutar med svarta sopsäckar och makabra detaljer.
Länka exmaken tack. Stod nånstans att en misstänkt lämnat landet efter förhör, kan det stämma?
Detta är från den 18:e. Det är första gången utlandsresan nämns. Jag kommer inte åt de låsta NA-artiklarna, så det kanske står där. Annars verkar detta komma från den här tråden och sedan bli "uppgifter" till Aftonbladet.
Citat:
Ursprungligen postat av
anonym9645
Det är mannen som polisen frågat efter och som hon har synts på bild med som precis för nån månad sen separerat. Det är även han som antagligen de har haft inne men som nu lämnat landet. Alltså hans hus är det som är avspärrat.
Jag tror att GM är denna man. Han har separerat med sin fru för nån månad sen, jag gissar på att att BO kanske haft en affär med honom. Frugan har ju flyttat ut till en lägenhet i samma område.
Polisen går inte alls ut med svartsjukedramat, inte heller Åklagaren.
De första som nämner det Är Metro och
Anonym9645 på sid 2.
Samma sak med "Kärleksrelationen" mellan LW och SD. Jaghar länkat den intervjun i Expressen tidigare. Advokaten säger att deras relation har skiftat. "De har känt varann länge". Det är Expressen som vänder till det. Vad jag kan se kommer det ursprungligen från
Anonym9645. Jag kan ha missat något förstås.